De rest ga ik zo bijlezen, na lang zeuren hebben we dan toch maar besloten om een hondje te nemen. Aangezien ik aankomende 3 weken voor het laatst werk omdat mijn contract niet verlengd word & ik toch niet zo heel snel nieuw werk zal vinden.
Zijn we vandaag bij een fokker geweest en hebben we onze nieuwe pup uitgekozen, een Groenendaeler.Omdat Patrick die altijd gehad heeft en dan als er een hond kwam toch weer graag een Groenendaeler wou. We hebben een teefje uitgekozen, en hebben haar gelijk de naam Nina gegeven.
23 juli mogen we haar ophalen, ze zijn nu 3.5 week oud. En krijgen langzaam alle tandjes. Ze waren zo schattig! Wou ze het liefst allemaal meenemen. Nu hoef ik niet meer bij Patrick te zeuren of ik nog een dier mag, want die komt er nu niet meer in. Aangezien ik nu 3 katten heb, een hond en een vogel. Enige wat eigenlijk echt van Patrick is zijn zijn vissen haha..

Helaas heb ik niet een foto van alleen de pup kunnen maken, ze waren erg eigenwijs. En zou ook niet zo 1,2,3 kunnen vertellen welke van ons is. Maar ze zien er allemaal hetzelfde uit hihi