We zijn mijn mannetje nu aan het behandelen voor leverbot en het is nu nog even afwachten.
Ik heb net voor de 1e keer een filpje in elkaar gezet (effecten en achtergrond muziek kreeg ik niet voor elkaar) maar ik krijg hem hier niet rechtstreeks op, wel via link naar mijn site. (kwaliteit op mijn computer is veel beter)
Anouk dus Gui van Joan komt daar ook vandaan ? Wat grappig allemaal paarden die van Lisenka afkomstig zijn !!!! Leuke foto ! heb je geen foto van Des toen hij nog bij Lisenka stond ?
sMieke veel succes en beterschap met je paard !!!! Mooie filmpje.
Allemaal leuke foto's en filmpjes weer Ymkje gister ook nog ff op de kiek gezet, ze mag zaterdag weer verdergaan met haar 3de menlesje, ben echt zo benieuwd
Nouvel
Geplaatst: 26-05-11 17:36
Prachtige plaatjes van prachtige paarden allemaal weer!
hier 2 plaatjes van mijn gelegenheidskanjer in Bunschoten afgelopen zondag:
daphneM
Geplaatst: 26-05-11 22:16
Wauw prachtige plaatjes allemaal..
Vanavond weer eens bij Hessel geweest!. hij is 1 jaar, en groeit als kool het is echt een knuppel.
Wat gaat dat hard met Adana. Ze wordt echt ineens een beeldschoon, sjiek merrietje. Leuk hoor. Ben zo benieuwd hoe ze over een paar jaar is.
Hessel is al een reus voor zijn leeftijd lijkt het. Gaaf paard!
Nouvel: wat een leuk paardje ook? Hoe is het met Fifi? Dit ziet er fijn uit in ieder geval.
Anouk: wat zie Des er goed uit. Mooi zo in de duinen. Er komt dus nog een barokkie bij ook?
Tenna is een mooie merrie. Spannend. Ben benieuwd watvoor mooi kleurtje eruit komt. Palomino sabino, heb je een foto van de vader? Ben erg benieuwd! Heb er ooit een gezien, was een berber. Hele bijzondere kleur had dat paard.
Tjinta
Geplaatst: 27-05-11 09:09
Adana bijna 'bruin' af. Super gaaf Onley. Volgens mij wordt het een mooi maatje, nu al 1.30
Winia wat heeft Hessel een ongelooflijk lieve blik. Ik vind m echt leuk.
Nouvel:1 woord: Prachtig! En Fifi doet het goed op het land?
Mossel: ziet er ook super uit.
smieke fijn dat er behandeld wordt er hopelijk slaat het gauw aan. Ga zo je link even bekijken.
@ Cyrina: Wat een prachtig beestje! grappig nog zo wankel
maaikedewit
Geplaatst: 27-05-11 10:29
wat een ontzettende gave paarden/veulens komen hier voorbij zeg! Ik ga ook maar even wat spammen:
sMieke
Geplaatst: 27-05-11 10:35
@ maaike: gaaf zo met zn allen! ziet er goed uit!!
oh ik kan het even niet laten om nog 1 keer mijn nieuw gemaakte filmpje te spammen.. ondanks dat het ''maar'' een halfbloed is..
Tjinta
Geplaatst: 27-05-11 11:02
Cyrina van harte gefeliciteerd! Wat een droppie.... plaats je nog wat meer foto? Of krijg beeb een eigen topic? Wordt het een schimmeltje of blijft het bruin?
Maaike ( met mijn achternaam, ik heet (ook?) de Wit). De Black Pearls zijn echte zwarte parels. Ziet er heel mooi uit. Kleur kostuum bij Zwart is echt heel gaaf.
smieke ik kan je filmpje hier helaas niet bekijken... Wij in duitsland mogen geen gedownloade muziek bekijken. Dan komt er op het schermpje dat dit filmpje inhoud bevat die in mijn land niet tot je beschikking staan. Maar jouw mannetje zo op de foto ziet er echt lief uit. Hopelijk is de Leverbot snel genezen.
kaotictjinta Leeuk! hoe heet je van je voornaam? I kvind het wel grappig , want me verzorgpaard die je ziet op de foto heet ook maaike Dankjewel! dit was me eerste show die ik mee deed, ik was heel erg blij dat ze zo braaf was!
onley
Geplaatst: 27-05-11 12:42
wat een mooie foto's allemaal vooral al die mooie friezen
Cyrina is dat het veulen van Hera? Blijft die donker of word het een schimmel? Gefeliciteerd ermee