Citaat:yup. Nynke dr moeder is 1.65.. Ik heb alleen geen idee hoe groot Nanno was? ik dacht niet al te groot.
En ja inderdaad, van die manen vind ik ook wel jammer, maar niks aan te doen. Wel vind ik dan dat haar manenkam aan een kant hangt, ik zie bij veel paarden dat ze danweer n pluk links hebben, en n pluk rechts etc. Vind ik dit toch wel veel mooier! Kijk maar in mn profiel, kan je dr iele manen zien
Oja ik heb inderdaad de manen gezien, dat is opzich wel jammer, maar wat je zegt, dat ze in ieder geval aan 1 kant hangen dat is ook al heel wat

En echt superlange manen is ook niet altijd alles. Bij ons op stal staat er een fries die manen tot z'n knieën heeft, en voor foto's en voor de show is het erg gaaf, maar om te rijden of in de omgang is het niet altijd handig

Pecco_Myrthe schreef:Ze vind het echt super om te springen! We doen t eens in de zoveel tijd ter afwisseling van het dressuren.. Toen we nog een hele grote paddock hadden liet ik der ook altijd los samen met men andere fries springen. Dan zag je ze echt naast elkaar rennen en tegelijk erover! Echt een gaaf gezicht
Ze springt zoon 50 á 60 cm. Hoger gaan we voorlopig ook zeker niet. Maar ze doet t goed
Leuk dat ze zo enthousiast is voor springen!

Vrijspringen vinden veel paarden inderdaad leuk he

Aise heeft met vrijspringen 1.15m gesprongen, alleen heeft hij onder het zadel een rare gewoonte; sprongetjes onder de 60cm daar tilt hij z'n benen niet voor op

we sprijngen dan ook altijd 60-90cm want anders neemt hij de moeite niet zn benen op te tillen