Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jus schreef:Citaat:superkent hetzelfde kwa boom vorm
Super kent heeft een syntetische boom en 1 zadelblad en een new kent heeft een houten boom , daarom past de superkent vaak op meerdere paarden.
Cyrina schreef:Was idd 2006. Wat is hij wit geworden he!! Toen was ik al hevig vliefd op hem en dacht ooohhh wat zou ik graag met hem als mijn paard verschijnen!!
Ik rijdt ook gewoon in Engels tenue hoor Jus.
bedouin schreef:Oh Anouk, bedankt voor je tip: ik heb stoute emailschoenen aan getrokken en nu krijg ik een emailreactie dat Trailfinders zeer geinteresseerd is. Ohoh spannend! Even goed doorlezen maar, inclusief contracten etc.
Jellie schreef:Vanaaf op stal 2 boxen leeggehaald/schoongemaakt.
Voor t geval dat hij morgen ggk wordt. Dan staan hij en Flan naast elkaar.
Kreeg nog wel een rot berichtje van schoonma
Ons nichtje ligt weer in t zh. Ze heeft zweren in haar darmen en heel ziek. Ze denken dat t toch van omgekeerde afstoting komt. Morgen weer onderzoek.. t zit haar echt niet mee. Momenteel ligt ze heel slecht. Dus als iemand nog een kaarsje aan wil doen...
.
Citaat:ik haat echt caps...dus in dit soort situaties zeker spaans tenuetje aan
jus schreef:Er is hier heel gedoe met de draf hier bij de keuringen veel ruiters rijden de draf in een trote passageado vertaald naar Nederlands denk ik een pasageachtige draf en dit word door veel juryleden niet gewaardeerd. Invloed moderne dresuur denk ik.
cloris schreef:_Saida_ schreef:'t Is te hopen dat je mij en Madelief zaterdag niet hebt aangestoken!
Anders komen we bij jou uitzieken!![]()
Oh gezellig
_Saida_ schreef:Wat witte rijbroeken betreft; je ziet op wedstrijd de ruiters vaak met een dunne trainingsbroek oid over hun witte broek lopen, die ze pas uittrekken op het moment dat ze moeten inrijden.
Das natuurlijk ook een manier om 'm wit te houden.