Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:_Saida_ schreef:Ik ben echt onschuldig! Ben niet ziekig en niet geweest ook!
Voel me kiplekker! Pwooookpwokpwokpwoooook!
Haha ja jij wel maar ik niettis te hopen dat het geen Mexiaaaaanse is
jus schreef:Borderjay er zijn veel bruine PRE waar ook veel witte haartjes doorkomen het is dan nog geen Roan maar je kunt het duidelijk zien bij ons op stal staat er een hele mooie.
bedouin schreef:Oh Anouk, bedankt voor je tip: ik heb stoute emailschoenen aan getrokken en nu krijg ik een emailreactie dat Trailfinders zeer geinteresseerd is. Ohoh spannend! Even goed doorlezen maar, inclusief contracten etc.
Suelza schreef:bedouin schreef:Oh Anouk, bedankt voor je tip: ik heb stoute emailschoenen aan getrokken en nu krijg ik een emailreactie dat Trailfinders zeer geinteresseerd is. Ohoh spannend! Even goed doorlezen maar, inclusief contracten etc.
Toevallig was ik vannacht op hun site terecht gekomen! Ik was een beetje aan het snuffelen en kwam de site tegen.
Hou mij even op de hoogte als je wilt! Ben benieuwd!
spokie79 schreef:Moet zeggen dat het stapwerk op Sun toch wel heel wat losmaakt in mijn lijf. Op het moment dat ik helemaal ontspan, voel ik veel stijfheid in mijn bekken vooral rechts. En heb nu ook zo'n spierpijn aan mijn rechter kant. Heb van het weekend dan dus echt wel goed losgelaten. Voorlopig nog stappen, dus dan kan ik dat wel helemaal loskrijgen denk ik. Wat alleen ontspannen op een paard zitten dus al niet kan doen met je lijf.
jus schreef:Heb nog gelezen over de zaldi zadels modelen zoals de milenium en platinium bevorderen totaal de beenligging niet , new kent ben ik dan nog wel over te spreken . nieuwe modelen nog niet geprobeert maar doe monquartier lijkt veel op de milenium. En hier hebben ze veel de superkent voor jonge paarden omdat dit zadel op veel paarden goed ligt. Maar ja zadels blijven altijd een persoonlijk iets.