Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farruquito schreef:ja, duur is het wel...maar ik vind het superfijn spul en je hebt er echt maar een heel klein beetje, per keer, van nodig, een druppel zo groot als een kwartje is genoeg voor de staart. of je paard moet een enorme bos aan z'n kont hebben hangen...
Farruquito schreef:ik hoorde dat mijn paard samen met 3 andere hengsten voor monya komt? die zal ook wel balen dan, dat ze later zijn...
Amable schreef:Farruquito schreef:ik hoorde dat mijn paard samen met 3 andere hengsten voor monya komt? die zal ook wel balen dan, dat ze later zijn...
Monya? Van Balingehof? Want dan moet ik haar eens even pben![]()
Picassox schreef:Ik hoop niet dat mijn paardje dat krijgt; zomerexceem.![]()
Ik heb 'm pas 4 maanden, dus ik weet nog weinig van 'm, maar ik zag wel wat schilfertjes rond z'n staart en manen toen ik 'm kreeg. Ik ben juist zo zuinig op z'n manen!
Weet je wat trouwens helpt? Afgietsel van aardappelen.
Het water waar je je aardappelen in kookt, af laten koelen, en elke dag erop smeren. Deed ik ook bij mijn vorige Hafje.
Everest; leuk profiel heb je!
kimmie261 schreef:nee ,dat ligt aan de kleur van dat fototoestel...was zo'n goedkoop ding,hij was in het echt gewoon wit
maar zo'n 3 jaar geleden waren de digi's nog niet zo heel erg goed,en we hadden nog een redelijk goedkoop trust ding
en dat paard,geloof me of niet,maar het was een fjord in een andalusier jas...echt talent voor dressuur 0,0,en echt heel erg lomp.
maar goed peerd moest verkocht worden,en met de gewone foto's wilde het niet,dus hem toen even op de prikkers gereden,toen tilde hij voor 5 sec zijn benen op,en snel foto's maken,en de volgende dag was ie verkocht![]()
gelukkig naar iemand die alleen maar buitenritten wilde maken,daar was ie uitermate geschikt voor...
kimmie261 schreef:
regine schreef:Voor de witte haren werkt "ouwe oma shampoo" toch het beste hoor! Heb door de jaren heen veel uitgeprobeerd en gewoon wassen met die paarse shampoo werkt het beste. Het is ook een kwestie van bijhouden eigenlijk he.
Farruquito schreef:jullie hebben het steeds over het andalusiër forum...waar vind ik dat? heeft iemand een link voor me?