okee even heeeeeel erg klein
toen toonde die nog slank femke
rent heeeeel snel weg ,... duikt ...schuilt onder bureau
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zou ze graag weer zo mooi en lang hebben, want nu is het echt een heel stuk korter en met een hap eruit van zijn deken. Hij krijgt al een supplement waar biotine inzit dus iemand nog tips?
Hoe oud is hij? Kan me voorstellen dat je baalt hoor, maar veiligheid voor alles

maar dat komt hopelijk van het weekend wel! 

Ik ga voor de gulden middenweg hehe maar ik moet zeggen dat ik Maes nu hij in Duitsland staat er wel beter uit vindt zien (beetje afgeslankt maar verder geen ieltje ofzo, hij moet wel een beetje rond blijven
). 
De manen vind ik op zich ook niet super maar in het lang vond k ze ook niet super. Misschien dat helemaal eraf nog beter staat? Maar zijn nek vind ik echt geweldig!! mm speknekje!!

kimmie261 schreef:,maar mooi was het niet....
kimmie261 schreef:,
maestro is gewoon mooier nu hij breder en ronder is,....
helemaal eens kimmie261 schreef:,
op die ene foto waar ik er voor het eerst opzat,durfde ik amper te gaan zitten,bang dat ie door zijn pootjes zou zakken,zo dunnetjes was ie toen
,....
)

DinkeyGirl schreef:Welkom aan allebei de nieuwe, leuk paardje die op transport komt. Ik vind het echt een knapperdHoe oud is hij? Kan me voorstellen dat je baalt hoor, maar veiligheid voor alles
gebruiken.
(enkel voor Licor zijn manen
)Nouvel schreef:Soeske, ik stuur je wel een pm!
ben benieuwd hoe je zulke dingen aanleert...

) borstel voor zn manen en staart, echt helemaal geweldig! Daar trek je bijna geen haren mee uit en is lekker stevig (heb binnen 1 maand een keer 3 haarborstels versleten haha
). Het zal idd ook wel door de klimaatsverandering komen Lobke!
Het is weer eens een beetje afwisseling met je paard...
Ik wilde eigenlijk toch ook nog wel meer dingen aanleren