[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:46

Nouja, dat snap ik wel, maar heb er soms ook even geen behoefte aan, want dan gaat het helemaal mis!

Voelde me gisteren gewoon goed rot omdat Robijn dus weer onregelmatig is, en ik me lichtelijk schuldig voelde omdat ik de afgelopen anderhalve week gewoon gereden heb (toen was er niets aan te zien)...
Ben nu in contact met iemand van happy athlete, die belt me vanmiddag terug en ik heb hopelijk zo snel mogelijk een afspraak!

Anoniem

Oh Iloon, vind je het niet ontzettend moeilijk om iemand anders op je peerd te laten?
Ik doe het ook hoor, maar met heeeeeel veel moeite :=
Zeker omdat ze zo ontzettend gevoelig is!

Utixo

Oef Iloon, gewaagd bezig geweest dus :D.

Geen idee hoe ze het doen, heb echt veel te weinig tijd op het moment. Sta natuurlijk de laatste tijd veel de stallen te doen (gelukkig is Janet er vandaag), dan ben ik rond 12u klaar, naar huis, en om 14.00u moet ik alweer klaar zijn met douchen, eten, stofzuigen, omdat ik dan naar mijn werk moet. Als ik dan om 22.30u klaar ben heb ik het wel even gehad. Heb dus echt geen tijd om te rijden :n. Vanochtend vrij, maar de hoefsmid komt zo voor Irm. Toffe vent ook, Bert de klompenman, heb vorige keer echt onwijs gelachen met hem, altijd grappig, zo'n hoefsmid.
Laatst bijgewerkt door Utixo op 23-03-09 11:49, in het totaal 2 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:47

Nishada: Urbino ziet er weer prachtig uit, je kan op deze manier gewoon mee doen 19 april!

Jolijn: Ik had een beetje dezelfde vraag als Michelle sorry :o maar je zegt wel vaker wat zonder uitleg en dan weten wij niet zo goed wat wij daar nou mee moeten. Net als dat je weer een zadelprobleem, ja oke, jammer, maar wat is het probleem dan? Op deze manier hebben we er niet zo veel aan en kunnen we er ook niet op reageren.

Benthe: Bijna goed, tis Vaidosa i.p.v. Vadiosa, maar noem der maar gewoon dosie of doos, doe ik ook :P

Michelle: Mijn zusje was mee, die liep met Vaidosa en heeft onderweg foto's gemaakt :D
Ow, gaaf, de binnenbak bijna af :) Wat zul jij genieten deze week, want het is weer slecht weer :n

Frank: Ik vind het ook niet bokt onverantwoord, maarja... je weet hoe de meesten zijn... Het gaat mij er om of het paard lekker loopt, maar de meeste bokkers kijken liever of je wel de juiste materialen gebruikt..

Suzanne: Haha, ik ga het nog druk krijgen, het is maar goed dat ik binnenkort af moet rijden voor mijn rijbewijs :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:48

Mijn zadelprobleem is alweer opgelost :D

Was scheef (de vulling)... Meteen weggebracht en is dus gemaakt! Morgen even ophalen!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:49

Jolijn, als ik iemand vertrouw met mijn paard, mogen ze erop hoor. Toen ik een puberende tiener was, toen vond ik het niets, maar nu denk ik er toch echt wel anders over. Ik ben echt niet de enige die mijn paard kan rijden, en van een kwartiertje iemand anders gaan ze niet dood, en worden ze ook echt niet verpest.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:50

Van mij had Sanne ook zo op Matz gemogen, of op Utixo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:51

Nee, dat weet ik wel, maar bij mij zit het echt tussen mijn oren!
Heb het echt een keer goed mis zien gaan bij Veerle toen er iemand anders opging en dat heb ik met mijn in hart en ogen aangezien!

En toen durfde ik er dus niets meer van te zeggen aangezien ik haar er zelf had opgelaten!

Dus ik ben daar heeeel voorzichtig in geworden!

En dan nog dat Robijn heeeel onzeker is bij en met andere mensen, is al een keer fout gegaan (verzorgster in het ziekenhuis :+ ), dus kijk dan echt uit WIE, en ze krijgen van mij wel instructies mee :+

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:56

Prinslover schreef:
Uiteraard 'schrok' meneer weer in die ene hoek (waar die ook bij Sanne 'schrok' de etter haha). Vanaf nu maar weer lekker zelf erop *D

Wat een droplullie is het ook :=

Tja, anderen op je paard laten rijden, ik denk dat je dat zelf het beste kan inschatten. Als je een beetje weet wat het niveau van de ruiter is en je daarnaast ook weet hoe je paard in elkaar zit, moet dat wel goed komen toch..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:57

Ja, ik vind het ook niet echt alles hoor, iemand anders op mn paard :o . Kijk, losgooien / longeren, dat gaat wel :D . Maar echt niet rijden zonder dat ik erbij ben ofzo!! En het mag alleen als ik erzelf bij ben, vond het wel moeilijk, zeker omdat ik zag dat hij af en toe echt iets had vanne, "hallo, wat bedoel je nou". Maar dat komt omdat zij geen jong paard gewend is (en Sanne dus wel, waar het dus ook beter bij ging), en amanda is niet 'normaal' met rijden, waardoor je een hele andere rijstijl hebt/krijgt. Maar goed, was maar voor 1 x, nu weer lekker zelf :D .

Jolijn: Gooi het verhaal gewoon voortaan lekker in de groep joh ;) Kunnen wij ook een goede reactie geven, en daar heb je miss meer aan! :)

Benthe: Ja, je bent gek ook met die stal.. Maar tis voor een goed doel zeggen we maar :+ . Maar druk druk, jammer... Maar gelukkig vinden ze los lopen dollen met ze 2e ook niet erg! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:58

Mja, ik vind dat af en toe best moeilijk om zo even tussendoor te komen met mijn gezeik :=
En ook nog alles te vertellen want dan raak ik alleen maar meer over de zeik :')

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:59

Haha, ja, maar wij snappen het beter :+ . En praten lucht op zeggen ze :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:00

Iloon, toch we fijn dat ik er ook op mag zeg maar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:00

Dat is ook wel zo!

Mja, ik zit gewoon in de rats over Robijn... is al de 4e keer dat ze 'kreupel' is!

Niets dik, niets warm, niets aan te voelen.... Instructrice dacht aan spierverzuring, nog van die klap en erna toch weer werken.... (toen was ze dus goed)....

DA kan dus ook niet echt iets betekenen, dus maar naar fysio!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:01

Iloon, ja, gaat wel weer beter met Goya, alleen moet nu de osteopaat ff komen haha. Naja, is nie zo leuk natuurlijk, maar eigenlijk moet hij elk jaar ff, maar het leek goed, maar nu moet ze toch maar even komen
Sanne, ja, zou leuk zijn haha, ff mooi weer bestellen, moeten we hier ook maar ff naar t strand.

Anderen op je paard.. Ligt er helemaal aan wie. Als ik zelf geen goed gevoel er over heb dan loopt Goya ook niet. Ja, naar mij toe haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:03

Aaah ik kan mijn zadel wel vandaag ophalen :D
Gunstig!

Nu moet ik opschieten anders ben ik te laat!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:31

:wave: zo meiden en heer ben het weekend niet geweest en moet gelijk 7 pagina's terug lezen

Saida - ik vindt het dekje zo gaaf he kan er niks aan doen :o
en wat wordt rints mooi echt een knappe dame

Angela - welkom hier vooral veel foto's plaatsen hoor :P

Banditto - ach wat een scheetje zoals die ligt, en ook lekker gereden super hoor

Ellis - daar hebben we het mooie spookje weer ik blijf die manen geweldig vinden :9

Mies - nee we zijn pas begonnen met VD dus hij kan nog niet heel veel en ik vindt het best moeilijk om hem die ''instructies'' te geven
wat fijn dat je lekker in het bos heb gereden stoer hoor dat ze zelfs voorop ging
en de binnenbak bijna af gaat snel zeg

Frank - jullie blijven echt een knap stel zo samen heel leuk en mooi om die band zo te zien groeien
en de foto's samen met jasmijn zijn ook heel mooi
en :wow: strakke bips hoor ;) en een hele leuk roze boxer

Ilona - daar is knappe chico echt heel prachtig meid zo op het strand echt helemaal top gaat helemaal goed komen met jullie
en wat hebbie allemaal op de markt gekocht

Sanne - ach gossie lieve igneo weer ik ben ook zo begonnen met heike om te wennen aan het verkeer heeft bij mij echt super veel geholpen hij schrikt echt bijna nergens van vooral zo doorgaan hoor
en de foto's van dosie zien er lekker ontspannen en vriendelijk uit super hoor

Malin - jammer dat suevo nog onregelmatig loopt hopelijk is het snel over

madelief - furia heeft je goed laten schrikken zo te horen.
fijn om te lezen dat het zo goed met jou en furia gaat wanneer wil je weer wedstrijden starten ?

Jolijn - ik kan best begrijpen dat je soms niet alles wil vertellen maar ook net als de andere meiden had ik het zelfde gevoel als hun als jij niet vertelt wat er helemaal aan de hand is dan kunnen wij je geen hart onder de riem steken
hopelijk doet fisio ''wonderen'' bij robijn want het is idd niet leuk als ze steeds onregelmatig loopt maar je moet jezelf niet de schuld geven je hebt het beste met haar voor en meer als je best kan je niet doen kop op he meid :(:)
en gelukkig is je zadel probleem verholpen

Benthe - veel plezier bij de hoefsmid :P

en meiden ook ik vindt het niet leuk als er ''mensen'' op mijn paard zitten maar ach zoals benthe al zij de kunnen niet veel verzieken en hij blijft toch van mij ze mogen er alleen ''op zitten'' :P

ZO volgens mij heb ik iedereeen gehad en zo niet sorry maar zoveel kan ik niet onthouden ik doe het allemaal uit mijn hoofd

zo vrijdag:
heb ik super gereden hij doet echt super zijn best

Zaterdag:
heb ik zo'n lekker les gehad *springt ook weer op de roze wolk* echt hij gaat zo goed zijn best doen echt gaat echt veel dragender lopen zo'n heerlijk gevoel *zucht* :+:

Gisteren
lekker een rondje door het industrie gedaan met mijn topper had die wel verdient na de les van zaterdag

vandaag weer lekker verder trainen en zondag weer wedstrijd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:30

Fijn dat het zo goed gaat Denise!

Nou, heb woensdagochtend een afspraak met de fysio!
Lucht al meteen ontzettend op!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:14

penny: Stoere foto van picasso! die nek :9

benthe: Heb je nou nog meer dates gehad met die jonge of hoe zit het :P

Ik heb er ook niet zo'n probleem mee andere op shannon te laten. het hangt natuurlijk van de persoon af, maar ik vind haar nu nog te eenkennig.. dus oefen regelmatig met valerie. Als ik is langere tijd ziek wordt ofzo moet ze toch gereden worden en dan liever dat ik kan bepalen wie en dat ik zeker weet dat het goed gaat.

denise: Ik snap wat je bedoeld... wanneer doe je het nou precies goed en paarden kunnen ook wel is ongeduldig zijn!
Het is moeilijker dan dat het eruit ziet ;) laat je weer foto;s maken met je wedstrijd? Deze keer hekjes laten staan!

sanne: Ook gezellig! Is het ver lopen?

Jolijn: Sanne en ilona hebben even aangevuld met wat ik bedoelde...

Bah door die stomme wind niet veel gedaan...maar achteraf leek het me na de rit gister ook wel goed om een beetje te longeren en daaarna nog met valerie + paard buiten gewandeld.... staat een flinke wind hier! Morgen maar even rijden!
Leuk tentame week.. dus ga maar weer snel leren!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:07

Hmm, ik zat eens foto's te kijken he... En zette er eens 2 naast elkaar.. Ligt het aan mij, of heeft Chic dezelfde práchtige blik in de ogen als pitufo..? :+: :o

Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:30

Sorry, ik vind Chick mooier kijken :D. Helderder, wakkerder. Pitufo kijkt wat dromerig op die foto, ook mooi, maar Chick is er net wat meer.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:32

Mies, praat me er niet van. Ik zal je binnenkort eens haarfijn uitleggen (of ik laat het Il doen, die kan dat veeeeeeeeeeeel beter dan ikzelf) hoe apart ik ben met mannen. In het kort komt het erop neer dat als ik ze heb waar ik ze hebben wil, ik erop afknap. Het word nooit wat met mij denk ik :n

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:33

Banditto -> Mooi dekje heb je gescoord!

Jolijn -> Zo te zien konden Robijn en Wise het goed vinden met elkaar.
En knap dat je zo zonder zadel met een halstertje buiten durft te rijden!

Malin -> Wat is AR les?
Balen dat Suevo weer onregelmatig loopt........

Ellis -> Leuk dat jullie weer naar Bunschoten komen!
Misschien dat we elkaar weer tegenkomen!
Balen dat je spook heeft geschuurd, dat moet geen gewoonte worden.......

Yenneke -> Mr. X ziet er super uit joh!
Hij wordt idd al behoorlijk wit op z'n koppie, zal straks in de zomer nog wel witter worden! *D

Madelief -> Gaat volgens mij wel lekker met Fuurtje!
Leuk dat het met je bijrijdster ook goed klikt!
Wat een grapjas dat ie je zo beet had met z'n 'dood' liggen. :D
Rints die blijft maar glimmen, ik heb haar nog niet 1x dof gezien, hihi!

Frank -> Whahahaha! Ik wist wel dat je humor hebt en het zou doen! _O-
Dat ziet er toch wel super *PIEP!* uit in je roze boxershort! :D
Nou vooruit, je mag deze meeting overslaan, maar de volgende ben je er bij, hoor!

Ilona -> Echt hele gave foto's zijn er gemaakt van je Chicky!
En dat mag je zeggen, zeg!
Je hebt gewoon ongemerkt gezocht naar een 2e Pitufo en nog gevonden ook!

Michelle -> De wedstrijd is jammer genoeg niet gegaan als we hadden gehoopt, te weinig impuls en te weinig hulpen.
Lisanne mag Buehne wat meer aanpakken, want ze is eigenlijk veel te lief voor haar.
Zoals bij de meeste paarden moet je alles er wel zelf uitrijden en doen ze het niet uit hunzelf. ;)
Maar goed, ze heeft de hele zomer om te oefenen en te trainen tot het indoorseizoen weer begint!

Sanne -> Mijn complimenten voor de foto's die je hebt gemaakt van Chico, ze zijn echt heel mooi geworden!
Wat een stoere vent wordt Igneo al!
Zomaar over de weg stappen met al dat verkeer!

Denise -> :D Hmhm! Knappe diva heb ik, hè? :9
Jij en Heike gaan ook lekker!
Plaats je weer eens foto's?

Jammer genoeg ging Lisanne d'r wedstrijd gisteren niet zo super........
Ze mag meer impuls en hulpen geven, maar dit zagen we van tevoren al aankomen.
Afgelopen zaterdag tijdens de les en gisteren met de laatste keer oefenen was ze er al helemaal niet bij.
Nouja, jammer...... als het indoorseizoen weer begint mag ze het weer proberen als ze het dan nog wil.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:35

woooow dan kunnen wij goed praten samen! Ik noem mezelf altijd maar verwend... als ik iets zie wil ik het hebben...en als ik het heb gehad is de lol er al snel af ;)

Iloon: Het ligt denk ik aan de foto..ze kijken anders maar hebben wel allebei mooie diepe donkere ogen! ze hebben wel iets van dezelfde uitstraling

saida: Jammer! Maar wel een goede les voor lisanne geweest? Als ze maar lol had!
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 23-03-09 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:36

Pfff,toetsenbord was er mee op gehouden(na meegenoten te hebben van glas limonade),kon wel meelezen maar niet reageren ;(
Maar wat een gave Chico foto's,echt een penny droom paard :9 (en dat is een compliment ;) )Heb ze al -tig keer bekeken!wauw :wow: