Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik weet hoe je je voelt ben op dit moment ook niet 100%

Leuek foto's, en brave Igneo!!

.
. Hopelijk blijft het zo!! Gister ben ik ook nog even bij Atlas geweest, hij had weer koorts... Ik snap het soms even niet meer, als ik temperatuur opneem heeft ie altijd koorts en bij de eigenaar staat wel een iets hogere temperatuur maar niet echt heel veel afwijkend van normaal. En ik doe het toch echt met dezelfde thermometer en op dezelfde manier... Eten doet ie wel nog steeds goed... Morgen komt de homeopaat, vraag me af wat die ervan gaat zeggen... Maar nu gaat ik maar snel
.
). Ik vind het nogal apart maar ja de eigenaar gelooft erin... Ze heeft ook een aantal dozen waarin flesjes zitten met verschillende bacterieën enz. En als ze die tegen Atlas aan houd en dan weer met dat apparaat kan ze zien van welke bacterie die bijvoorbeeld last heeft... Uiteindelijk kan ze hem dan een of ander homeopatisch middel geven, en dat zou dan moeten helpen. Over het algemeen heeft het tot nu toe wel aardig geholpen. Maar ik blijf het apart vinden... 

. Je raad het al het ging
KNUDDE
. Ik had een hele drukke en lange werkdag achter de rug maar ben wel tijdig naar mn paardje toe gegaan om hem uitgebreid te poetsen (voor de ontspanning van mij maar uiteraard ook voor de movie
)en warm te lopen.
.
)