Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meisje2000 schreef:Hahaha bij die eerste foto moest ik echt even kijken waar al die benen heen ging. Hopenlijk knap je snel weer op. Weet precies hoe je je voelt.
Fabster schreef:meisje2000 schreef:Hahaha bij die eerste foto moest ik echt even kijken waar al die benen heen ging. Hopenlijk knap je snel weer op. Weet precies hoe je je voelt.
Ja, net elastiek, die knol![]()
En ja, het gaat gelukkig al beter. Jij had die van jou door die val verkocht, toch? Moest eraan denken. Ik moet er wel weer op, want kan geen paard houden waar ik ban voor ben. Ben er daarna ook weer op gegaan. Ging gewoon goed.
RoyceMack schreef:Ik loop echt te hannessen qua zadel.
Ik heb een barefoot zadel maar kan er zelf maar niet lekker in zitten. Bovendien maakte Finn zich vorige keer met rijden bol onder de barefoot en ik corrigeer steeds door mn rug hol te maken.
Zaterdag met mn oude zadel gereden met bontje eronder. Was nog niet perfect maar wel beter. Volgende keer een goede drukverdeler eronder.
Finn zwabbert ook nog behoorlijk en varieerd heel erg in tempo. Dus lastig rijden.
We hebben nog geen galop gedaan omdat ik eerst het sturen en remmen goed wil bevestigen.
RoyceMack schreef:@Fabster: het is een simpel interhippique zadeltje wat ik ooit kocht toen ik niet zoveel te besteden had.
Is het opvullen niet waard.
Wil graag wat anders met meer kniewrong.
Probleem is dat ik nog geen zadelpasser durf te laten komen omdat paardlief en ik nog geen galop beheersen. Puur omdat ik nog geen stuur heb. Ben het nu aant oefenen met draf en gaat steeds beter.. Maar nog niet goed onder de knie. En dat moet volgens mij altijd wel galopperen ook om t zadel te proberen.
Rocamor schreef:RM, dat kon ik ook amper toen ik een zadel maker bij apache had.
Ik heb een custom. Daar mocht ik naderhand x aantal uren mee rijden voordat ik beslissing moest nemen.
Geen goedkoop zadel maar wel heerlijk.
Mijn dame heeft een week vakantie gehad vanwege mijn eigen vakantie. 24/7 op een gemillimeterd weiland met een soortgenoot (die ze niet heel erg graag ziet....) met dagelijks wat hooi.
Ze was boos, pissig, gefrustreerd, zo krom als hoepel, compleet strak in de spieren en daardoor weer niet rad en sloeg tot overmaat van ramp bijna het licht uit de ogen van de smid.... welkom terug. De dame mag in het vervolg dus geen week vakantie meer. Doet haar moeilijke lichaam geen goed.
Vandaag gelijk maar begonnen met wat massage, morgen dus weer rechtrichten en dubbele longe, dan komt het allemaal wel weer goed. Maar ik baal wel.
Fabster schreef:RoyceMack schreef:@Fabster: het is een simpel interhippique zadeltje wat ik ooit kocht toen ik niet zoveel te besteden had.
Is het opvullen niet waard.
Wil graag wat anders met meer kniewrong.
Probleem is dat ik nog geen zadelpasser durf te laten komen omdat paardlief en ik nog geen galop beheersen. Puur omdat ik nog geen stuur heb. Ben het nu aant oefenen met draf en gaat steeds beter.. Maar nog niet goed onder de knie. En dat moet volgens mij altijd wel galopperen ook om t zadel te proberen.
Ik heb mijn Ghost ook alleen in stap en draf gepast. Mijn fjord weigert galop in de bak. En op Sjaak galoppeer ik helemaal nog niet. Maar kon gewoon zadels passen, hoor.