Het ging als een droom vandaag! Toen de trailer voorreed, vond ik het denk ik spannender dan Etreros.
We hebben hem in de bak gedaan naast de kudde en tuurlijk was ie nieuwsgierig, maar totaal niet nerveus. We hebben hem daar even lekker laten acclimatiseren, hem wat drinken aangeboden (daar vond ie overigens wel wat van

) beetje hooi gedaan en klaar.
Er werd wel druk gecommuniceerd tussen de kudde en hem, wat hinnikjes, snuiven en wild orenspel
Hij deed ook nog ff zijn gebruikelijke dolle kwartier door de bak en ik heb even zijn halster gewisseld.
Daarna gingen ze op stal en ja hij staat schuin tegenover 3 varkentjes dus dat was wel ff blazen door die grote neusgaten van hem. Echter waren het eten en zijn buurtjes veeeeel belangrijker, dus het was in een mum van tijd klaar, de topper.
Ik zit nog wel ff met zijn manen in de maag... Hij ziet er momenteel uit als een geplukte kip

Knip ik ze helemaal af, of gewoon wachten tot de plukjes er bij gegroeid zijn en dan alles gelijk maken? Ik weet het ff niet.
Hij had zulke mooie lange manen...

(al zijn ze hier niet helemaal goed te zien)
[
Afbeelding ]
Eerst heeft zijn vorige weidegenootje de helft eraf gevreten, daarna is ie zelf doorgegaan met schuren...
Ik denk niet dat het eczeem is, zijn staart is helemaal gaaf en hij leek vandaag zonder zijn jas ook geen jeuk te hebben.
Ik gok op verveling omdat ie even alleen heeft moeten staan.
Fotootjes van vandaag.
De kudde heeft belangstelling, maar hij vond een sprietje hooi....
[
Afbeelding ]
Even emmertje water, leuk hoe hij contact met je wil blijven maken.
[
Afbeelding ]
Nieuwe halster om
[
Afbeelding ]
Ieeekkks wat zijn dat??? Ehhh varkentjes....
[
Afbeelding ]
Al met al een heerlijke 1e dag, kan niet wachten tot morgen!