andamoon schreef:Anouk dus Gui van Joan komt daar ook vandaan ? Wat grappig allemaal paarden die van Lisenka afkomstig zijn !!!!
Leuke foto ! heb je geen foto van Des toen hij nog bij Lisenka stond ?
sMieke veel succes en beterschap met je paard !!!!
Mooie filmpje.
Nope, Gui niet, maar die heeft wel dezelfde papa. Grelo staat op de Woeste Hoeve.
Halley is van Lisenka. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is er bij Lisenka ook een keer gebruik gemaakt van Grelo en is Esperanza daar het resultaat van, maar ik kan het mis hebben hoor!
Onley: Mooie foto's! Adana wordt wit? Dan gaat de bles jammergenoeg wel moeilijker zichtbaar worden. 
Bulley: Voorlopig niet, maar op de lange termijn waarschijnlijk wel. Maar dat is echt lange termijn. Ik kan momenteel mij ei nog wel kwijt op Samaranch. Die wil ik niet missen. En momenteel heb ik echt geen tijd voor 2 paarden. Maar ik zeg nooit nooit.
Cyrina: Gefeliciteerd! Wat een mooitje weer! Is het familie van Pancho? Mooie naam! En dank voor de foto van Galina! Die is er inderdaad één om in te lijsten! Mooi paardje!
Maaike: Je Fries Maaike? Is dat De MAAIKE van de film Penny's Shadow? Ik heb hem al gezien.
Ik had kaarten van de voorpremiere en één van de paarden die gebruikt is voor Shadow was de fries Maaike, zag ik in de aftiteling.
Smieke: Dat ziet er netjes uit!
Nouvel: Inderdaad! Dat onderlipje. Herkenbaar! Sam heeft dat ook.
Blij te lezen dat Fifi ook betert, ik zag je naam en dacht even kieken!
Martine: Het lijkt wel of ze dansen...