Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alenthe05 schreef:Koop aub geen paard bij de Ypenburghoeve!!!
Ik zelf ben echt opgelicht en een paard gekocht met verborgen gebreken!!

als ik niet goed in me vel zit blijft hij net zo lang zijn kunstjes doen (flemen, kusjes geven of op mijn rug kriebelen (ja dat heb ik hem echt geleerd
) tot ik moet lachen. Ze zijn zo bijzonder

naranja1 schreef:Ik heb nog wel een doos monnikspeper. Die mag degene wel hebben (is wel het een en ander uit).
Hij nam hem onlangs over van mij om hem in de wei te stoppen, wou em niet vertrekken zolang ik naast hem stond, ik hem dan maar weer overgenomen 
Ze zijn heerlijk hé. Hoe lang heb je haar? Ben ook wel benieuwd naar een foto!
het is toch een knapperd! En echt allemaal zo herkenbaar! Jenara heeft me ook bloed, zweet en tranen gekost in het begin, maar ik zou geen ander paard meer willen ook, ze is gewoon geweldig 
En oef ja, als je zelf last hebt van prikkels lijkt me dat soms wel moeilijk, ze reageren zo op je! Goed bezig hoor 
Ik weet nog goed hoe je met je handen in het haar zat met Fuego en dan hebben jullie elkaar zo gevonden, ik snap dat het gemis nog heel groot is!
Die doet echt alles, als ik er ook maar heel zeker van ben 
het is wel puzzelen soms inderdaad! 
echt even lui lekker wezen.
Ik mag daar helemaal niet over oordelen, mijn vorige 2 ruinen gingen door de omheining als ze langer dan 2u buitenstonden. Die hadden niet liever dan op stal staan
Jenara schreef:@Zinzi en Autumn
Ja ik heb uiteraard al een berichtje rond gestuurd en bij een aantal andere eigenaren gehoord, ik ben er zeker van dat ik voor een aantal dagen wel een oplossing ga vinden, maar misschien niet voor elke dag.
Er is bv. iemand wiens paard ik er mee kan op zetten, tenzij het regent ... Terwijl ik Jenara ook gewoon buiten wil zetten als het regent.
Mijn vraag was dus ook niet zozeer voor de hele winter, maar eerder voor in de situatie dat er een dag is dat niemand anders z'n paard buiten wil zetten, wat hopelijk niet te vaak zal gebeuren!