Neile idd, PREs zijn echte toverballetjes, wat kleur betreft, maar ook wat het uitzwaren betreft. Ik heb vaak ielige PREs gezien die met 6 a 7 jaar superbarok en stevig waren, af en toe is het een ware metamorfose.
Sammyoo, wat een prachtige paarden heb je. Zo te zien hou je ook van diverse rassen , net als ik

MissDD, dat is ook schrikken zeg!! maar wat een geweldig paard komt er dan toch tevoor schijn, heerlijk om de band tussen paard en mens zo goed te voelen

Hhahaha, iedereen schijnt over het maaien (campanear) te vallen, ik vond het zelf in het ook niet echt mooi, maar hier in deze streek is het zelfs een pré als een PRE dat doet. Dus toen ik deze zomer een paardje zocht heb ik er niet echt speciaal op gelet, maar meer op het karakter en schrikkerigheid van het paard. En met Wala heb ik een heerlijk paardje gevonden dat helemaal voldoet aan wat ik zoek, bovendien is het een enorme schat, heeft een heerlijk gevoelig karakter, maar ze maait wel

Dais, hahahah grappig met dat boertje

Zelf hecht ik voor mezelf niet zo heel erg veel waarde aan papieren, het zegt me niet zo heel veel. Maar als je ooit nog eens je paard wilt verkopen of bv met je paard wil fokken zoals Little Gift dan is het natuurlijk wel handig als je ze hebt. Wala is van de Candau fokkerij, dit is een hele oude fokkerij en schijnt goed bekend te staan hier. Ik heb zelf geen idee, ik vond Wala leuk en lief en heb haar gekocht.
Het weer is hier omgeslagen, heel veel harde wind en koud. We hebben 's avonds lekker gezellig de open haard aan. Mijn rug gaat wat beter , dus als het weer het toelaat ga ik weer lekker beginnen met rijden. Ben nog een beetje zoekende naar het bit, nu ben ik een zacht rubber bitje met appelsmaak aan het proberen en dat gaat prima.Welke bitten gebruiken jullie??