Goed verslag Elske, je hebt het flink druk gehad zo te lezen
ik las iets over niet correct ingeschreven staan? het stamboek traag of een foutje? waardeloos zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is het vandaag een beetje ok weer? Ben benieuwd naar je nieuws over de zadelmakers!
hele grote fotospam!!
een prachtfoto zo aan de hand. 
Heb hem nog lekker een half uur los gehad. Denk dat ie dat wel fijn vindt, even de beentjes strekken.
fijn van je arm.
Echt erg dat ik eik alleen deze heb 
Ik ga jullie komende dagen gek maken met foto's
10kg teveel bij je. 

.
. Zou vanmiddag weer les hebben met Shaggy, maar dat heb ik maar afgebeld. Lijkt me nu even niet verstandig om in het zadel te zitten.... Het rijden gaat de laatste tijd wel goed
. Hij is ook zo ontzettend braaf!! Zelfs in het donker (wel met de verlichting aan
) durft ie alleen in de bak en schrikt ie nergens van
. Mijn instructrice stond er ook helemaal van te kijken dat hij het wapperende plastic van de hooibalen en de tractor die langs de bak reed niet eng vond
. Had het echt niet beter kunnen treffen!! 
nou ik heb heerlijk geslapen, was zo moe van alles gisteren maar toen de wekker ging, was ik klaar wakker 
het is nou eenmaal een geweldig paardje! lakshmi schreef:He kijk, een berber te koop in NL! http://link.marktplaats.nl/283354322