Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) MissDonna schreef:_Saida_ schreef:Floor - Hoe ben jij aan de Sebacil gekomen?
Ik dacht dat dit niet meer verkocht mocht worden en dat ook VA-en er niet aan kunnen komen...?
gewoon via de dierenartshet schijnt dat ze vaak nog iets achter de toonbank hebben
. Die nagels van die katten doen echt auw!
.
. En een mooie naam heeft ie ook. Is hij voor verkoop of houdt de eigenaresse hem zelf?
. Hij wordt echt wel heel mooi hoor! Hij ziet er zo goed uit, blijf het zeggen! En vind het ook leuk dat je hem zo kan knuffelen en doen en dat terwijl hij in de opfok staat, wat dat betreft heb je toch al een hele band met hem opgebouwd hoor
.
. En álles is dan eng, vogels die opvliegen, takken die te hard ritselen noem maar op.. Geen pretje dus.. Toch doorgezet
. Gisteren heeft het de vruchten afgeworpen denk ik, toen kon ik heerlijk rijden en echt een beetje concentreren op de afwerking van de oefeningen! Morgen eindelijk weer eens les sinds maanden! Instructrice zat in de lappenmand, Chico in de lappenmand maar nu eindelijk weer verder sleutelen
.
.
.
. Fijn dat het rijden goed ging.
. Strand is hij wel beetje druk, richting piafferen haha, maar alsnog op 2 pinken te rijden. Gisteren woei ik er bijna af haha, maar was toch wel ff lekker hoor zo erop uit
. Gisteren weer les gehad, en hij is echt super te rijden in deze bak, gaat heel goed. Veel minder schrikmomenten..