Mies_Apollo schreef:Frank vertel, naar wat ga je kijken?!
deze
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mies_Apollo schreef:Frank vertel, naar wat ga je kijken?!

!

?!
ik kan me voorstellen dat je een beetje met je handen in het haar zit over al die voerkeuzes haha, en dan nog hoeveelheden ook! Grappig dat fuego zich even voor het publiek wilt laten zien haha, wel een beetje jammer voor jou misschien af en toe, maar daar blijf je lekker wakker van
!
Maar laat het je week niet bederven and have fun in London!!!!
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan.

Soms stap ik even een rondje op hem, hij vind het leuk en dan leert hij dat een ruiter op zijn rug zit. Het is namelijk de bedoeling dat het oppaskindje van de eigenaar er op kan straks.

lekker genieten
Ik kwam thuis; het eerste wat ze zegt: Wat kun jij zitten zeg! ik zou het niet durven. Maar ze zag ook verbetering op het eind!
ze is weer wat angstiger geworden, maar ik heb gereden tot ze op allebei de kanten rondjes draafde en ze wilde ook wel weer wat ontspannen. Het is echt een paard met een gebruiksaanwijzing. Maar heb nog steeds het volle vertrouwen dat het goed gaat komen met ons! 
denk dat dat een averrechts effect oproept 

heel alert in ieder geval!
Maandag schrok ze tijdens het poepen van een opvliegende duif en als ze nu ging poepen schrok ze van dr poep wat tegen dr been kwam

haar eigen-poep-angst wegnemen hihi
hahaha