Rij foto's volgen!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en ja qua uiterlijk gelijken ze wel
danaderese schreef:LiesbethDW hij is ook mooi
tist is in ieder geval valk maar ik twijfel ook of hij niet dunskin is
heeft niet alle kenmerken van dun
en de zebra strepen op zijn benen zijn afhangkelijk van het seizoen en of je ze wil zien![]()
even een collage gemaakt heeft toch een beetje kenmerken van dun maar ja
[ Afbeelding ]
Femke_Tweety schreef:danaderese schreef:LiesbethDW hij is ook mooi
tist is in ieder geval valk maar ik twijfel ook of hij niet dunskin is
heeft niet alle kenmerken van dun
en de zebra strepen op zijn benen zijn afhankelijk van het seizoen en of je ze wil zien![]()
even een collage gemaakt heeft toch een beetje kenmerken van dun maar ja
http://i209.photobucket.com/albums/bb15 ... iltist.png
Precies hetzelfde heb ik me bij Tweet ook afgevraagd, net als Lakshmi, nu Zitouna, over Kalife. Daar hebben we zelfs ooit een topic over geopend, zie:
[F-AM] [KG] Valk + ? Of toch iets anders?
Overigens weet ik het nu nog steeds niet zeker... Als ik ooit weer eens wat financiële zekerheid heb (Als in baan voor langere termijn) dan wil ik Tweet laten testen.
dankje
Figo houdt hoegenaamd niet van modder. Gaan liggen in zijn mest is daarentegen wel een favoriete bezigheid.

Ben daarnet ook voor de tweede keer op straat geweest met haar, zolang ze de auto's ziet aankomen vind ze het prima, als ze achter haar langs komen vind ze het nog een beetje eng
Heb ook voor het eerst geprobeerd om haar een stukje voorop te laten lopen (mijn instructrice loopt telkens mee), maar dat vond ze ook nog raar. Ik ga het komende halfjaar toch niet alleen naar buiten, dus we hebben genoeg tijd om het rustig te leren. Ze is pas drie, maar ik vind het toch belangrijk dat ze dat soort dingen al vanaf het begin meekrijgt. 

Vandaag even op visite geweest en lekker gepoetst. Helaas was daar later weinig meer van te merken nadat ze lekker had liggen rollen... 

) Dus los in de bak gaat niet 

Maar echt vertrouwen doe ik haar hier dus nog niet eens... Best vervelend, maarja, houdt het een beetje spannend he?!
hifi
en bedankt ja zijn kleur is nogal speciaal vind ik zelf
kan er niet echt een naam opplakken hahaa
Chim is wel een kamikaze he?