Elisa: Haha, ik kan ze geen ongelijk geven. Moest ook opletten dat ie niet ging liggen in het nieuwe zand vandaag xD. De mijne is wel echt superschoon. Weinig poetswerk aan.
Audesta: Fijn dat je weer aan het werk kan met ze! En nogmaals sterkte.
De tandarts is vandaag geweest. Dat was ook wel een drama, ondanks verdoving (die hij ook echt niet wilde). Maar het is gedaan en het was nog best netjes in z'n mond, ook mooie rechte tanden. Enkel wat haken en tandsteen. Volgende keer krijgt ie van te voren verdoofpasta. Blij dat de dierenarts en de doortastende medewerker geduld hadden. Wat me wel opvalt, hij blijft eerlijk. Geeft alleen zeer duidelijk aan dat hij het niet wilt. Maar hij bijt niet, schopt niet, slaat niet. Gaat achteruit of als dat niet kan, omhoog (een stukje). Dus niet gemeen, maar wel erg sterke wil

Ik snap het wel wat jullie zeggen over de ander op, maar ik ben ook bang dat ik mezelf gewoon veel te gek maak. Hij zal vast geschrokken zijn van mijn val maar volgens mij is het ook allemaal niet zo'n drama. Goed moe maken ga ik sowieso doen, en dan waarschijnlijk er gewoon even op en dan er weer af. Klein beginnen.
Al twijfel ik ook mijn oude instructrice te vragen erbij te zijn. Dan durf ik zeker.