Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenara schreef:Dankjewel! Ook voor jou hoop ik dat 2025 mooi mag worden.@Dorien! Wat superjullie zien er zo gelukkig uit! Ik gun je alvast een fantastisch 2025!
Jenara schreef:Ik heb mezelf een paar weken geleden een nieuw paar waterdichte ariats cadeau gedaan
Wat een heerlijke laarzenik heb ook alvast geen koude tenen meer!
Ik heb ondertussen nog een 3e persoon gevonden om mee af te spreken om de paardjes buiten te zetten
Afgelopen week heb ik Jenara te kort geschotenik heb mijn job opgezegd en volop gesolliciteerd naar ander werk, want ik zat al een hele lange tijd met een zware bore-out, waardoor ik echt even niet de energie vond om veel met Jenara bezig te zijn :'( Ik ben dus even heel blij geweest met mijn nieuwe verzorgster! Die heeft er toch voor gezorgd dat Jenara wat bezig bleef.
Daarnaast is er met de winterregeling weer wat veranderd en mogen we nu zelf geen hooi meer bijgeven, maar geeft de stal een tweede portie ... helaas veel te weinig :'( Ze is dus aan het afvallen ... Ik ben dan maar meteen extra voer gaan bijhalen :'( wat is het toch met de stallen hier![]()
Toch ook nog eens opnieuw gezocht naar een mogelijke andere plek waar ze meer buiten kunnen komen en meer hooi krijgen, maar voorlopig weer een kale reis helaas :/
Ook nog eens gehoord bij de stal waar ik op de wachtlijst sta, maar nog steeds geen plek.
Nog steeds wel het plan om daarheen te gaan zodra het kan!
Jorinda schreef:Hè wat naar Jenara
Hier ook weer een het-houdt-niet-op. Nu weer mega onrust tussen 2 andere paarden (de ruin die Neva erg opjaagde heeft een nieuw slachtoffer), waardoor er weer wisselingen in de kudde komen vanaf morgen (Neva ruilt met die ruin van kudde). Zucht. Ik weet het even niet meer.
Autumnn schreef:Wat vervelend Jenara. heb je eindelijk wat mensen gevonden waarmee ze naar buiten kan heb je ditmisschien iets als Seniores Priores? Dat is een goede dikmaker.
Zinzi_jewel schreef:Autumnn schreef:Wat vervelend Jenara. heb je eindelijk wat mensen gevonden waarmee ze naar buiten kan heb je ditmisschien iets als Seniores Priores? Dat is een goede dikmaker.
Fibrebeet ben ik dan meer fan van .
Granen vrij en daarmee lager in suikers . Voor de meeste Spanjaarden beter te behappen .
Waar die van mij bij aankoop te mager was. Moeten we nu gaan opletten .
Met name suikers opslaan in hals en billen