Jessix! Wauw!! ook al staat hij ondertussen 3 blz geleden! Gaaf!
Amable ook al gesleed, mazzel konijn!
Talithah, ook hele gave zo met die vallende vlokjes.
Woestijn, Zwart doet het goed in de sneeuw, vind het alleen lastig met belichten. Lekker wijs koppie heeft hij.
Lisaatjuuh, knappe dame Decorosa, nog knapper als ze haar tong binnen houdt! Sneeuw blijft toch bijzonder spul!
TeaBo, aaaahhhh nou moeten we de dierenbescherming bellen, hij heeft een blote buik!!! Lord is inderdaad lekker aan het groeien zeg! Knappe vent.
Laulau, nou het stond in iedergeval nog net lang genoeg stil voor een foto! En een paar flinke happen sneeuw zo te zien.
My_Chimanga, helemaal nog nooit sneeuw gezien? Hi wat grappig. Dan is het wel even raar spul ja. Die 2e foto is inderdaad heel lief!
Furioso, in het klein! Wel lekker gewandeld zo te zien. Lekker attent koppie heeft hij toch.
Caeruleus, ga straks je filmpje nog kijken, heb vandaag ook op mijn barokke fjord gezeten. Lekker koppie ook jouw Adantino!
Madelief, wauw die 1e, en ahum... die 2e, daar kijkt ehhh, tja eeh????
Femke_Tweety, wijs idee, je koest houden met keelontsteking! Maar die van 2 jaar geleden is wel heel gaaf!
Neskolay, gave foto. Brrrrrrrrr, paarden bewegen vaak wel leuker voor foto's.
Yasmintje, lekker dat hij al zoveel handtammer is geworden, als het nu zo snel gaat gaat de rest ook wel goed komen.
Cyrina, mooie foto's! Niet alleen van het paard, de omgeveing is ook niet mis.
Robijntjah, ook al zulke heerlijke zon/sneeuw/blauwe lucht foto's
Xantha, vorig jaar hadden we ook wel heel gaaf veel sneeuw! Die van jou wel zonder jas, maar niet geschoren, dan hoeven we geen 144 warm dat dier te bellen.
Denise, die tweede foto! Blij!!
Fayah_Femke, die grijs look staat haar wel goed hoor! Prachtig die ijskristalletjes in Anna's en Jaspers jasje!
En vandaag.... brrr, koud... Maar de weg naar de vereniging bleek na verkenning min of meer vrij DUS!!! Toobs moest mee. Toobs ging mee.. Over het brugje met schaatsers, tot dat we er net over waren en hij zich het schompes schrok van een remmende schaatser, en we overdwars op de weg stonden. Aangezien het nu druk was (normaal niet op zondag, maar nu allemaal schaatsers die er met hun auto reden), was dat geen optie, dus hem overdwars snurkend en stuiterend weer terug de brug over gewurmd. (fijn dat ze dan als je het vraagt even niet onder de brug door schaatsen, maar neeeeeee, men had haast...) Weer aan de kant van stal, er maar schaatsers trainings sessie van gemaakt, want hij moet toch over de brug en het hele stuk naar de vereniging langs het water, eeeh, ijs... Dus steeds weer naar de brug, weer terug als ie braaf was, over de brug, weer terug... Toen kwam de buurman die een foto maakte! Jippie! Us in Orange!!! Toen de brug over en naar de vereniging, braaffff!!!
Heeft me dik half uur gekost maar was wel de moeite waard. Ondanks van die goed bedoelende ideeeen, als dan blindoeken we hem, of ik loop er wel achter met een zweep. Daar heb ik niets aan! Als ik dagelijks daar gewoon te voet overheen wil (of rijdend) hij moet het gewoon vertrouwen.
En tja dan heb je nog een ander paard, waar je na dik een week stilstaan opklimt en tja... die gewoon alles doet....Maar als je dit ziet snap je wel, waarom Toobs braaf MOET zijn!!! bij het brugje en de weg. http://www.youtube.com/watch?v=hdYN3Zol ... tube_gdata
Zoooo jullie zijn Oranje!!! Was weer een avontuurtje hee.. Ik sta daar gewoon voor mn huis Maar als jullie je bedenken dat ik momenteel de leidingen eerst met een gasbrander moet ontdooien om te kunnen douchen dan vinden jullie het er misschien iets minder mooi
April en ik op buitenrit, zaterdagochtend met -18!!! Koud! Maar enorm genoten!!!
En een filmpje van het fantastische uitzicht View My Video
onley
Geplaatst: 06-02-12 13:11
lekker he zo uitrijden
Ik kan gelukkig ook weeer rijden heb nu een wel passend zadel
sMieke
Geplaatst: 06-02-12 14:36
igneo word echt steeds mooier! super leuke foto's allemaal.
Sallie heeft vandaag zijn nieuwe deken gehad. Zijn allergrootste vriend (mijn vader) showt hem samen met Sal. vorig jaar had hij maat 115 van mijn shet volgens mij en nu precies een jaar later heeft hij 165 mijn vader is 1.72m.
My_Chimanga, dat is wel heel mooi plaatje! Zo lekker in gedachten met je paard.
SMieke, dat gaat weer 3 maand worden? Dan is het dekentje weer te klein . Staat wel goed, dat jasje. Voordeel is wel dat je als paard nog eens wat nieuws krijgt, zo in de groei.
Onley, fijn! Weer met zadel! Maar hoe ziet die er uit?
Sanapril, heerlijk dat wijde witte landschap, met niets... niets.. en jullie!
Die speelt het liefst de hele dag en ziet het leven als één groot feest! Lekker dier!
My_Chimanga
Geplaatst: 06-02-12 23:18
Sjolvir schreef:
My_Chimanga, dat is wel heel mooi plaatje! Zo lekker in gedachten met je paard.
]
Hihi thanx! Dan ben ik inderdaad altijd helemaal lekker alleen maar met mijn paardje bezig en niet meer met de rest van de wereld ze was sneeuw aan het gooien... Tenminste, daar leek het dan op...
TaeBo
Geplaatst: 07-02-12 08:03
Super mooie foto's Jessix!
Laatst bijgewerkt door TaeBo op 07-02-12 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt
TaeBo
Geplaatst: 07-02-12 08:31
Even een paar reactie op de foto's va nde laatste pagina:
My_Chimaga: die foto kan idd zo in een blad, mooi hoor
sMieke: dat probleem met de dekens heb ik dus ook. Eind oktober had Lord nog maat 175 en nu 185. Ik heb sinds gister weer een nieuwe binnen, want zn huidige dek is te klein
Onley: fijn, weer een zadel!
Sanapril: die april is en blijft een mooierd he!
En Igneo! Wat een plaatje
Sjolvir:Leuk Toobs! Helemaal lichtgevend De nieuwe deken is binnen hoor! Maar nu nog ff een paar foto's van zondag. Zoals je ziet zat de deken wat gedraaid want nu zn buik wel bedekt Dit is overigens zn staldekentje...zn outdoordek is door een ander paard gesloopd! Die vond het leuk om eraan te trekken en toen er eenmaal een stukje los was, trok ie de hele deken aan flarden!
Oh dat met die dekens ken ik! Alleen is het mijn paard dat de dekens aan flarden trekt... Beetje jammer! Maar als er eenmaal een winkelhaakje in zit is het ook zo gebeurd ja! Hij wordt al wel echt groot he?! Haha leuk mannetje!
Sjolvir, jij bent goed voorbereid als je de weg op gaat zeg! Super
XshaartjeX
Geplaatst: 07-02-12 12:42
whow wat een gave winterfoto's komen er weer voorbij zeg! Vind het heel leuk dat winterweer alleen dat slepen met water omdat de leidingen zijn bevroren vind ik wat minder
Viky mocht zich even uitleven in de rijbaan (ze vind het heeeerlijk om lekker te galloperen en hier kan ze tenminste sprintjes trekken )