Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(alleen wel gedraaid);
Ik wordt op de hoogte gehouden door zijn beste vriendin, die ik dan op msn heb en dan hoor ik wanneer die hier in apeldoorn weer is
echt zoooo vet
dan stap ik over van Robbie Williams naar die Addie

Nu zijn we verzekerd van klassebehoud. Volgende week hebben we onze laatste wedstrijd en daarna een teamuitje 
Kan je hem vanavond mooi opmaken 
Gaat de boerin dan straks weer meer voor ze zorgen of wordt er dan niks met ze gedaan?
Ben zo blij! En ik ben zo trots op mijn ventje. Dus hij heeft wel een foto verslag verdiend, dus bij deze
)

En het werkt ook wel zo makkelijk met de maantjes opgestoken 

Het commando stap zit zeker goed en Ho gaat ook al, mits hij niet te veel haast heeft
Ik heb hem naderhand dus ook helemaal plat geknuffeld. Morgen ga ik mijn vriend vragen of hij foto's wil maken van het werk zelf, want dat kan ik niet 

zong hij nederlandstalig *moet wel met zo'n naam*
Slim gekocht dus
Dat wordt vast een prachtig veulen van Shannon en Apollo!
Ik ben zo nieuwsgierig!!
oke we doen het zo; internationaal robbie en nationaal addie whahahaha

.
hier onze nieuwe aan wint
want dat had pappa belooft
en als je wat belooft moet je het na komen nou hier wat foto`s van romee haar konijtje en ze is 9 weken oud

op

DinkeyGirl schreef:Esmee ik voer zelf marstall, dat zijn bewerkte mueslis waardoor je een hele hoge verteerbaarheid hebt en dus minder hoeft te voeren. Ook zitten er geen kunstmatige toevoegingen in of de bijproducten die je in biks vindt. Suevo krijgt als extratje na het rijden ook slobber van dit merk. Verder krijgt hij appels en wortels als beloning, daar is hij gek op!
Zit hier heel hard te lachen!
Dan vind ik toch ook liever een fles wijn!
eerst maar even 1 paard, maarja nu mn droom is uitgekomen moet ik toch een nieuwe droom hebben.
Wat een muts.
Dus toen nog een rondje gestapt met wat overgangen, halt stap waarbij ze goed reageerde dus toen gestopt. En eerst de andere teugels er weer aan gedaan, kan ze woensdag weer normaal doen
DinkeyGirl schreef:Esmee nee dat komen ze aan stal brengen, als je ff op marstall.nl kijkt kan je daar een mail sturen en dat wordt op stal gebracht elke maand of hoe vaak je het hebben wilt.
Suev krijgt nu best veel maar (2x 2 scheppen) dat kwam omdat hij heel erg moest aankomen, ik zou gewoon met 2x per dag een schep beginnen. Op de zakken staan ook richtlijnen hoeveel ze er van moeten. Het hangt ook heel veel af van de hoeveelheid beweging en ruwvoer die je geeft, hoeveel krachtvoer ze moeten. En dan moet je nog kijken naar of Fue snel heet wordt, blijft hij makkelijk op gewicht of valt hij snel af? Of wordt hij snel een beetje dik?
Op de site kan je ook kijken welke muesli het beste bij Fuego past, er staan daar allerlei omschrijvingen.
Over die jodphurs he, als je ze alleen maar gepast hebt kan je ze gewoon nog terugbrengen. Als je er echt mee naar buiten bent geweest en alles dan kan je ze niet meer ruilen. Als je schoenen gaat passen in een winkel mag je er toch ook een paar rondjes mee lopen in de winkel voordat je ze koopt?
. Ja dat is zo. Maar ik heb ze gister dus wel gedragen naar de manege.. Maargoed, anders kan ik ze altijd nog verkopen.