Meen je, hoe braaf! Heb je dat op gebouw met stapjes of waren ze sws al niet echt onder de in druk? Ik ga binnenkort eerst in de paddock oefenen met jas uit trekken en eens langs hem te halen en als het lukt eens een jas of dekje op zijn rug te doen.
lizy29
Haha... jas geen probleem.. Die zakken waarin je plastic moet verzamelen worden hier ook op straat opgehaald. Hangen aan lantaarnpalen.. ook geen problemen.. Zo'n grote vrachtwagen met zo'n mega kraan die met zijn zwaailichten voorbij komt rijden... ook geen probleem
Maar die stokmaat van de week! Doodeng!
lizy29
Geplaatst: 31-03-16 20:35
Ja maar dat is echt heeeeel anders
Onze vind vuilniszakken eng tenzij er hooi inzit want dan is het schijnbaar eetbaar en moet je het half opvreten....Maf beest
Groot verkeer gaat hier niet van harte. Maar hij heeft 's nachts een deken om ivm zijn knieblessure. Die zwaai ik er ook gewoon overheen. Vond hij in het begin niet leuk, maar alles went. Dus zo nnzeil is dan geen groot verschil.
Moet wel zeggen dat hij een groot vertrouwen heeft in mij, inmiddels. Toen hij hier kwam (10 mnd oud), heeft hij er 3 mnd over gedaan om onder een slingergordijn door te gaan. En daar moest hij toch wel onderdoor als hij wilde drinken (ene kant) of wilde eten (andere kant). De ander paarden hadden dat met een halve dag wel gezien. Maar hij vertrouwde het niks.
Ik moet regelmatig de slingers vervangen, omdat ze stuk waaien door de wind etc. Maar elke keer als er nieuwe aan gemaakt worden, vindt hij het weer verdacht. Maar nu wil hij er wel samen met mij onderdoor. Toen hij er net was, vertrouwde hij mij daar ook nog niet op.
Wat leuk dat je opzoek bent naar een trekpaard! Heb je nog voorkeur voor een ras oid?
Maximus91
Geplaatst: 10-04-16 15:58
Mimo15 schreef:
Wat leuk dat je opzoek bent naar een trekpaard! Heb je nog voorkeur voor een ras oid?
nee, nou voornamelijk naar kleur (liefst vos met bles -evt bruin- bont mag ook dus dan drumhorse) en bouw (niet te log, maar wel stevig en wendbaar) Kan ook een shire worden, maar denk meer aan een trekpaard.
Wil alleen wel per definitie een mooie staart erachter, en geen bruin-rood-zwartschimmel invloed in de bloedlijn dat vind ik gewoon niet mooi. Verder wil ik gewoon een klik voelen.
Maar we gaan waarschijnlijk verhuizen, dus wacht ik eerst even af.. ik verzorg nu de paardjes van mn zwangere schoonzus (tinker ruintje die pubert en kwpn samber (achtige) merrie kleine maat, beiden voor mij te klein/rank gebouwd) en daar ben ik ook al erg happy mee, maar kan niet wachten om weer lekker buitenritten te gaan maken!
een tijdje geleden alweer deze paint-chart gemaakt over wat ik zoek, inmiddels wat veranderd, maar klopt nog wel aardig.
Kiekeboefje
Geplaatst: 11-04-16 14:30
Wow palousa_boy, ik keek eerst echt heel raar tegen die foto aan haha! Leek net of ze geen onderbenen had..
Dit is toch echt wel een meisjespaard<3
Spoiler: Enorm veel haar overal:\')
renatuuh
Geplaatst: 11-04-16 20:00
Kiekeboefje schreef:
Dit is toch echt wel een meisjespaard<3 [/spoiler]
Haha Palousa, wat een dapper paard! Een hele uitdaging voor de lekkerste grasjes!
Mooie foto's weer!
Ga eens googlen op QHP
renatuuh
Geplaatst: 12-04-16 20:48
Ik heb hem besteld mijn oude was stuk gegaan (klein foutje) dus moest een nieuwe, maar wist nog niet precies welke. Totdat ik deze tegen kwam Foto voor de gene die hem nog niet gezien hebben: