Prinslover schreef:Oeeeh mies!foto 3 is om te smullen
. Ik verklaar hierbij ook mijn liefde voor Sanne
haha
.
Nou zeg, niet allemaal verliefd worden op mij (of op mijn foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evdpanne schreef:Djemo: Leuke foto's!
Karina: Oei eng verhaal... Lijkt mij idd ook niet echt fijn!!
Goed de update over Atlas (helaas zonder foto's, heb het eigenlijk ook niet gevraagd...). De homeopaat ging eerst kijken waar het probleem zat (met het spiraaltje, zal kijken of ik ergens nog een voorbeeldfoto kan vinden). Dit bleek niet zijn maag te zijn maar hij sloeg wel aan bij de borst en de achterhand (dan gaat dat spiraaltje anders bewegen doordat de energiegolven zijn verstoord). Daarna ging ze doosjes waarin allerlei bacterieën, vitaminen en mineralen enz tegen Atlas aan houden om zo te meten waar hij last van heeft. Hier kwam het herpes virus (een variant daarvan) en een aantal vitamines en ook magnesium uit. Dit virus slaat op het zenuwstelsel en de spieren en zou ook het hoesten veroorzaken wat hij ook nog wel eens deed (vandaar dat hij ook aansloeg bij de borst). De eigenaar ging uit van de maaginfectie omdat hij bij het opzadelen ook zo slecht reageerde, maar dit zou ook kunnen doordat de spieren in de rug pijn deden. En dat hij moeite had met de galop zou door coördinatieproblemen kunnen komen die ook door dit virus worden veroorzaakt.
Atlas heeft nu voor de behandeling hiervan 2 verschillende kuren gehad. De eerste bestaat uit 4x om de vier dagen een ampul van iets waarvan ik de naam niet meer weet, hypo nog iets... Daarna 5x om de vier dagen een ampul met een bepaalde stof en dat is dan om te ontgiften daarbij krijgt hij ook druppels die hij twee keer daags gedurende 20 dagen krijgt. Die druppels zouden voor een goede afvoering van het virus moeten zorgen. Verder krijgt hij nog vitminepoeder met extra magnesium ook twee keer daags. Wordt dus weer een heel gedoe maar als het goed is zou het resultaat snel moeten komen... Volgens de homeopaat zou je het snel gaan zien, de spieren gaan dan weer groeien omdat dit dus door het virus was afgenomen.. Dus ik wacht nog even af wat het gaat doen
. Vind het zelf altijd heel apart die metingen en tja eigenlijk geloof ik er niet zo in. Maar als Atlas weer beter gaat worden moet ik dat toch maar eens gaan doen denk...