Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilaydadg schreef:Hoi! Ik heb eigenlijk een vraagje. Kenai heeft een zwak achterbeen (Zijn witte voetje), hij zet die voet dan ook minder goed neer dan de andere. Het is wel al een stuk verbeterd! Eigenlijk ligt het niet aan zijn been maar aan zijn kont, in zijn kont mist hij namelijk wel wat spieren. Weten jullie hoe ik dat moet trainen? Ik heb gelezen dat je heel veel overgangen moet maken, en dat klopt ook wel. Maar ook dat je bergjes op en af moet enzoverder. Alleen Kenai trekt dat nog niet![]()
En ik wil hem nou ook niet opzadelen met alleenmaar overgangen. Hebben jullie nog ideetjes?
ilaydadg schreef:Hoi! Ik heb eigenlijk een vraagje. Kenai heeft een zwak achterbeen (Zijn witte voetje), hij zet die voet dan ook minder goed neer dan de andere. Het is wel al een stuk verbeterd! Eigenlijk ligt het niet aan zijn been maar aan zijn kont, in zijn kont mist hij namelijk wel wat spieren. Weten jullie hoe ik dat moet trainen? Ik heb gelezen dat je heel veel overgangen moet maken, en dat klopt ook wel. Maar ook dat je bergjes op en af moet enzoverder. Alleen Kenai trekt dat nog niet![]()
En ik wil hem nou ook niet opzadelen met alleenmaar overgangen. Hebben jullie nog ideetjes?
Eloya schreef:@Ladykim, wat een leuke foto's met je hond erbij
@Just_eva, wat blijft pablo toch een machtig mooie fries,
@Lindsey, knappe siebert!
@Daphara, wat een knapperd ook, veel plezier
@Felicia, heel goed!, mooie foto's ook
@Hannelover, heel veel succes!
Twikke is vanavond door iemand anders gereden, vriendin van mijn vriendin en ze deed het super hoorde ik. Ze zijn zelfs een stukje naar buiten geweest! (aan de ene kant vind ik het jammer dat ik de primeur niet heb gehad onder het zadel naar buiten, maar ben ook heel trots op twikke)
morgen ga ik voor het eerst weer eens kijken als ze gereden wordt. eerder wou ik dit niet omdat ik mentaal erg onstabiel was en dan misschien angstig zou worden door acties van twikke. volgens mijn vriendin is Twikke weer zichzelf en kan ik er weer op, ik wil eerst wat meer vertrouwen terug vinden vanaf de grond. rijden komt wel weer. wil absoluut niets gaan overhaasten
Heb de ruiter er even afgeknipt (en wat staat mijn dekje haar toch gaaf haha)
[ [url=m/VnoqW5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1MH25E.jpg]Afbeelding[/url] ]