Laura echt superfoto's!! Het blijft natuurlijk sowieso een prachtige vent maar zo is hij nog weer even extra stoer

Saida ook hier is het meestal niet anders hoor! Ok er wordt al wel een stuk relaxter omgegaan met hengsten, maar ze mogen echt niet samen los spelen oid normaal gesproken
dat is echt nog wel een taboe. Sowieso is men hier niet erg van de paddocks, de meeste paarden staan altijd maar aan een paar meter lang touw aangebonden, we tussen soortgenoten in vaak maar zonder enig lichamelijk contact, en kunnen dus ook nooit eens gewoon alleen rondrennen en springen. Verder worden er wel vaak gewoon handpaarden meegenomen, dus dan komen ze toch wel erg dicht bij elkaar in de buurt, maar dat gaat meestal wel goed. De meeste ranchpaarden zijn ook wel redelijk gewend zij aan zij te lopen en maken daar ook geen problemen van. Ik hoop dat het goed blijft gaan voor die hengsten op je nieuwe stal, hetis natuurlijk wel zo leuk
ik blijf me afvragen voor hoeverre het nu een kwestie van opvoeding/gewenning is en voor hoeverre toch genetisch bepaald.. Lees ook wel eens verhalen over hengsten die altijd samen hebben gestaan maar toch ineens doorflippen en agressief worden. Mabrouk is ook wel echt hengst, erg macho, en die zou ik dus ook niet zomaar met Flavio durven samenzetten: Mabrouk zou blijven proberen en aanvallen, maar hij zou lichamelijk gewoon veruit de zwakste zijn, dus Flaaf hoeft hem maar een keer goed zat te worden en dan gaat het echt mis. Bij Broek zat het er dus toch gewoon een beetje in, ondanks de gewenning e.d., de andere paarden zijn allemaal veel relaxter geworden en kan het allemaal niet zo heel veel meer schelen
Op die eerste foto dacht ik dat het het paard was waar je naar had gekeken, ik dacht een jeugdige 3 jarige, is het gewoon die uk van jou.
. Maar moet t eigenlijk wel is een keertje proberen