Kay: Leuk veulentje zeg!..Heb er ook over na gedacht om een keertje met Willem te fokken!..
Mossel: Heerlijke foto's!
Sjolvir
Geplaatst: 01-06-11 22:52
Kayleigh, die onderste foto van Willemientje met meisje, die is wel heel erg leuk!
Mossel, Ymke lekker in de schaduw onder de bomen aan het genieten van het goede leven.
Winia4ever, ondanks dat hij nog niet helemaal geruid is, is hij best knap aan het worden. Even door fantaseren hoe hij verder gaat groeien. En wel heel schattig zo'n oud vriendje.
Regine, heerlijk he? In de duinen, ga morgen denk ik eens gek doen. Toobs opladen en in mijn eentje naar de duinen toe. (zou dan 1e x alleen op buitenrit zijn met Toobs)
Silke fan de Bredestraat, 30 mei 2010 & Boukje fan de Bredestraat, 25 mei 2010
MichellexH
Geplaatst: 03-06-11 09:39
Mijn grote liefde, Aise. Volledige naam; Aise fan 'e Hearresyl. Zoon van Thomas 327.
Tylermen
Geplaatst: 03-06-11 09:52
Ik verzorgde mijn grote liefde, samen met MichellexH.
Sorry als het niet gelukt is , ik weet nog niet helemaal hoe het werkt.
Sorry voor hoe ik rijd, ik was het ff allemaal kwijt.
Laatst bijgewerkt door Tylermen op 03-06-11 10:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Bullymonster
Geplaatst: 03-06-11 09:53
Wat een mooie paarden weer.
Jaleo SJA, mijn 2 jarige ook nog even.
regine
Geplaatst: 03-06-11 10:29
Sjolvir het was er geweldig! ben echt zand verslaafd geworden en zou het liefst dit weekend al weer gaan! Woon je er vlak in de buurt? Je kunt er heerlijk rijden, veel plezier op je buitenrit! Dapper en ook wel gaaf om in je eentje te gaan!!
De andere foto's zijn ook weer leuk, dat jonge spul altijd lief!
Cyrina
Geplaatst: 03-06-11 15:50
Mooie Regina!
Afgelopen nacht, wederom een paar minuten voor 12 (heb er zeker een abonnement op) is het 2e veulen geboren (Cantaor x Jerezana)!!.
Een joekel van een merrieveulen! Was het eerste veulen voor Jerezana, die zelf helemaal niet zo groot is en vind het dus ook knap dat ze het zonder een kik te geven zelf helemaal op de wereld heeft geperst!
Was ons vorige eigen gefokte veulen Arrojado (Taco-taco II x Engreida) vanaf de eerst minuut een wegloper...deze verrekt het juist om in de benen te komen als ze geen zin heeft, zelfs als mama de stal uitloopt blijft ze gewoon liggen pitten, kan haar niks schelen, ze kijkt een keer op en ploft gewoon weer neer! Ze heeft ook een apart kruinenpatroon op haar voorhoofd :cool:
onley
Geplaatst: 03-06-11 15:53
oww cyrina gefeliciteerd wat een dotje zeg blijft ze die kleur houden?
Vooralsnog geen witte haar te vindne, maar dat kan nog komen. Tijd zal het leren... Mocht ze over een paar weken nog geen witte haar hebben laat ik het even via DNA bekijken denk ik.
Cyrina gefeliciteerd!! wat een gaaf merrietje. Ik hoop op een apart kleurtje, of wil jij toch liever een witte?? Krijgen we nog een foto van het kruinenpatroon, je maakt me nieuwsgierig. Ze heeft helemaal geen wit he? GAAF!
Jaleo ziet er ook fijn uit Bullymonster. Wat heeft hij een grappig manenkapsel!
Tylerman en MichellexH Aise is ook een leuk paard. Rijden jullie hem beiden?
Silke ik moest eerst 2x kijken dat het verschillende Friezen waren. Leuke dames!
Mossel Ymkje staat er ook weer super bij. Wat een lief koppie...
Kayleigh ik kan me voorstellen dat je bij de onderste foto belevenis helemaal happy de peppie was. Wat een gaaf vertrouwen heeft Willemien in je.
Winia hij komt wel heeeel glimmend uit zijn wintervachtje hoor. super mooi glazend.
Regine Capriola doet het ook prachtig. Mooie foto ook! Drunense Duinen zijn dus ook aan te bevelen om te rijden....
En Toobs.... tja toobs zal Toobs niet zijn als ie niet zoiets met een poetsborstel zou doen... grins. Wat een heerlijk paard is dat ook.
Barocco Sanne H kan er wel echt wat van, foto's maken bedoel ik dan. Prachtig. En dan jij met je paard een plaatje. Leuk.
Zasread Igneo wordt een prachtig paard. Daar moet je wel van genieten toch?
Moravita's Cantate. Ze is nu drie jaar oud. En deze week weer zo ongelooflijk hengstig dat wij intern overleg hebben gepleegd of we haar toch niet al dit jaar zouden laten dekken. En besloten ervoor te gaan. Dat was maandag avond. Dinsdagochten onze DA erbij gehaald voor follikelcontrole en algehele check up of dracht verantwoord is. Zoals ik al verwachtte.... een pracht exemplaar en haar hele lijf is er klaar voor een veulen te dragen en te baren. Dus direct sperma gaan halen. Perfecte timing in samenspraak met mij DA zorgde ervoor dat we beiden tegelijkertijd op ons erf aankwamen. Madammeke geinsemineerd en Woensdag middag gecontroleerd.. en.... het ei was eraf... Beter perfecter kan het niet. Nu 18 dagen duimen draaien... en hopen dat ze drachtig is.
Prachtige foto's weer, Cyrina wat een heerlijk veulen weer, gefeliciteerd, maar ook weer gecondoleerd met Taco-Taco.. kaotictjinta, prachtige merrie, en wat super dat het dekken nu zo goed is gegaan Hopelijk is ze inderdaad drachtig!
daphneM
Geplaatst: 03-06-11 17:21
kaotictjinta: Dan heb jij het over glimmende Hessel, Wauw wat ziet jou'n paard er goed uit Hopen dat ze drachtig..
Hengst veulen Jinus
En Jikke echt een lieve knuffel kont.
MichellexH
Geplaatst: 03-06-11 18:22
Citaat:
Tylerman en MichellexH Aise is ook een leuk paard. Rijden jullie hem beiden?
Nee, alleen ik rijd hem. De Fries die Tyler plaatste is Cobus
En Kaotic, mooie merrie!! Mij maakt de kleur niks uit als het maar gezond is. Persoonlijk voor mezelf heb ik het liefste schimmels en zwarte, maar andere mensen houden meer van bruin of aparte kleurtjes. Uiteindelijk zal ze als ze groot genoeg is verkocht mogen worden en er is vast wel iemand die een schimmeltje mooi vinden en mensen die dit kleurtje mooi vinden. Het is trouwens een heel apart kleurtje bruin, beetje gelig, met een aalstreep en het donkere aan de onderbenen is weer niet zwart, maar beetje koffievoskleurig. We zullen zien wat het wordt.
ja ik vind het ook een appart kleurtje Cyrina Ben benieuwd hoe ze gaat opdrogen die kleine spruit
Angela
Geplaatst: 03-06-11 23:25
Jippie jippie!! En ook ik kan nu foto's plaatsen van mijn prachtige barokke vent!
Dit is Encantador, roepnaam Candor. Hij is een 4 jarige PRE hengst (nog wel... ). Hij is nu precies een week van en bij mij, en ik ben echt super blij en trots dat ik voortaan zijn "mens" mag zijn.
Met enorm veel trots presenteer ik jullie: Candor!
Candor is de afgelopen weken best afgevallen, door een geboren veulen op zijn oude stal en de verhuizing heeft hij zich best druk lopen maken. Hij zal over een paar weken dan hopelijk ook weer goed op gewicht zijn, nu hij zijn rust een heel eind heeft gevonden