Hopelijk heeft het geen kwaad gedaan.
Ik las dat je van de week heerlijk gewandeld hebt met haar, nog even vrouwtjes en dan kunnen jullie weer volop genieten van alles.
Hier even afwezig geweest veel werk gehad de overwinteraars komen weer allemaalk.
Vanaf nu lekker de wintermaanden rustiger en natuurlijk heerlijk met mijn dametjes aan de slag.
Vandaag kwam mijn intructrice maar het is hier zo aan het regen dat we weinig konden doen.
Dank je wel trouwens dat je Bikain ferm vind haha

Vandaag hebben we halstertje omgedaan en ze volgde goed.
Het is echt nog een baby, ze kent alles wel maar met het echte werk wacht ik liever nog een jaartje.
Nu moet het leuk blijven voor haar ze is supergroot denk 1,67m maar nog zo jong in het hoofd. Ze is nu ook overbouwd hihi.
Iru hebben we vandaag voor de eerste keer het hoofdstel omgedaan, mijn hemel weet niet wat ze met haar hebben uitgevreten maar wat was dat eng.
Na geduld en rustig aan was alles goed.
Nu we dus het hoofdstel rustig om kunnen doen en het zadel is geen probleem gaan we vanaf volgende week beginnen met langzaam op te stijgen.
Ben benieuwd erg spannend, dat ze bereden is geweest is duidelijk maar op een zeer harde manier blijkt.
Gelukkig is mijn instructrice heel lief en geduldig en heb het volste vertrouwen dat alles tenslotte goed word en dat ik strakjes weer heerlijk kan gaan paardrijden met mijn eigen merries.