Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Vanochtend vrij, maar de hoefsmid komt zo voor Irm. Toffe vent ook, Bert de klompenman, heb vorige keer echt onwijs gelachen met hem, altijd grappig, zo'n hoefsmid.
maar je zegt wel vaker wat zonder uitleg en dan weten wij niet zo goed wat wij daar nou mee moeten. Net als dat je weer een zadelprobleem, ja oke, jammer, maar wat is het probleem dan? Op deze manier hebben we er niet zo veel aan en kunnen we er ook niet op reageren.

Wat zul jij genieten deze week, want het is weer slecht weer 

), dus kijk dan echt uit WIE, en ze krijgen van mij wel instructies mee
Prinslover schreef:Uiteraard 'schrok' meneer weer in die ene hoek (waar die ook bij Sanne 'schrok' de etter haha). Vanaf nu maar weer lekker zelf erop

. Kijk, losgooien / longeren, dat gaat wel
. Maar echt niet rijden zonder dat ik erbij ben ofzo!! En het mag alleen als ik erzelf bij ben, vond het wel moeilijk, zeker omdat ik zag dat hij af en toe echt iets had vanne, "hallo, wat bedoel je nou". Maar dat komt omdat zij geen jong paard gewend is (en Sanne dus wel, waar het dus ook beter bij ging), en amanda is niet 'normaal' met rijden, waardoor je een hele andere rijstijl hebt/krijgt. Maar goed, was maar voor 1 x, nu weer lekker zelf
.
Kunnen wij ook een goede reactie geven, en daar heb je miss meer aan! 
. Maar druk druk, jammer... Maar gelukkig vinden ze los lopen dollen met ze 2e ook niet erg!

. En praten lucht op zeggen ze

zo meiden en heer ben het weekend niet geweest en moet gelijk 7 pagina's terug lezen

strakke bips hoor
en een hele leuk roze boxer

laat je weer foto;s maken met je wedstrijd? Deze keer hekjes laten staan!

. Helderder, wakkerder. Pitufo kijkt wat dromerig op die foto, ook mooi, maar Chick is er net wat meer.
Hmhm! Knappe diva heb ik, hè?