[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:31

cloris schreef:
Wat een gezever over sfeer, die wordt niet beter als je alleen een opmerking erover maakt..

Tja inentingen zijn wel iets belangrijk op dit soort evenementen, zonde dat het niet op orde was had je een ritje kunnen besparen :+ Ik heb het op de kalender staan want ik zou het ook zo vergeten moet ik eerlijk zeggen hoor, maar goed met wedstrijden zal je wel moeten.
Het is ook nog eens zo als je te laat bent geweest je eerst weer een basis-inenting moet laten geven, ja ze weten het wel hoor.

Wat geweldig voor Cyrina, wat zal ze trots zijn zeg! toppertje *D

Gab, wat een heerlijke fotos van jouw kanjer, hij lijkt idd wel grijzig te worden, hij's mooi!

Tja een sponsor zoek ik ook altijd nog maar die zijn idd schaars.. kwa zadels ben ik niet zo heel lastig zolang ze maar niet plankhard zijn, ik heb nu ook een vrij diepe zit en ik vind het zalig, kan genoeg zithulpen geven, ik word niet belemmerd.

En of ik trots ben!!!! Ik wilde helemaal niet meer eigenlijk, de rubriek was zo goed, mensen in slipjassen enzo....Ik durfde echt niet meer.

Ik moest eerst rijden en hij was ee nbeetje ...heet, hahaha maar we hebben ons er doorheen geslagen en hij heeft best mooie momenten laten zien, ook wel wat gehiphop, maar ach, dan komt hij ook eens van het imago een dooie te zijn af!

Met voorbrengen liet hij een goede stap zien, glop liep hij eerst te emmeren totdat ik en harde HEEE riep, toen was hij er, en na de galop de uitgestrekte draf, dat was VLIEGEN!!!

Tja en dan komt de uitslag, ik bleef maar staan en staan, op een gegeven moment gingen ook echt toppers de lijn op en ik stond daar nog steeds!!! Uiteindelijk heeft hij de bronzen medaille in totaal gehaald!! NIET NORMAAL!!!

Tja en toen de verassing van het jaar, beste beweging van de rubriek oudere hengsten met 24 punten!!!! Ik wist niet hoe ik het had. Marismenjo en de hele reutemeteut liet hij achter zich!!

In het kampioenschap beste beweging (dus de sectie winnaars tegen elkaar) liet hij zich nog beter zien, zijn galop met name kwam er veel beter uit. Maar diva merrie Pricipia haalde de kampioenmstitel daar binnen, wat toch super is he, een merrie die dat haalt!.

Overigens was ik zowiezo al trots. Toen ik van huis ging had ik binnen 10 minuten alle paarden geladen.
Jerezana die toen ze naar ons toe kwam de hele trailer kort en klein sloeg en niet op de kar te krijgen was stind er in 2 minuten op alsof dit een dagelijks iets was. Daarnaast stonds ze naast Cantaor op de trailer merrie met hengst dus.. ging top!
Ook Engreida en Arrojado gingen super zo voor het eerts op de kar. In de ring gedroeg Jerezezana zich voorbeeldig, alsof ze al van alles gewend is (paard is 3 maanden geleden uit de campo getrokken) uiteraard met haar ruggetje stond ze laatste in haar rubriek, maar de punten waren niet eens zo laag, nog boven de 90 en met 22,5 punten zeer goede bewegingscijfers, daarmee zat ze in de hogere scores van de zaterdag.

Engreida was we lecht mega lastig in de ring en heeft daardoor wat punten in de stap laten zitten, daarnaast ook net ff wat minder rond door zogend veulen. Maar met een totaal van 94,500 met 21.00 voor beweging was ik toch heel tevreden.
Arrojado , die vond het bijzonder interessant allemaal en gedoeg zich keurig.

Ik kom noooiit meer van mijn roze wolk

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:42

WOW WOW WOW Cyrina, nogmaals gefeliciteerd en geniet lekker van je roze wolk, je hebt kanjers lopen maar dat wist je natuurlijk al *D

Michelle_88

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:44

cyrina gefeliciteerd!!!

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:54

toppie cyrina,

haha....zo zie je maar, dat een mooie vlinderjas er niets mee te maken heeft! 8-) :+
die cantaor toch.
ik herken het zeker hoor, het hete wat ie op zon keuring heeft
toen in wanroy had ik het gevoel niet op cantaor te zitten....pft...daar was ie zo kijkerig

ahh, ik snap engie wel hoor..., met je kind zo naar de keuring, die was natuurlijk rete ongerust voor haar kind.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:54

Cyrina wat goed! Gefeliciteerd! Wat een topdag zo zeg!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 10:56

Goedemorgen,

Anouk, rust in t koppie door de vlecht :) Lekker je eigen pad trekken..

Bedouin :) leuk dat je hem zo leuk vindt :)

Borderjay, mooie plaatjes :)

Suelza, de internetverbinding van de buren ingepikt :D

Ik zoek trouwens ook nog een sponsor voor mijn nieuwe peerdje *D

Soeske wat rot dat Goya nog kreupel is :(:) wat sneu voor je neefje met die klaplong :(:)

Hosante, bedankt.

Cyrina, heerlijk zo'n roze wolk *D

Morgenmiddag wordt ons 'nieuwe kereltje' gekeurd... spannend!!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:22

Cyrina, super joh!!!!!!!
Gefeliciteerd!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:46

Cyrina... *\o/* WAAAAAUUUWWWW!!!! Wat een mooi verhaal en goede resultaten... Lekker zitten stressen, maar das het dubbel en dwars waard geweest of niet :D ! Prachtig dat Cantaor zo goed uit de verf is gekomen, met recht trots zijn dus!! Echt gaaf *\o/* Gefeliciteerd!

Jellie, oeeh, spannend!! := Ik ga duimen dat ie wordt ggk. Wat voor paard is het nu?! Een PRE?

Gab, ahhhh Moreno :+: . Wat een dotje, super mooi koppie zit erop! :9 En die rijfoto, je houding is súper netjes daar zeg. Mag je trots op zijn :D !

Suus, hoe is het nu met Goya? Al beter?

Anouk, mooi resultaat met de wedstrijden! Helaas geen wp, maar voor je gevoel ging die super :D ! Kijk, daar doe je het voor! Volgens mij zit je weer in de stijgende lijn! *D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:51

Cyrina Super joh! ben heel blij voor je!!!!Ik had cantaor nog nooit IRL gezien,m,aar wát een lief paard,ik was echt meteen verkocht,ben dól op knuffels :+:

hebben jullie nog foto's van de keuring? Ben heel benieuwd naar de plaatjes,jammer genoeg had Lisenka net gereden toen Karina en ik aten...had graag Halley in aktie gezien 8-) (en Lisenka natuurlijk ook ;) )

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:03

Prinslover, t is een cruzado. Hij is rond zijn 3e naar NL gekomen.
Die hadden hem ingeruild tegen een springpaard omdat ze daar verder mee wilden komen.

Ben ook benieuwd naar foto's van de keuring :j

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:05

Dank jullie wel!

Cantaor is ook een heel lief paard, hij is heel zachtaardig.

Mayke; Engreida was niet bezorgd om haar kind (die moch niet eens drinken in de ring) maar rete kwaad, want Jereze srtond op stal en daar wilde ze heen. Ik heb haar de hele sektie lang tegen moeten houden dat ze niet terug liep, op een gegeven moment was ze zoooo kwaad op me dat ze me zelfs zachtjes maar wel gemeend in mijn zij beet }:0 :+ En bleren die 2 naar elkaar als ik met 1 in de ring stond, had oordoppen mee moeten nemen, haha.

overigens ook heel goede reacties op Arrojado gekregen. Die heeft ook heel wat fans opgedaan daar, haha
Laatst bijgewerkt door Cyrina op 28-09-09 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:05

En omdat ik nog niet zoveel foto's geplaatst had,doe ik er nog maar één :D

Afbeelding

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:11

borderjay schreef:
En omdat ik nog niet zoveel foto's geplaatst had,doe ik er nog maar één :D

Afbeelding

ahaaaaaaaaaaaaaaaaa... je bent natuuurlijk weer helemaal gemotiveerd door de keuring ;)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:14

Hi hi,ja Moreno is net echt hè? :+ ;)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:21

Cyrina schreef:
Mayke; Engreida was niet bezorgd om haar kind (die moch niet eens drinken in de ring) maar rete kwaad, want Jereze srtond op stal en daar wilde ze heen. Ik heb haar de hele sektie lang tegen moeten houden dat ze niet terug liep, op een gegeven moment was ze zoooo kwaad op me dat ze me zelfs zachtjes maar wel gemeend in mijn zij beet }:0 :+ En bleren die 2 naar elkaar als ik met 1 in de ring stond, had oordoppen mee moeten nemen, haha.

hihi.... klinkt als een Imado achtergrond, die weten echt wat ze willen 8-)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:13

Pfffff ..praat me er niet van. veulen heeft er ook wat last van, haha.

Hij heeft nog mensen aan het lachen gemaakt toen ik even zijn benen liet strekken en een familiefoto ging maken met Isolda en Descarada en hij op het veld een zakdoekje vond waar hij mee in zijn mond in de rondte ging rennen.

het is zo'n mafkees!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:20

cloris schreef:
Moet zeggen dat ik sinds gisteravond ook een beetje blegh ben, keelpijn en ik heb het koud zal toch niet wederom griep zijn?

Ik ben onschuldig!

Suelza schreef:
ik wil hem nog achterwaarts leren galoperen :D

Huh? Gewoon het filmpje terug draaien, galoppeerd ie ook achterwaarts! :D

Mayke -> Geen controle in de stallen?
Oei das niet zo netjes, er staat daar voor een kapitaal aan paarden tijdens die dagen.....

Wenda -> Je bent dus niet helemaal op 'vakantie' hier met je werkjes en verplichtingen. ;)

Anouk -> Klinkt super voor een wedstrijd na zo'n lange tijd!
Was Frank ook mee om te kijken?

Marielle -> Yes!!! Goed nieuws!!! Gefeliciteerd! *\o/*
Kan je mij de link ook pb-en? Ben ook wel nieuwsgierig!

Elise -> Hahaha! Kan je net zo goed je internet abonnement afschaffen als je toch via de buren online kan! :D

Gabriella -> Hmmmm! Das nog eens genieten met al die Moreno foto's! :+:

Suzanne -> Oh wat erg, een klaplong! Spontaan?

Cyrina -> Wat een geweldig verslag heb je neergezet hier!
Ik zit gewoon mee te genieten met je!
Gefeliciteerd met alle goede resultaten!

Iedereen die heeft meegedaan op de Campeonata van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Ik lees hele enthousiaste reacties van iedereen, dus ik heb best wel wat gemist. ;)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:27

_Saida_ schreef:
cloris schreef:
Moet zeggen dat ik sinds gisteravond ook een beetje blegh ben, keelpijn en ik heb het koud zal toch niet wederom griep zijn?

Ik ben onschuldig!

Hmmm deze ontkenning doet mij vermoeden dat jij toch wat schuld hebt aan mijn bleeegh gevoel wat overigens nog niet minder is geworden.. :(

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:29

oeps foutje :+

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:31

cloris schreef:
Hmmm deze ontkenning doet mij vermoeden dat jij toch wat schuld hebt aan mijn bleeegh gevoel wat overigens nog niet minder is geworden.. :(

Ik ben echt onschuldig! Ben niet ziekig en niet geweest ook!
Voel me kiplekker! Pwooookpwokpwokpwoooook! :+

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:54

Cyrina schreef:
Pfffff ..praat me er niet van. veulen heeft er ook wat last van, haha.

Hij heeft nog mensen aan het lachen gemaakt toen ik even zijn benen liet strekken en een familiefoto ging maken met Isolda en Descarada en hij op het veld een zakdoekje vond waar hij mee in zijn mond in de rondte ging rennen.

het is zo'n mafkees!

ohh leuk, herkende Isolda haar nog?
tja.....als ik rijk was en nie zo knap :+ had ik die kleine onder mijn hoede genomen zucht...
kben gek op dat soort clowns en past altijd wel hier op stal 8-)
Laatst bijgewerkt door nombrado op 28-09-09 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:08

_Saida_ schreef:

Haha ja jij wel maar ik niet :( tis te hopen dat het geen Mexiaaaaanse is :+

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:10

cloris schreef:
_Saida_ schreef:

Haha ja jij wel maar ik niet :( tis te hopen dat het geen Mexiaaaaanse is :+

hoe herken je dat?
nou gewoon
als je spaans gaat spreken weet je genoeg :+

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:17

nombrado schreef:
hoe herken je dat?
nou gewoon
als je spaans gaat spreken weet je genoeg :+

Que? _O-

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:32

Oh Anouk, bedankt voor je tip: ik heb stoute emailschoenen aan getrokken en nu krijg ik een emailreactie dat Trailfinders zeer geinteresseerd is. Ohoh spannend! Even goed doorlezen maar, inclusief contracten etc.