Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouvel schreef:shelltje, welkom!
Wat een schatjes zeg!
redina, ja daar moet ik ook altijd erg aan wennen, weer op een vzh-zadeltje zitten!
Ik rijd zelf het liefst met een dressuurzadel.
Heb met mijn eigen paard ook wel gesprongen, maar ik ben niet zo'n springheld...
Ik heb nu zelf op Fifi een bruine KN met wijde boom en op Tulipa een zwarte County met wijde boom, die zit super maar schuift wat op haar ronde rug met weinig schoft, dus ik moet eigenlijk wel wat rond gaan kijken voor iets anders...
Heb zelf inderdaad ook een Zaldi in m'n hoofd omdat de zadelmaker dat aanraadde vanwege het model van de boom van deze zadels.
Ik heb alleen geen idee hoe ze zitten...
Nouvel schreef:Is de moeder van het veulen ook van jou, of heb jij het veulen gekocht?
En de vader is een Andalusiër?
Gaaf hoor, wordt vast een mooi paard!
Iemand bij ons op de vereniging heeft ook 2 Fries x Andalusiër merries waarmee hij aangespannen rijdt.
Maar het is wel weer gezellig zo te lezen! Heb alles braaf gevolgd, alleen druk weekend en heb aankomende week weer toetsweek. Daarna begint school weer iedere dag voor mij, na een half jaar stage te hebben gehad. Ik ga trouwens wel 1 avond in de week blijven werken
Dat hebben ze gevraagd, dus wel erg leuk
) Dat is écht even schrikken zeg.. Jeetje. Zo zie je maar weer, het blijven toch vluchtdieren en hoe braaf ze ook zijn, ze kunnen altijd schrikken. Tegenwoordig rij ik daarom ook maar weer braaf met cap
Ik hoop dat ie er niets bijzonders aan overhoud en dat je gewoon nog zorgeloos met m naar buiten kan, langs al het verkeer!
Erg leuk om te zien. Vooral hoe Branca toch steeds weer beter eruit gaat zien!

Ik vind m echt heel cool.