OOOOOOOOOOOOH dit is de eerste op bladzijde 100!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farruquito schreef:ik hoorde dat mijn paard samen met 3 andere hengsten voor monya komt? die zal ook wel balen dan, dat ze later zijn...
ja, dat hoorde ik van Cyrina hier op bokt...of ze voor haar zelf zijn weet ik niet...
DinkeyGirl schreef:Idra heb jij inmiddels je dominick deken al? Ik las in een ander topic dat je die besteld had. Bevalt die?
DinkeyGirl schreef:Idra heb jij inmiddels je dominick deken al? Ik las in een ander topic dat je die besteld had. Bevalt die?
soeske schreef:Farruquito schreef:jullie hebben het steeds over het andalusiër forum...waar vind ik dat? heeft iemand een link voor me?
http://yankee.messageboard.nl/12335/index.php
monya schreef:Farruquito schreef:ik hoorde dat mijn paard samen met 3 andere hengsten voor monya komt? die zal ook wel balen dan, dat ze later zijn...
ja, dat hoorde ik van Cyrina hier op bokt...of ze voor haar zelf zijn weet ik niet...
Ze zijn vandaag afgeleverd hoor. Gewoon op tijd, zoals afgesproken.
Ik heb 3 hengsten en 1 merrie laten komen. 1 hengst houden we zelf, een 2-jarige zwarte, de rest is voor de verkoop, mits ik fijne bazen kan vinden, haast heb ik nooit, ik ben geen handelaar, het is gewoon leuker werken met Barokke paarden, maar dat is mijn persoonlijke mening. Het merrietje heeft ook al mijn hart gestolen dus wellicht blijft zij ook wel, we zullen wel zien. Farruquito stond ook op mijn verlanglijstje, maar je was net eerder.
Er stonden er nog 2 in die in NL afgeleverd werden: Maya en Chenoa, die hebben ook op marktplaats gestaan.
Er moet na die reis wel een bult voer in, ik denk dat ze wel 80 kilo zijn afgevallen..... en rennen dat ze deden! Blij dat ze de benen weer konden strekken.
DinkeyGirl schreef:Wel vreemd dat het paardje van Farruquito dan niet meegekomen was?