Ik vraag me af of dat eerste paardje een PRE is. Er staat met hele goede papieren maar heb er zo mn ??? bij. Ik weet niet, maar de prijs is wel heel aantrekkelijk..
Prinslover
Geplaatst: 25-03-09 13:57
Laura: Ook hier, welkom . Leuk dat je mee gaat kletsen! Houd ons goed op de hoogte van je kanjer. Ben echt helemaal weg van m zeg...
Esther: Tsja, ik weet het niet hoor... Soms valt het nl heel erg tegen... Ik heb zelf ook gezocht in de prijscategorie 3000 euro, maar het valt vies tegen . Uiteindelijk wel Chico gevonden, maar vaak is er iets mis met de paarden, en anders wel met de eigenaren (willen geen keuring oid). Dus pas op hoor, neem altijd een nuchtere mee, liefst met kijk op het ras en een dosis mensenkennis! Ik heb heel erg geluk met Chico... Maarja, hij is niet zovol en barok als een echte PRE/andalusier, maar wel 100% betrouwbaar en lief, gezond!
Ilona: Jij hebt het idd heel erg getroffen met Chico . Ik blijf gewoon doorsparen en dan kan ik lekker overal kijken! En vind ik een goedkopere dan is het ook leuk en heb ik alvast wat geld achter de hand . Dat is ook altijd wel heel fijn!!
Laura - welkom hier mooie barok hoor veel foto's plaatsen hoor
Ilona - het valt idd vies tegen als je zo'n prijsklasse intypt mijn ouders hebben dat bedrag toen bijna voor heike al betaald en die was pas 1 1/2 maand oud. soms heb je idd een dosis geluk nodig en wat jij zegt neem altijd iemand mee die nuchter is en die er verstand van heeft
Machonito
Geplaatst: 25-03-09 14:33
je loopt vast zo tegen een leuke paardje 1 tje waar je een leuke klik ermee krijgt rustig aan zoeken en wie weet en kijk uit er zit ook rommel tussen of grrrrr eigenaren die je belazerd
Kijk ook eventjes op de andalusier forum daar heb ik Baron vandaan
Nou, de fysio is geweest hoor Ik kreeg dikke complimenten omdat Robijn GEEN problemen in haar hals had, dat wil dus zeggen dat ik mijn hand niet vastzet/houd
Robijn haar hamstring is het probleempunt en dat was ook wel vrij duidelijk
Die heeft ze losgedingesd, ook bij haar lendenen een beetje maar dat was al een bekend probleem. De schoft omhoogbrengen ook een beetje, dus daar ook los gemaakt! Voor de rest bar weinig problemen
Erna gelongeerd en ik zag er verrekte weinig aan Ja, nog wat kort, maar niet onregelmatig of whatever! En veel spieren zag ik trillen
Over 2 weken komt ze weer!
Machonito
Geplaatst: 25-03-09 14:35
we gaan zo met jesse naar het ziekenhuis naar de kinderarts voor zijn benauwdheid voor een controle hoor
Ik heb ondertussen geaccepteerd dat ik jullie niet bij kan houden Desondanks wilde ik toch graag dit filmpje met jullie delen [GVL-ITP] [VD] Film van Jauke's vd
Laulau > wat een prachtig paard heb je!
Michelle_88
Geplaatst: 25-03-09 14:51
madelief: Dure vaststelling dan! Dus je weet nu niet waar hij eigenlijk last van heeft? Mooi zo in de duinen/strand! Ik kom wel hoor in mei
ellis: Hopelijk knapt ze snel op! Zou leuk zijn als je zondag kon rijden!
joyce: Hij zal de proefjes leuk vinden! heb je de film al gezien?
natasja: Balen! Ben je ook blij je paardje te hebben, heb je haar bij aankoop laten keuren?
heidi: nu al een complex karakter die jesse...zoenen en scream!
saida: Hahah ja de pubertijd moet je ook doorheen! Rijd ze regelmatig op buehne? Wat appart dat 1 ras heftiger op iets zou reageren dan een ander ras
ilona: chick doet het niet alleen he Jij bent ook goed bezig! Whaa heb zoooon zin in de veluwe!
laura: Welkom! Mooi paardje!!
Jolijn: Krijgt ze nou regelmatig behandeling? gelukkig niks ernstigs
Jolijn - fijn dat het nu al geholpen heeft gewoon nu zo doorgaan dan komt het allemaal wel goed
Danielle - in 1 woord geweldig echt ik wou dat ik het zo kon met die van mij ik ben nu ook een beetje begonnen maar vindt het zo moeilijk omdat ik niet goed weet hoe ik de hulpen moet geven
Esther - veel plezier met boodschappen doen en hopelijk mag je een fotoverslag maken
Michelle_88
Geplaatst: 25-03-09 15:22
Ik wil even mn liefde voor sanne verklaren! Heb geweldige foto's!! en dit is nog maar de 1e lading!
Shannon en ik voor het eerst aan het lang teugelen:
evdpanne: de eerste is n hengst ? staat er. en hij is al wat ouder dus durf ik niet meer te castreren ,.. risico's.. en de 2e is echt n pareltje.. maar ik heb zoon idee dat hij niet goedkoop is haha xD
Nee idd ras maakt me niet veel uit al ist n kwpn. T liefst n wat oudere rond 8 jaar, aangezien *kijkt naar buiten de stallen * uhm tja... *ziet 5 jonge arabo friesjes als n gek tekeergaan buiten en in de stal..* tja ik denk dat ik kwa jonge paarden dit jaar wel zoet ben.. wahhaaha
grr mijn kat tijgertje heeft zen 2e halsbandje in deze maand meet zoon duur adres kokertje kwijt gemaakt.. grr dure kat xD en moet ie ook nog gecastreert worden..:S
MelisxFeikje: Die tweede is idd heel leuk, en denk dat ie best wel mee kan vallen in de prijs.... Je weet het pas als je contact op neemt . Hij staat al een tijdje te koop en misschien valt er dan wat te bespreken . Niet geschoten is altijd mis.... Mies: Leuke foto's van Shannon!! Ze ziet er echt knap uit!