Ik heb hem besteld bij een ruiterzaak om de hoek, die moeten hem wel bestellen. Ik weet dat https://www.horseshopinternational.nl hem wel zo heeft liggen. Maar iedere dealer van QPH kan hem bestellen.
yvje86
Geplaatst: 13-04-16 11:24
Helene83 schreef:
Daar was ik er 1 van... Ik zag dat het hoofdstel dat ze hebben alleen in het zwart is.. jammer.
Klopt ik zag jouw foto.
Enkel in zwart. ..hmmmm misschien komt er straks nog variatie.
Santos_05
Geplaatst: 13-04-16 14:01
Zag ze, maar hoe groot zijn ze? Echt trekpaard is die van ons te groot (vaker hoofdstellen gehad van HorseShop International), maar hier staat Full bij?
Onze hebben Xfull neusriem / keelriem en Full bakstukken.
Dus als je hem binnen krijgt ben ik wel benieuwd naar de maten!
Deze valt ook vrij groot, moesten gaatjes bij voor onze boulonnais. Het is wel mooi breed nylon. En leuke prijs.
PinkDonut55
Geplaatst: 17-04-16 16:38
Omdat één van je opfok vriendjes terug naar zijn eigenaar gaat, moet je natuurlijk nog even samen stoeien
AbbyBlues
Geplaatst: 18-04-16 18:51
Vandaag even snel wat schriktraining/aanraaktraining gedaan met madam. Ze is natuurlijk nog maar 6 weken bij mij en hoewel het al aanvoelt alsof het nooit anders is geweest moeten we soms nog heel veel dingen van elkaar leren. Dus handdoekje meegenomen en in d'r gezicht gaan wapperen.
Echt, heb me rot gelachen. Eerst 3 passen achteruit, toen briesend twee vooruit en proberen die handdoek uit m'n hand te rukken. Geen gezicht! Heerlijk paard!
Ga weg! Stom ding...
Wat sta je daar te lachen???
Nala
Geplaatst: 18-04-16 19:43
Zou je niet zeggen van een trekpaard, maar blijkbaar bestaan paardetende simple dingen daar ook.
Helaas dit weekend wat minder nieuws gekregen, blijkbaar krijgt Tara binnenkort een nieuwe eigenaar... Ik wist dat het eraan zat te komen omdat ik het aanbod van de eigenaresse afwees. maar toch blijft het altijd te snel en niet leuk.
renatuuh
Geplaatst: 19-04-16 21:08
@AbbyBleus Heerlijke foto's @MorganeR Jammer dat Tara weg gaat
Morgen komt het hoofdstel binnen, dus dan kan ik jullie als vertellen.. Net bij Panache geweest samen met onze hond en voor de eerste keer met zijn 3tjes in de bak:
Alle 2 keurig gedragen. De hond, zep, hebben we nu 3 maandjes.
Wij hebben een duiker in de paddock staan als bankje en daar zet onze twenter steeds zijn voet op. Dus vanmorgen even een snoepje ervoor en hop... met beide benen op het bankje!! Even beloond en vanavond oefenen met commando Hij vind het zo leuk om bezig te zijn!
Wat een heerlijk weer he! Als ik Panache zo in het zonnetje zie heb ik echt zin in de zomer
Hij lijkt zo klein, maar dat zal wel komen omdat jij vrij groot bent en het dus vanuit een vrij hoog punt genomen is. Wel leuke foto's! Net gewassen oid?
ik ben inderdaad aan de grote kant en hij ook. hij is een kleine 175-180 en ik 190 dus dat past goed. hij is bijna klaar met zijn wintrvacht dus komt eindelijk de zomervacht door. ik was het eigenlijk zelfde. 1 keer per jaar ofzo, dit was na een poetsbeurt.