Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

renatuuh schreef:Jammer dat je haar nu al te koop hebt. Wij zoeken terzijde tijd een 2de paardje bij. Panache komt aan huis te staan (wanneer nog een beetje onbekent) maar Panache alleen gaat niet zo goed
had ik echt niet verwacht...
djuulsie schreef:renatuuh schreef:Jammer dat je haar nu al te koop hebt. Wij zoeken terzijde tijd een 2de paardje bij. Panache komt aan huis te staan (wanneer nog een beetje onbekent) maar Panache alleen gaat niet zo goed
Ik word echt gek gemaildhad ik echt niet verwacht...
Heb het er wel heel moeilijk mee, ga dr wel missen.
Hahahaha! Die Beau
hoop dat je een leuk huisje voor d'r vind.
mijn meisje is verkocht. Staat sinds donderdag te koop. Echt supersnel gegaan.
wel rap, maar als je gevoel bij de mensen goed is waarom niet. Omdat het toch een foto topic is, weer is een fotootje van Panache. De foto is wel van een paar weken geleden (toen er heeel veeel plassen lagen
)
we zijn op 1.75 uitgekomen. Voor zover ze stil kon staan.
Ik ben Abby. En dit is mijn trekpaard Rachel van het Hermeshof. Sinds begin maart mijn trotse bezit. Ze wordt nu in april 7 dus nog een erg jonge dame die toch al behoorlijk wat levenservaring heeft opgedaan. Ze woonde hiervoor bij haar moeder, (half)zussen en tantes op de fokstal waar ze geboren is. Ze heeft in haar jonge leven al 3 veulens gehad en heeft altijd in het showteam 'bereden trekpaard maaskant' gereden. Omdat ze niet goed overweg kon met steeds wisselende ruiters is besloten haar van de hand te doen.

zoals je kunt zie ligt het kleed een stuk over het gras, ik ga de akker verder niet over. ( zijn jullie paarden ook bang als je je jas uit trek tijdens het wandelen?) die van mij wel, hij denk dat het hem aanvalt ofz
want het was best warm en wou de jas even uit doen en daarna toen ik het om mijn middel had wou hij eerst niet meer naast mij lopen. Gelukkig vond hij het daarna snel weer goed.