cloris schreef:Wat een gezever over sfeer, die wordt niet beter als je alleen een opmerking erover maakt..
Tja inentingen zijn wel iets belangrijk op dit soort evenementen, zonde dat het niet op orde was had je een ritje kunnen besparenIk heb het op de kalender staan want ik zou het ook zo vergeten moet ik eerlijk zeggen hoor, maar goed met wedstrijden zal je wel moeten.
Het is ook nog eens zo als je te laat bent geweest je eerst weer een basis-inenting moet laten geven, ja ze weten het wel hoor.
Wat geweldig voor Cyrina, wat zal ze trots zijn zeg! toppertje![]()
Gab, wat een heerlijke fotos van jouw kanjer, hij lijkt idd wel grijzig te worden, hij's mooi!
Tja een sponsor zoek ik ook altijd nog maar die zijn idd schaars.. kwa zadels ben ik niet zo heel lastig zolang ze maar niet plankhard zijn, ik heb nu ook een vrij diepe zit en ik vind het zalig, kan genoeg zithulpen geven, ik word niet belemmerd.
En of ik trots ben!!!! Ik wilde helemaal niet meer eigenlijk, de rubriek was zo goed, mensen in slipjassen enzo....Ik durfde echt niet meer.
Ik moest eerst rijden en hij was ee nbeetje ...heet, hahaha maar we hebben ons er doorheen geslagen en hij heeft best mooie momenten laten zien, ook wel wat gehiphop, maar ach, dan komt hij ook eens van het imago een dooie te zijn af!
Met voorbrengen liet hij een goede stap zien, glop liep hij eerst te emmeren totdat ik en harde HEEE riep, toen was hij er, en na de galop de uitgestrekte draf, dat was VLIEGEN!!!
Tja en dan komt de uitslag, ik bleef maar staan en staan, op een gegeven moment gingen ook echt toppers de lijn op en ik stond daar nog steeds!!! Uiteindelijk heeft hij de bronzen medaille in totaal gehaald!! NIET NORMAAL!!!
Tja en toen de verassing van het jaar, beste beweging van de rubriek oudere hengsten met 24 punten!!!! Ik wist niet hoe ik het had. Marismenjo en de hele reutemeteut liet hij achter zich!!
In het kampioenschap beste beweging (dus de sectie winnaars tegen elkaar) liet hij zich nog beter zien, zijn galop met name kwam er veel beter uit. Maar diva merrie Pricipia haalde de kampioenmstitel daar binnen, wat toch super is he, een merrie die dat haalt!.
Overigens was ik zowiezo al trots. Toen ik van huis ging had ik binnen 10 minuten alle paarden geladen.
Jerezana die toen ze naar ons toe kwam de hele trailer kort en klein sloeg en niet op de kar te krijgen was stind er in 2 minuten op alsof dit een dagelijks iets was. Daarnaast stonds ze naast Cantaor op de trailer merrie met hengst dus.. ging top!
Ook Engreida en Arrojado gingen super zo voor het eerts op de kar. In de ring gedroeg Jerezezana zich voorbeeldig, alsof ze al van alles gewend is (paard is 3 maanden geleden uit de campo getrokken) uiteraard met haar ruggetje stond ze laatste in haar rubriek, maar de punten waren niet eens zo laag, nog boven de 90 en met 22,5 punten zeer goede bewegingscijfers, daarmee zat ze in de hogere scores van de zaterdag.
Engreida was we lecht mega lastig in de ring en heeft daardoor wat punten in de stap laten zitten, daarnaast ook net ff wat minder rond door zogend veulen. Maar met een totaal van 94,500 met 21.00 voor beweging was ik toch heel tevreden.
Arrojado , die vond het bijzonder interessant allemaal en gedoeg zich keurig.
Ik kom noooiit meer van mijn roze wolk