nav het boomloze topic heb ik een foto van nitsa als driejarige en als 6 jarige geupload. Klaar? ik schrok zelf echt van het verschil!
pompompom
Geplaatst: 05-05-16 20:18
Vandaag heb ik een lekkere rit met meike gemaakt tussen de hordes fietsers door. En we zijn even de stad in gegaan voor n ijsje....wat was ze braaf vandaag en ze had er flink de pas in ( alleen wel jammer dat ze midden in een straatje bij iemand voor de deur scheet... dus ik afgestapt en mest vakkundig de put in geschoven. Op zich geen ramp alleen jammer dat zich dit 3x herhaalde in amper 100 meter )
Wat betreft voeren is ook mijn ervaring dat met brok, muesli, voordrooi/kuil, bemeste weides de jeuk enorm toeneemt.
zonnebloem18
Geplaatst: 06-05-16 23:33
Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist op verzoek de CPL discussie afgesplitst [BKR] CPL topic.
AbbyBlues
Geplaatst: 07-05-16 10:14
zonnebloem18 schreef:
Ik heb zojuist op verzoek de CPL discussie afgesplitst [BKR] CPL topic
Zó! Flinke jongen! Ik zou alvast een ladder aanschaffen!
Duhelo
Geplaatst: 07-05-16 23:50
KoudbloedKim schreef:
Duhelo, wat lijkt het zadel op de tweede foto klein.
.
haha, ja hé (en het is nochtans gewoon een 17.5 inch hoor ), de flexee is het enige zadel dat niet zo héél erg klein lijkt, en dan nog. de ghost valt eigenlijk ook nog mee
Fabster: dat wordt tegen die tijd als ik erop ga zeker een krukje of een lader aanschaffen hahah Vanmiddag moet ik werken maar heb toch nog even heerlijk over de heide gewandeld met Ulano Ook kwamen we nog meneer de salamander tegen.