niet meer verkocht mochten worden en dat ze niet goedgekeurd waren, maar ik zie er best wel veel mensen mee wedstrijden rijden...ik had hiervoor een horka airstream... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
niet meer verkocht mochten worden en dat ze niet goedgekeurd waren, maar ik zie er best wel veel mensen mee wedstrijden rijden...ik had hiervoor een horka airstream...
alleen de ovale cap's zijn uit de verkoop gehaald
en bij de klinisch keuring had ik een goed gevoel dus dat heb ik toen ook gedaan.

he !!!
. Als je je boktnaam wilt veranderen word er al geadviseerd om geen paard te kiezen, aangezien je nooit weet hoe dat loopt (en dat heb ik zelf gemerkt). Kan me voorstellen dat het raar is haha, als je het kan onthouden: ik heet Jasmijn
.
. Kan je de rontgen foto's van vorige keer niet zien (samen met een DA)? Ik weet niet of die dingen bewaard worden oid? Is iig al een stukje zekerheid.
.

. Als ik straks Barroco hier in de wei dan maar geen Jasmijn ga noemen, ik denk niet dat 'ie dan komt
).
haha
Ik ben echt benieuwd naar foto's van jullie tweeën!
Echt heel maf, maar steeds als ik foto's van Bandito zie kan ik niet wachten tot mijn eigen veulentje op de wereld komt!

Hij was wel wat frisser, dat merkte ik wel. Heb ook de eerste bok onder de man overleefd, maar verder ging het goed.
soeske schreef:Saida, ik zou misschien wel de fotos nog opvragen en bij je eigen DA laten zien. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten
Succes met de keuring!

. Dus moet hem antibiotica geven, en een spuit met medicijnen en stappen.. De ander gooi ik los, of longeren. Ik mag ook rijden, maar vind hem een beetje grooooooooot. Ik denk dat ie dik 1.75 m
. Flinke dijker is het
. Vandaag dus die 2 paarden én Amanda ook doen, dus heb het druk
.
Kan je het al een beetje voorstellen? Je EIGEN paard! Nooit meer afhankelijk zijn van de eigenaar, maar zélf beslissen wat je doet
. Lijkt me zo'n geweldig gevoel!!
En wat betreft de keuring, ik denk dat klinisch voldoende is, en het is zeker een goed idee de foto's te laten nakijken
Zou dat ook wel willen, me eigen anda merries en hengsten waarmee je kunt fokken
.
!
Hij is leeuk! Maar dat wist je al
. Op foto 2 lijkt ie alleen zo'n lange rug te hebben? Komt dat door de foto? En meneer gaat volgens mij wel lekker groeien, want hij is nog lekker overbouwd de kleine drol
.
. Wel fijn dat Willy je helpt! Volgens mij word het een topper later
, denk dat ie erg beledigd zal zijn als je hem met een meisjesnaam roept
. Behalve Fuur dan misschien... maar weet t niet zeker.
. Maar idd misschien met die foto's naar een DA als dat kan?
gelukkig dat jullie het daarna positief hebben kunnen draaien, geeft altijd een fijn gevoel.
. Niet omdat ik t eng vind ofzo (ben niet zo snel bang), maar ze zijn vaak ook wat lomper met die hoogte
.
. En idd, meneer kan best lomp uit de hoek komen. Ik moet echt op mn tenen letten dat ie er niet op staat
.