dankje_Nynke

goed dat je het goed hebt afgesloten BWendyB!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daisssx schreef:Wat leuk dat er een friezen topic is!
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een 3 jarige friese merrie. Felle x Teunis
[ [url=m/EkTvX3.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rKp9Dc.png]Afbeelding[/url] ]
Ze is ontzettend nieuwsgierig en aanhankelijk
_Nynke schreef:Mooie foto's ilayda!
Sterkte met school, ik hoef gelukkig 5 september pas.
Wat een plaatje hierboven!![]()
Hoe heet ze?
Dankjewel chriske, leuk om te horen
Ze heeft inderdaad een wijze blik, die heeft ze van haar moeder ^^
Mooi getoiletteerd, ziet er goed uit
Captain schreef:Ik ga morgen reageren op je topic Chriske!
Celine_Famke: wat naar.Hoe gaat het inmiddels? Al wat verbetering? Hoe is ze op stal? Breekt ze de boel niet af?
ilaydadg: wat als je het oefent met iemand die naast je draaft en Kenai zo helpt? Verder veel met je stem werken, korte stukken draf belonen en steeds verder uitbreiden.
BwendyB: wauw wat een plaatje!Heb zelf ook een flink grijze fries en vind ze zo leuk als ze grijs worden!
Echt leuk!
Mooie foto's _Nynke! Ik vind haar mooi qua gewicht hoor.
Floor ziet er ook weer gepimpt uit!![]()
Leuke foto's ilaydadg!
Welkom daissx en gefeliciteerd met je aanwinst. Vanwaar voor een fries gekozen?
Ben van het weekend veel bezig geweest met photoshoppen en fotoshoots. Hier alvast een (vaag) voorproefje.
[ [url=m/yhK7iZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:ik vind dr een mooi figuur hebben _nynke! ik wilde dat Hanne zulke billen had![]()
![]()
ziet er mooi uit chriske!![]()
hele mooie fotos ilaydadgik moet morgen ook weer naar school, yoehoe
![]()
![]()
![]()
sowhee daisssx das een knapperd![]()
leuke naam ook
![]()
gaaf captain!
nou ik moet helaas ook weer naar school morgen maar heb opzich wel een chill rooster 3 dagen 1/8 1 dag 2/8 en als ik geen toetsuur heb begin ik het 2e en de 2 laatste dagen van de week 1/6 dus dan kan ik lekker rijden![]()
ik heb laatst ook een super chique dekje gezien van eskadrondus als ik het geld heb ga ik die maar eens even kopen
maar dat duurt nog wel even...
DreamsComTru schreef:Wat een geweldig mooie friese paarden hebben jullie toch allemaal!
Volg dit topic al een tijdje en als alles goed loopt kan ik in de lente van 2017 net als jullie ook trots mijn nieuwe fries hier laten zien.![]()
Kan niet wachten!
In de tussentijd kwijl ik verder over alle mooie fotos hier
daisssx schreef:Ilora, je bit is inderdaad te smal. Zit te dicht op de mondhoeken.
Misschien kun je een dubbel gebroken sweet iron bitje van harrys horse proberen? Daar komt een zoete smaak vanaf en dan gaan ze lekker op het bit knabbelen.
Ik heb daar zelf de dubbel gebroken D trens van. Ik vind een D trens fijner in de mond liggen dan een watertrens.
Ik heb zelf altijd liever een dunner bitje dan een dik bit. Vaak zijn de dikke bitten ook echt te dik waardoor de tong geen ruimte meer heeft in de mond. Wel moet je je hand stil kunnen houden op een dunner bit. (Dat moet natuurlijk altijd maar een dun bit werkt scherper in)
En als je de teugels oppakt, zet je dan ook druk of heb je alleen een mooi licht contact? Vanuit licht contact kun je een beetje gaan spelen met je vingers en tegelijkertijd je been eraan.
Ik denk zelf dat een ander bit al verschil zal maken.