[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:57

Prinslover schreef:
Oeeeh mies! :D foto 3 is om te smullen :9 . Ik verklaar hierbij ook mijn liefde voor Sanne _O- haha :D .

Nou zeg, niet allemaal verliefd worden op mij (of op mijn foto's :P ) :o :+

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:05

had ik bij gereageert alles in 1 x weg :( :(
heb ik weer .
nou ja dan maar ff ego.
met dejmo gaat het goed probeer veel met hem te trainen en vooral op zijn rechter kant want dat is wel de moeilijkste kant van hem maar we blijven trainen en hij probeer goed zijn best te doen . :j
hier nog ff een paar foto`s van djemo van gisteravond :+:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:18

Laura, welkom! Mooi paard heb je!
Daan, had al gereageerd, maar nogmaals, ziet er echt heel mooi uit :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:26

Laura welkom, mooi paardje hoor! Kijk je wel vreselijk uit met loslaten met een spiegel in de bak, zeker met een hengst? Hij zal niet de eerste zijn die denkt wel even een discussie te kunnen gaan voeren met zijn spiegelbeeld 8-) . Ik weet het helaas uit ervaring, en het is echt ontzettend niet leuk om met je komplete vuist in een gapend gat in de borst van een paard te staan wachten op de DA.

Danielle heeeel gaaf je filmpje!

Mies oh kan me zo goed voorstellen dat je heel blij bent met die foto's!! Ik vind ze ook echt genieten om naar te kijken. Mijn laatste Piet Bakker lesje is alweer veeeel te lang geleden, wel zo'n 7 jaar denk ik, en ik wil heel graag weer eens!

Jolijn: Welke fysio is er geweest? Ik wil voor Veludo ook een keer een afspraak met een ostheopaat of fysio maken, er stoort me iets in de manier waarop ie een achterbeen steeds naar buiten blijft zetten ondanks alle gerichte arbeid daarvoor, lijkt toch een blokkade...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:30

laura, welkom!
leuk paard!

mies, gaaf je foto's!
ik heb toen ook zo genoten van de clinic van Piet Bakker!

Jolijn, fijn dat het allemaal meeviel met Robijn, prettig idee om alles even na te laten lopen...

verder zag ik nog wat gave foto's en filmpje voorbij komen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:35

Ik bedoelde overigens niet foto 3 maar 6 :P .

Djemo, leuke foto's!

Karina, he eng verhaal, maar ben het idd met je eens.... Daar moet iedereen idd echt mee uit kijken. Onze spiegels in de bak leven niet meer, omdat er idd ook een hengst doorheen is gegaan :(:) . Gevaarlijk....

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:38

Marielle - leuke foto's

Karina - he bah wat een verhaal maar nu jij het zo vertel kan ik me idd indenken dat een hengst met zijn eigen spiegelbeeld in''gevecht'' gaat

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:30

Spiegels en loslopende hengsten :n
helaas ook mee gemaakt dat er 1 hengst door de spiegel ging ;(
en de zware verwondingen praten we maar niet over ;(
was echt ernstig.
Paard was niet van mij hoor. :o

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:31

Moest even reageren op de foto's van Heidi, wat een droppie, wat een prachtig babytje!! Hihi en die vergelijking, met Scream, ik moet er wel om lachen :') Maar daar is ie veeeel te schattig voor!
Vindat die kusje-foto echt geniaal!!
Foto's van Mies&Shannon door Sanne ook leuk, maar had ze natuurlijk al n beetje gezien :j

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:48

Ja Hincapie mag ook niet alleen in de bak hoor! Blijf er altijd bij en hij reageert heel goed op de zweep. Dus zo gauw hij afremt ben ik er al bij. weet inderdaad ook wat het teweeg kan brengen.

Bedankt trouwens allemaal voor de complimentjes over mijn paard ga er helemaal van stralen hihi...

Wat gaan jullie trouwens gigantisch hard zeg. Ga boodschappen doen en moet ineens weer een paar pagina's bijlezen...

Foto's van Mies en Shannon zijn leuk. Die oortjes op die ene foto, echt schattig...

Djemo sooow wat een lekker kontje haha... Grappige foto hoor!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:14

Vanavond 3 zitzakken gehaald (1 die hetzelfde was als ik al heb en nog een andere, kleinere, waar ik er nog 1 bij kreeg).
Gimly natuurlijk 1 gepikt haha. Ligt er nu heerlijk op/in te spelen, vind ie helemaal leuk. Naja, moet hi jdie maar hebben :p

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:20

laulau85 schreef:
Helemaal trots op mijn nieuwe paardje meld ik me hier ook!
Sinds vorige week vrijdag ben ik namelijk ook eigenaar van een Barok paard!

Je hebt een mooi paard gevonden!
Jammer dat je niet meer bij Terroso bent komen kijken :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:22

Djemo: Leuke foto's!
Karina: Oei eng verhaal... Lijkt mij idd ook niet echt fijn!!

Goed de update over Atlas (helaas zonder foto's :P, heb het eigenlijk ook niet gevraagd...). De homeopaat ging eerst kijken waar het probleem zat (met het spiraaltje, zal kijken of ik ergens nog een voorbeeldfoto kan vinden). Dit bleek niet zijn maag te zijn maar hij sloeg wel aan bij de borst en de achterhand (dan gaat dat spiraaltje anders bewegen doordat de energiegolven zijn verstoord). Daarna ging ze doosjes waarin allerlei bacterieën, vitaminen en mineralen enz tegen Atlas aan houden om zo te meten waar hij last van heeft. Hier kwam het herpes virus (een variant daarvan) en een aantal vitamines en ook magnesium uit. Dit virus slaat op het zenuwstelsel en de spieren en zou ook het hoesten veroorzaken wat hij ook nog wel eens deed (vandaar dat hij ook aansloeg bij de borst). De eigenaar ging uit van de maaginfectie omdat hij bij het opzadelen ook zo slecht reageerde, maar dit zou ook kunnen doordat de spieren in de rug pijn deden. En dat hij moeite had met de galop zou door coördinatieproblemen kunnen komen die ook door dit virus worden veroorzaakt.

Atlas heeft nu voor de behandeling hiervan 2 verschillende kuren gehad. De eerste bestaat uit 4x om de vier dagen een ampul van iets waarvan ik de naam niet meer weet :P, hypo nog iets... Daarna 5x om de vier dagen een ampul met een bepaalde stof en dat is dan om te ontgiften daarbij krijgt hij ook druppels die hij twee keer daags gedurende 20 dagen krijgt. Die druppels zouden voor een goede afvoering van het virus moeten zorgen. Verder krijgt hij nog vitminepoeder met extra magnesium ook twee keer daags. Wordt dus weer een heel gedoe maar als het goed is zou het resultaat snel moeten komen... Volgens de homeopaat zou je het snel gaan zien, de spieren gaan dan weer groeien omdat dit dus door het virus was afgenomen.. Dus ik wacht nog even af wat het gaat doen :P. Vind het zelf altijd heel apart die metingen en tja eigenlijk geloof ik er niet zo in. Maar als Atlas weer beter gaat worden moet ik dat toch maar eens gaan doen denk...

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:39

Ilona Met mij gaat het goed hoor. Werk sinds 2 weken fulltime op rot tijden. Dus lekker druk. Met Nino gaat het
ook super hij is lief aan het worden onder het zadel :+ . Hopen dat het zo blijft.
Jolijn Fijn dat ze is geweest. Heeft geholpen zo te lezen.
Mies Wat een super foto´s. Ziet er goed uit hoor!
MelisXFeikje Succes met zoeken naar je nieuwe paardje.
evdpanne Hopen dat de behandeling goed aanslaat.

Verder weet ik het niet meer.

Net gewerkt en nog langs Nino. Heb een mailtje gehad van pcd dat ik in Mei definitief daar terecht kan. Als ik in Dronten
ook werk vindt ga ik daar dan wonen. Wel spannend! :o

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:39

Ben dr achter wat het is... Ze maakt gebruik van een biosensor, die van haar is iets anders maar voor het idee:
Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:49

evdpanne schreef:
Djemo: Leuke foto's!
Karina: Oei eng verhaal... Lijkt mij idd ook niet echt fijn!!

Goed de update over Atlas (helaas zonder foto's :P, heb het eigenlijk ook niet gevraagd...). De homeopaat ging eerst kijken waar het probleem zat (met het spiraaltje, zal kijken of ik ergens nog een voorbeeldfoto kan vinden). Dit bleek niet zijn maag te zijn maar hij sloeg wel aan bij de borst en de achterhand (dan gaat dat spiraaltje anders bewegen doordat de energiegolven zijn verstoord). Daarna ging ze doosjes waarin allerlei bacterieën, vitaminen en mineralen enz tegen Atlas aan houden om zo te meten waar hij last van heeft. Hier kwam het herpes virus (een variant daarvan) en een aantal vitamines en ook magnesium uit. Dit virus slaat op het zenuwstelsel en de spieren en zou ook het hoesten veroorzaken wat hij ook nog wel eens deed (vandaar dat hij ook aansloeg bij de borst). De eigenaar ging uit van de maaginfectie omdat hij bij het opzadelen ook zo slecht reageerde, maar dit zou ook kunnen doordat de spieren in de rug pijn deden. En dat hij moeite had met de galop zou door coördinatieproblemen kunnen komen die ook door dit virus worden veroorzaakt.

Atlas heeft nu voor de behandeling hiervan 2 verschillende kuren gehad. De eerste bestaat uit 4x om de vier dagen een ampul van iets waarvan ik de naam niet meer weet :P, hypo nog iets... Daarna 5x om de vier dagen een ampul met een bepaalde stof en dat is dan om te ontgiften daarbij krijgt hij ook druppels die hij twee keer daags gedurende 20 dagen krijgt. Die druppels zouden voor een goede afvoering van het virus moeten zorgen. Verder krijgt hij nog vitminepoeder met extra magnesium ook twee keer daags. Wordt dus weer een heel gedoe maar als het goed is zou het resultaat snel moeten komen... Volgens de homeopaat zou je het snel gaan zien, de spieren gaan dan weer groeien omdat dit dus door het virus was afgenomen.. Dus ik wacht nog even af wat het gaat doen :P. Vind het zelf altijd heel apart die metingen en tja eigenlijk geloof ik er niet zo in. Maar als Atlas weer beter gaat worden moet ik dat toch maar eens gaan doen denk...

Bedoel je dit :D
Afbeelding

of zoiets hoewel ik de eerste foto eerder vind wat jij bedoel
Afbeelding

Baron staat er bij van moet dit nou :(:)
Laatst bijgewerkt door Machonito op 25-03-09 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:49

Mooie foto's allemaal zeg! Shannon ziet er goed uit :oo

Zo'n homeophaat lijkt me ook zwaar interessant, maar vind dit wel weer even genoeg voor nu :+

Karina: Ik heb iemand van Happy Athlete laten komen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:55

Machonito: Idd zoiets als op die eerste foto ;). Maar die van haar heeft geen rondje aan het eind maar meer een soort spiraalvorm wat in een puntje eindigd.

Atlas vind het altijd heel interessant... Hij kent haar ondertussen al maar het is altijd heel leuk om je neus in al die dozen te steken :P. En stil staan, waarom zou je :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:02

Robijn vind ook altijd iedereen zeer interessant :')

Vanochtend had de fysio een goed plekje te pakken, ging ze mij staan krauwelen :')

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:04

dames en heer niet te snel graag kan het niet bij houden joh pffffffffffffff

ga ff bij lezen en foto`s kijken

ohhhhhhhhhh wat erg "DIE VLINDERS " ze willen niet meer weg, maar het is een heerlijk gevoel hoor :P ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:19

evdpanne schreef:
Machonito: Idd zoiets als op die eerste foto ;). Maar die van haar heeft geen rondje aan het eind maar meer een soort spiraalvorm wat in een puntje eindigd.
.

Zo iets dus :D

Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:33

jep dat is hem :).

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:34

was eventjes zoeken maar we hebben hem :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:42

Hahahaha idd, ik kon hem echt nergens vinden :P.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:22

zo,even spammen met mn fotoshoot foto's :D
de foto's zijn gemaakt door Arno24 hier op bokt van www.beeldplein.nl
ik vind ze érg mooi geworden,maar helaas erg klein om van uit te zoeken welke ik afgedrukt wil hebben...
geen idee hoeveelm foto's ik mag plaatsen,maar als het niet mag dan hoor ik het vanzelf ;)
Tadaaaaaa: Moreno...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding