Kom net weer terug van stal, ze stond er al ietsje levendiger bij dan vanmiddag, dus ik heb goede hoop! Zal allicht van de medicijnen komen, maar toch... alles beter dan languit liggen...
Rond een uur of 11 komt mijn vriend terug van een vergadering, die gaat dan nog even kijken en morgenvroeg ga ik voor m'n werk nog even langs om te temperaturen. Hoop echt dat ze snel weer opknapt!
amanda89
Geplaatst: 23-03-09 21:54
Goedenavond! Net terug van werken.. Nino had vandaag lekker een dagje vrij.
__Tetske__: Welkom! Jolijn: Vervelend dat ze niet lekker liep. Penny: Lekker geshopt! Heb ook altijd Nudie broeken.. _helga_: Welkom! Leuk paard heb je.
welkom natas en helga. nog een flip hier dus. veel foto's plaatsen is de 2e vereiste hier. de 1e is dat je gezellig bent penny: uhm.... ik had m áán, nou kun je niet achterblijven hoor. ellis: beterschap met je witte parel sanne: zal wel aan mij liggen maar ik zie er geen "no-bokt" dingetjes aan. wat zou er niet juist zijn dan? saida: haha je moet mij niet uitdagen dat zie je wel. ilona: al die spaanse viervoeters hebben die vriendelijke uitstraling, bij chicky zie je ook het felle arabische in z'n ogen vind ik
Michelle_88
Geplaatst: 24-03-09 08:11
helga en natasja: Welkom!
ellis: Hoe gaat het inmiddels met fifi? Al iets opgeknapt?
penny: Was je vriend ook blij met je shopdag
karina: Beterschap! Ook hier zijn de nodige vachtjes nog aanwezig Encanto is er bijna doorheen, maar afgelopen weken had ik elke keer een mooi tapijtje na het borstelen
heikedenise
Geplaatst: 24-03-09 09:24
Ilona - je ziet wel verschil tussen die 2 maar toch als je goed kijkt hebben ze idd wel een ''soort'' van dezelfde uitstraling. persoonlijk vindt ik chico mooier
Saida - je hebt idd een prachtige merie in je ''bezit'' mag je ook idd trots op wezen ik zal van de week de foto's aan me schoonvader vragen dan zet ik ze gelijk er hier op jammer van lisanne en buenhe maar hopelijk was het een leuke en leerzame dag en volgende keer beter
Ellis - hoe is de toestand van fifi nu is ze al wat beter dan gisteren ?
Jolijn - echt k*t dat ze nu weer slechter is gaan lopen hopelijk bied fisio morgen de juiste hulp
Karina - beterschap ik weet hoe je je voelt ben op dit moment ook niet 100%
Helga - welkom hier en wat een knapperd zeg jammer dat je der zelf geen wedstrijden mee rijden want zo te zien is het een heerlijk leerpaard veel foto's plaatsen hoor van hem
Natasja - ook welkom hier je kan goed zien dat ze nog een jonkie is ben benieuwd hoe ze uitgroeid veel foto's plaatsen hoor
Heb nog even wat tijd over dus kom even bijreageren, en hopelijk zo wat foto's vh strand plaatsen.
Ellis: lekker hoor, je hebt haar iig weer thuis Ooh, lees net dat ze niet lekker is, balen! Beterschap voor haar. Iloon: ja, Fuur heeft inmiddels zeker een zeer goede conditie Haha, ja als je idd een ruiter drop zet die een sensibel paard niet is gewend dan kan dat wel even wennen zijn. Ze hebben idd dezelfde blik Evdpanne: dus niet alleen een goede fotografie training, maar oook een conditietraining Frank: Whahahahaha je bent me dr eentje!!!! In een roze boxer op bokt:') Lef hoor! Mies: nopes, had de da vorig jaar langsgehad, die zei ooh allergie, geen idee welke, 5 min gekeken en na 2 weken een rekening van 50/60 euro op de mat. Sanne: Hihi, helemaal de 2 paarden bij jou op t terras Leuek foto's, en brave Igneo!! Vaidosa gaat zeker beter! Sjaad: Lekker dat jij&Urbino zo goed gaan! Zal nog ff wat foto's idd bekijken van jullie. Gáááf dat nieuwe hoofstel, past perfect bij hem!! Denise: Nou, nu is zn conditie weer helemaal goed, dan weer even lessen en missch van het najaar, anders volg jaar. Saida: Furia is echt een clown, haha echt een grappemaker idd! Jammer van Lisanne haar wedstrijd, volg keer beter! Helga&Tetske welkom! Karina: ook beterschap! Helga: heeeele gave fries onder je kont!!
Nou hier dus wat foto's van zaterdag:
Nog in de duinen:
Alleen Furia's koppie:
De fries in t duin:
En op t strand:
En ze samen, met op de achtergrond het water:
Straks ook lekker naar het strand, vertrouwens erop dat het droog blijft en gaan een kortere route proberen! Tot snel weer hopelijk!
Voor de nieuwelingen: Welkom!! Ellis: Balen zeg dat Fifi ziek is! Hopelijk knapt ze snel op!! Robijntjah: Hopelijk gaat robijn ook snel beter lopen! Picassox: Hahahahahaha vind die boxer wel stoer hoor!! Verder heb ik ook nog leuke foto's voorbij zien komen .
Ik gaat even de paardjes buiten zetten nu. Het is hier op het moment zonnig en droog . Hopelijk blijft het zo!! Gister ben ik ook nog even bij Atlas geweest, hij had weer koorts... Ik snap het soms even niet meer, als ik temperatuur opneem heeft ie altijd koorts en bij de eigenaar staat wel een iets hogere temperatuur maar niet echt heel veel afwijkend van normaal. En ik doe het toch echt met dezelfde thermometer en op dezelfde manier... Eten doet ie wel nog steeds goed... Morgen komt de homeopaat, vraag me af wat die ervan gaat zeggen... Maar nu gaat ik maar snel
Helga: Jammer van de manen!! Maar ach groeit vast wel weer aan.... Heikedenise: De homeopaat gaat hem onderzoeken met een bepaald apperaat (soort spiraal) dat als ik het goed heb werk op energiegolven ofzo... Als het goed zit gaat ie naar voor en naar achter en als er iets fout is gaat ie geloof ik van links naar rechts... (of andersom ). Ik vind het nogal apart maar ja de eigenaar gelooft erin... Ze heeft ook een aantal dozen waarin flesjes zitten met verschillende bacterieën enz. En als ze die tegen Atlas aan houd en dan weer met dat apparaat kan ze zien van welke bacterie die bijvoorbeeld last heeft... Uiteindelijk kan ze hem dan een of ander homeopatisch middel geven, en dat zou dan moeten helpen. Over het algemeen heeft het tot nu toe wel aardig geholpen. Maar ik blijf het apart vinden...
Robijn liep vandaag wel weer wat beter, maar heb niet meer dan paar pasjes gekeken want kan mezelf alleen maar gek ermee maken!
Ook weer op een paardje van stalgenoten gereden, die begint me toch een trucendoos te kweken
Steigeren was het vandaag! Was ik het niet zo mee eens
_helga_
Geplaatst: 24-03-09 18:03
heb net de prik tegen baarmoederhals kanker gehaald! en deed gelukkig niet pijn! maar me arm begint al wel een beetje stijf te worden!
borderjay
Geplaatst: 24-03-09 18:10
_helga_ schreef:
heb net de prik tegen baarmoederhals kanker gehaald! en deed gelukkig niet pijn! maar me arm begint al wel een beetje stijf te worden!
Even koelen en veel bewegen...mijn dochter heeft na de prik(die juist meeviel) ook last gehad van een dikke zere arm...
_helga_
Geplaatst: 24-03-09 18:12
ok dankje voor de tip!
Banditto
Geplaatst: 24-03-09 18:18
Helga: wat een behang heeft FLIP! Gaaf joh Madelief: mooie fotos, heerlijk he zon duinrit!
Heb niet zoveel tijd op bij te reageren maar moet dit even aan jullie kwijt..........................................
Gister weer les gehad en omdat het al een tijd zo goed ging mn vader gevraagd of hij mij wilde filmen, even vastleggen dacht ik . Je raad het al het ging KNUDDE . Ik had een hele drukke en lange werkdag achter de rug maar ben wel tijdig naar mn paardje toe gegaan om hem uitgebreid te poetsen (voor de ontspanning van mij maar uiteraard ook voor de movie )en warm te lopen.
Mijn instructeur kwam met het idee om even een proefje te doen, even alles wat ik geleerd heb bij elkaar en ook leuk voor de film. Nou ik heb nog nooit een proefje gelopen dus vondt het doodeng in combinatie met de film en veel publiek bij de bakrand .
Vol goede moed begon ik aan mijn proefje. Alleen meneer kreeg een beetje teveel moed...Bandito werd opeens heet niet normaal!!!! hij zat te tippen, werd 2 keer zo breed, deed de piaf, bokke, zn koker was aan het schuiven van alles..............hij was opeens een spaanse hengst, jeetje wat een hittepetit, tja nu moest hij opeens heel goed luisteren en heeeeeellll netjes rijden en alles wat ik geleerd heb bij elkaar. Kortom veel en moeilijk dus voor ons beide. Het was dus de kunst om die energie goed om te zetten. Nou zn achterhand kwam er flink onder en er zaten super stukjes bij maar ook mindere stukjes. Ik ben erg benieuwd naar de film......heb nog nooit een bokkerige Dito vastgelegd. Sommige momenten dacht ik alleen maar: Joyce zitten blijven en voorwaarts, neerwaarts!
Vanavond heeft mijn vader les, ben benieuwd of hij nog durft hahaha! Waarschijnlijk is Dito vandaag poeslief.
_helga_
Geplaatst: 24-03-09 18:40
haha wanneer krijgen we de film te zien? ben wel benieuwd!
Xantha
Geplaatst: 24-03-09 19:14
Bandito, voordeel van zo'n filmpje is dat je kan zien wat er anders zou kunnen (moeten) Dan is het misschien zelfs leuker dat het niet zo goed ging, anders zie je ook niet wat er beter kan
En dan gewoon over een tijdje nog een keer een nieuwe film maken.
helga: wat superjammer van die megamooie manen joyce: we worden nu wel erg nieuwsgierig esther: idd apart ja madelief: hoe was het strand? jolijn: steigeren is beroerd, als het tenminste niet op commando gebeurt...
Helga: Tetske heeft ook zulke lange manen, gaaf man ( ga proberen ze nog langer te krijgen ) Banditto: Ben benieuwd naar het filmpje.
pfff moet ff van me afschrijven hoor. Vandaag de smid geweest omdat Tetske bij beide achterhoeven een scheur had zitten die ik niet vertrouwde. Blijkt dat ze bij beide achterhoeven een ontsteking heeft op de witte rand die die scheuren veroorzaken en ze blijkt ook nog eens een aardig erge vorm van rotstraal te hebben bij beide achterbenen. Bovenop die rotstraal komt nog dat ze linksachter een enorme ontsteking heeft waar dr straal ook niet beter van wordt. pfff heb er net 4 dagen en nu al een tegenslag. Bij dr voorhoeven had ze ook rotstraal maar daar heeft tie gelukkig alles weg kunnen snijden.