maar ze heeft gister stilgestaan dus ze was echt hartstikke heet en druk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wilde foto aan de longeerlijn! stoer!
Tammetje!!
Die fries kan aporteren met een zweep!
Vooral op zn moeilijke kant. Ik longeer in de binnenbak, dus helaas kan ie dan makkelijk uitbreken. En hij is zo vlug, in 2 seconden staat ie al anders om

ik heb hetzelfde halster trouwens geloof ik 
mijn Mouza is ook zo'n kusjespaardje hihi
Wat een prachtig paard is Tamme toch!
Mabrouk was inderdaad het dunne scharminkeltje.. 

PinkPrincess schreef:Spirit, dat is niet geleerd, hij is gewoon enorm flirterig.
Sanne, ja ik vond hem ook zo lief vandaar de post haha
Caro, wat is zwele ??

Wij gaan de lente weer tegemoet en dat vind ik altijd de mooiste tijd van het jaar.
Dus de paardjes staan aan huis en we hebben natuurlijk mega veel uitrijdmogelijkheden. Wat dat betreft dus niets meer te wensen! Amable schreef:PinkPrincess schreef:Spirit, dat is niet geleerd, hij is gewoon enorm flirterig.
Sanne, ja ik vond hem ook zo lief vandaar de post haha
Caro, wat is zwele ??
Toen hij nog bij het Balingehof stond heb ik wel wat met hem geclickerd en ook het kusjes geven geleerd. Het leuke is dat ze al snel door hebben dat ze mensen met die oefening kunnen charmeren
Hij is ook heel trots
Op zichzelf hihi
Nee was 'k niet
Ik rijd meestal de andere kant op, de Bernisse in hihi
Tussen de koeien haha 

Lordje...
Dat draaien met longeren had Tamme in 't begin ook een houtje van
Heeeel vervelend. Uiteindelijk heb ik 't opgegeven (ben niet zo van het trainen op de grond
Nouja.. Ik kan 't gewoon niet
) en aan een vriendin van mij gevraagd (die dat dus wel kan
) en die heeft het hem toen afgeleerd in 2 keer longeren! 

Gave foto's!!
Ben jaloers op jou..
Haha!
probeer er eens op te letten,zou normaal moeten helpen.
. De tips van Yasmintje zullen vast helpen, zo los ik het ook altijd op 

PinkPrincess schreef:Spirit, dat is niet geleerd, hij is gewoon enorm flirterig.
PinkPrincess schreef:Amable schreef:Toen hij nog bij het Balingehof stond heb ik wel wat met hem geclickerd en ook het kusjes geven geleerd. Het leuke is dat ze al snel door hebben dat ze mensen met die oefening kunnen charmeren
geen idee waar je dat vandaan hebt,.

BrankaZ schreef:PinkPrincess schreef:geen idee waar je dat vandaan hebt,.
Schat in uit haar eigen geheugen. Tenzij hij niet bij het Balingehof heeft gestaan?