Reclamo in ere herstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moravita

Re: Reclamo in ere herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 01:05

Heerlijk al die positieve berichten en lieve woorden.

Helaas moet ik er even enkele dagen tussenuit (lesgeven in Zuid Duitsland) dus ik meld me pas einde van de week weer...sorry! Ik wil alleen niet dat jullie denken dat ik niet geinteresseerd ben in jullie reacties Haha!

Tot gauw Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 01:06

Nou Moravita, voor jullie even een dikke duim omhoog, hoor!!!!
En veel plezier in Duitsland!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 01:08

in elk geval heel veel sterkte met hem ( en het andere paard waarvan ik de naam niet weet) ik hoop dat ze er allebei weer bovenop komen, ik las ook dat jij je erg schuldig voelt. Voel je niet schuldig maar wees juist blij dat hij weer in je leven is en dat je hem er weer helemaal bovenop kan helpen, hij zal je erg dankbaar zijn en zijn nieuwe baasje ook

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 01:31

ehm... toch nog weer een berichtje van mij Bloos Manlief laat het bad vollopen in de hoop dat ik achter de computer vandaan kom voordat deze overgelopen is en zo een beetje kan ontspannen.. Wat een schat he?
Hij heeft niks met computers, snapt ook niks van bokt maar is ernstig onder de indruk na vandaag!!

1 dingetje wil ik nog wel even kwijt. Hartelijk dank aan de mods die de topics hebben verwijderd en vooral dank dat ze de foto's hebben verwijderd!!! Ja Laten we er echt voor zorgen dat we deze sfeer vasthouden en hiermee ook een voorbeeld functie vervullen. Respect blijft het belangrijkste woord in deze.

Ik weet echt nog niet hoe te reageren verder, dat zal ik eerlijk gezegd ook niet met jullie gaan delen. Ik hoop dat een ieder dat begrijpt.

Het belangrijkste is dat (gevoelsmatig nog steeds) onze Lipizzaner en Reclamo het allebei gaan redden. Dat geeft nog meer aan wat voor geweldige paarden het zijn.

Moravita heeft niets goeds gedaan. Laat ik daar duidelijk over zijn. Gevoelsmatig hebben wij nog steeds gefaald in het vinden van een goede plek. Voor het eerst in 25 jaar. Dit is mijn rugzak, ook al draagt hij een stuk lichte met jullie overweldigende mails, berichtjes en telefoontjes.

Reclamo verdiend alle eer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een paard dat binnen zo korte tijd alweer stoer aan het touwtje buiten loopt te showen... Zien jullie het voor je? Ik wel!! Met tranen en kippevel, maar ook met een grote bewondering voor deze kanjer.

Drie maal hoera voor hem!! Ik kom met Worteltaart bij je hoor!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 08:15

Mooi geschreven Aletta!
Reclamo wordt weer helemaal de oude, ik weet het zeker!

Groetjes Devica

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 09:34

ik heb de vorige verhalen niet gelezen / gezien. Ik begrijp uit jullie posts, dat ik daar ook niets aan gemist heb... Ik hoop uit gans mijn hart dat beide paarden terug een goede thuis krijgen.

Aletta, ik ken je niet, maar ik ben vrij zeker dat jullie alle mogelijke moeite doen om je paarden naar een goede thuis te laten vertrekken. Dat het deze ene keer mis is gelopen, is een klap maar mag niet blijven doorwegen. Je hebt hier niet om gevraagd. Doe die rugzak maar uit, zet 'm langs de kant en doe gewoon verder zoals altijd. Uit alle commentaar die ik in de loop der jaren over jullie heb gelezen, blijkt enkel dat jullie het goed doen.

Geniet van Duitsland !

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 09:50

Ik weet zeker dat jullie hem weer zijn trots terug kunnen geven, straf jezelf niet te hard dit hadden jullie ook niet kunnen voorzien, soms gebeuren er dingen in het leven die niet voorspelbaar zijn!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:38

Ton en Aletta wat zullen jullie geschrokken zijn bij het trieste bericht van Reclamo, maar wel is het geweldig dat er zoveel positieve berichten komen om Reclamo op te vangen.
Ben het er helemaal mee eens om die allerakeligste beelden van hem om te zetten in het beeld van dit prachtige paard zoals het bij jullie stond.

Ook ik zal dit beeld bij me houden. Heb heb toentertijd bij jullie live mogen knuffelen en ik hoop van harte dat deze kanjer weer een geweldig tehuis krijgt!

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:23

Al zoekend op Internet kwam ik ook deze tegen op de site van de Woeste Hoeve. Is dit dezelfde Reclamo?

Afbeelding

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:00

tis wel een knappert Don! haha enne gefeliciteerd met het papa worden !!!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:06

Heel erg veel sterkte richting Reclamo gewenst en àlle mensen er omheen die hem er proberen bovenop te krijgen!
Heb al veel ellende gezien (waaronder mijn eigen begin dit jaar hoe ik hem terugvond) en het gaat jullie lukken!!

Ik heb helaas de foto's ook gezien hoe hij er nu bijstaat, heb heel erg veel respect voor de mensen die zich nu meer als 200% voor hem inzetten!

Hoop ook dat de andere ruin en fell pony het zo vergaat met veel liefde en aandacht en spoedig herstel.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:59

Mooi geschreven en mooie foto van Reclamo!

Ik vind niet dat jullie je schuldig moeten voelen, ook al zal dat niet eenvoudig zijn...

Jullie doen nu vreselijk goed je best om hem weer de oude te laten worden, en dat is super!

Ik wens jullie heel veel sterkte en succes toe de komende tijd!

Gaat de lippizaner ook naar jullie trouwens?
dat heb ik even gemist...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:08

Ben ook wel benieuwd of de lippizanner (en fell pony) ook zo goed terecht komen... (sure hope so!!!)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:14

ja vroeg ik me ook al af op de vorige pag. waren die ook in de zelfde conditie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:15

de ruin geloof ik wel als ik het goed heb, en de fell pony was in een wat betere staat ( als ik het goed heb, kan het ook fout hebben)

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:18

toch ben ik ervan overtuigd dat hij bij jullie op de goede plek staat! geweldige accomodatie en de juiste mensen!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:24

Ik heb het vorige topic ook gevolgd en verbijsterd naar de foto's gekeken, kan me heel goed voorstellen dat het heel erg veel pijn doet je paard zo te zien. Ik weet zeker dat deze knappe hengst weer snel zo wordt als op deze foto, wat is het een schitterend dier! hopelijk krijgt de ruin ook een goed plekje!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 04:12

Geweldig dat het weer helemaal goped komt met hem, en blij dat jullie weer een goed huisje voor hem zoeken en zullen vinden, dat prijst jullie betrokkenheid en klasse.

Ik heb de eerdere topics niet gezien maar neem aan dat het voor jullie vreeselijk moet zijn geweest

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:42

Meid, wat een goede insteek zeg om dit topic zo te openen.
En ik weet ook zeker dat alles goed gaat komen met hem.
Hij wordt nu overspoeld met liefde, zorg en aandacht, dat zal effe wennen zijn voor hem (in positieve zin).
En ook jij hebt in deze weer meer dan je best gedaan, dus ook jij verdient een pluim!
het verleden is het verleden, laat dat nu gaan en richt je op je toekomst samen met deze mooie stoere vent!
Heel veel succes en have fun in Duitsland (effe er tussenuit is nu denk ik voor jou juist heel goed) Knipoog

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:39

beste mensen , wilde het een en ander opklaren wat betrefd reclamo , en monty , ze staan nog steeds bij mij , ik heb ze uit zeeland opgehaald en contact gezocht met moravita allette en ton hebben helaas geen plaats voor hem en dus staat hij gewoon bij mij tot hij genoeg is hersteld naar een niuewe baas te gaan , allette en ton hebben zich voor 200% ingezet mij te helpen met het vinden van een passend baasje zij weten immers het karakter van hem , nu is hij natuurlijk lief en mak als een schaap , maar hij word gelukkig met de dag sterker!!!
allette en ton kennen het paard als geen ander en daarom vertrouw ik op hun met de speurtocht naar een niuewe eigenaar, wilde even melden dat ook met de ruin , monty het al weer iets beter gaat, gister zijn ze beide naar de smid geweest en ze moeten even wennen aan normale voetjes...
Met monty en reclamo gaat het goed , ze gaan dagenlijks vooruit , zelfs de dierenarts is verbijsterd dat ze zo goed terugkomen , en ze mogen over een week zelfs al weer een keertje in de wei!!!
ik zal volgende week iedereen op de hoogte brengen betreft de vooruitgang
moravita nogmaals heel erg bedankt voor al jullie steun en paardenliefde , fijn dat ik na een telefoontje met jullie alle rugdekking en inzet kreeg die jullie hebben laten zien en in tegenstelling met het vorrige bericht , je verdient geen pluim , je verdient er duizend
knuffel van joke , reclaampje en monty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:47

Joke, ook voor jou alle lof, meid!!!! Goed werk gedaan!!!
En fijn dat je zo'n postieve update schrijft!!!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:55

heb vanaf het eerste topic de boel gevolgd ..

we hebben hier al meerdere `wat eens paarden waren`gehad
het leven leek uit hun ogen
tot zelfs uiteindelijk onze eigen anda verwaarloosd terug kwam
gelukkig werd-word pablo dik van lucht en zat er nog iets van vlees aan ..

ik herken je gevoel van `falen` je denkt een goed (al dan niet tijdelijk) adres te hebben
en dan gaan ze er zo mee om .. heb heel wat traantjes gelaten

met veel tlc en veel geduld komen de meeste paarden er gelukkig wel bovenop Knipoog
soms doen ze heel even een klein stapje achteruit om weer een sprong naar voren te wagen
neem je tijd en geniet van de terugkerende vonk in de ogen
succes Vork and keep up the good work

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:18

Lieve Reclamo toch. Ik heb met verbazing het verhaal gevolgd, maar de foto's van hoe hij er nu uit ziet heb ik gelukkig gemist. Ik heb altijd gedacht dat hij prima op zijn plek was. Dat dit zou gebeuren had niemand kunnen voorzien.
Heel veel succes met het opknappen van deze topper. Reclamo is echt een onwijs leuk en fijn paard en ik hoop dat ie snel weer in topconditie is.

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:34

Alle respect voor Joke! Dat geeft de paarden"handel" weer een positieve pluim. Je hoort toch vaak mensen roepen dat handelaren er alleen maar op uit zijn om geld te verdienen en niks om dieren geven. Ik denk dat jij een goed voorbeeld bent dat dat dus niet zo is! Dus voor Joke ook een dikke OK dan!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:10

hay kymalin,
paarden handel is ;een echte paardengek zijn, je moet er 24 per dag voor je paarden zijn , ik heb respect voor mensen die zon saaie baan op een kantoor aankunnen mij niet gezien , dan maar mijn schatjes ook weer moeten verkopen , ik leef met ze! dit is voor mij geen baan of uit de kluiten gewassen hobby maar een echte ziekte , ik kom er ook nooit meer vanaf , hou zielsveel van paarden , maar eerlijk is eerlijk , het is een harde wereld ook ik heb een traantje weggepinkt hoor toen ik reclamo en monty "vond" maar helaas er zijn ook inderdaad veel slechte handelaren , ik ben ook meer een africhttingsstal die paarden verkoopt nadat ze op niveau zijn de kortste die ik ooit heb gehad was winnie hij is al na 2 maanden verkocht
reclamo is er ook weer zo een he , je wilt hem eigenlijk houden , het is zon gek beest , als hij kon praten... maar helaas , ook hij zal weer weg gaan , maar ik was gelukkig wel in staat hem te helpen , juist omdat ik een handelaar ben...
vind je reactie wel heel tof , we zijn immers niet allemaal slecht!!!!en gelukkig voor reclamo zat ik niet op een of ander kantoortje!!!
ps allemaal , het gaat goed met ze!!!