Gefeliciteerd met de puntjes, ben je al gereed voor de L Branka? ga je gelijk doorstarten als je je laatste puntje heb gehaald?
El, wat super dat ze het naar haar zin heeft daar!!
Deb ze ziet er gewoon normaal uit hoor, heb je PI nog niet gezien dat hoort zo!
De Mini-PI 2 dagen jong;
Haha;
Schattig toch
BrankaZ
Geplaatst: 06-06-11 11:05
Ik denk dat we voor het grootste deel wel klaar zijn voor de L. Verder zit er vrij veel ruimte tussen mijn wedstrijden waardoor er nog wel tijd is om puntjes op de i te zetten. Dus zodra ik genoeg punten heb ga ik over.
Hoi allemaal! Even een poosje ertussenuit geweest, we hebben vrienden op bezoek gehad Even snel uit m'n hoofd:
Iedereen nog gefeliciteerd met de puntjes! Xantha haha echte smeerpoets Wat een lieve miniPi!! Ilona klinkt als een fijn plekje waar jullie nu staan!! Lekker bij zee en ook nog het land op, super! Kom maar op met foto's Suus fijn dat Bram straks ook weer helemaal tiptop is! Esther wat grappig hihi heb er wel zin in! aah Shaggy weer lekker gemasseerd! Harstikke goed dus allemaal met jullie, super!
_Saida_
Geplaatst: 06-06-11 13:32
Mini-Pi is echt leuk! Wat een bijdehand koppie heeft ie al! Heeft ie vast van z'n paps.
Nouvel
Geplaatst: 06-06-11 16:33
Mini Pi is geweldig! heeft 'ie al een naam, of blijft het mini pi?
ja ben ook blij dat Fifi het goed doet! ze blijft er in ieder geval tot eind aug en dan moeten we even kijken hoe de stand van zaken is mbt de wond...
Mies: Ik kijk even aan hoe die het onderling gaat doen en als dat leuk gaat ga ik misschien ook wel een startkaart aanvragen . Cloris: Ohhhh mini PI is leukkkkk! Wat een schatje zeg . Saida: Fijn dat Rints het zo naar dr zin heeft op dr nieuwe stekje!
shoes
Geplaatst: 06-06-11 20:59
Denise en Branka: Gefeliciteerd met de punten! Extra petje af voor Branka, wat een dag!
Michelle: Hoe gaat het met je kat?
Madieke: Leuke hond, hoe oud is hij?
Esther: Jij binnenkort ook wedstrijden rijden, wat goed!
Ilona: Is Chico al gewend aan zijn nieuwe stal?
Beda: Wat een schatje
zasread
Geplaatst: 06-06-11 21:11
Ilona: Heerlijk joh, Chico verhuisd en gelijk al volop genieten van je nieuwe plekje Igneo heeft knuffel trouwens met open armen in ontvangst genomen
Deb: Haha, dat hoofd van Xantha, ze staat er wel lekker bij, haha.
Esther: Als Shaggy zo netjes is had hij eigenlijk schimmel moeten zijn. Ik heb het idee dat schimmels altijd extra vieze paarden zijn (en dan bedoel ik dat ze juist graag in de mest e.d. gaan liggen)
Branka: Ondanks alles toch nog een winstpunt gereden, gefeliciteerd
Ellis: Fijn dat Fifi het zo goed doet, zaterdag dus weer lekker genieten van je knappe dame. Staat ze nu bij de eigenaresse van Zefiro?
Saida: Lekker dat Rintske zich al zo thuis voelt op haar nieuwe plekje. Is Marieke ook meeverhuisd met Buehne?
Beda: Mini-Pi is zo schattig Hoe gaat het trouwens met papa Pi?
Alicia: Mis je Ald Dable nog erg? (uiteraard natuurlijk) Kan je hem nog wel eens opzoeken? Zal wel even wennen zijn zeker zo zonder paard.
De afgelopen twee dagen met Jasmijn waren weer erg gezellig Veel besproken, gewandeld en geknuffeld met Noot en uiteraard lekker met Igs geknuffeld. Ik heb Igs nog even in actie gezet. En Jasmijn heeft wat leuke foto's geschoten
Denise & Branka, gefeliciteerd met jullie punten!!
Hier gaat het heel goed met de kleine poes.. Ze eet goed, en krijgt ook eindelijk het kittenvoer normaal weg. Gister dan de wormenpilletjes erin gestopt, ze vond het helemaal niet erg want kreeg erna lekker rosbief.
Was alleen jammer dat die 2 grote me open gehaald hebben. Die rode beet me :S En stak daarna even fijn een nagel vol in me hand. Zwarte kat beet tenminste niet maar die slikte het gewoon niet door, zoo ongeveer 10 min lopen wrijven voordat die eindelijk het eerste pilletje slikte. Maar die grote moesten er allebei 2. Kleine is wel erg bijdehand, op de een of andere manier denkt ze dat die zwarte dr moeder is ofz. Ze denkt telkens dat ze bij hem kan drinken, maar de 2 grote zijn wel super lief voor der!!
Iloon, hoe heeft Chico het op zijn nieuwe stal? En ben je morgen avond op stal??
Sanne: Ja, mis hem wel. Maar hij heeft zo een goed adres gekregen dat het gemis wel makkelijker is. Ik mag hem zo vaak opzoeken als ik wil en rijden. Ze stelde zelfs voor om Dable samen met nog een paard te laden en samen in de duinen te rijden. Heb haar gisteren nog gebeld, hij staat nu in de groep en het gaat erg goed. Hij is dikke maatjes met de fries, die zijn heel de dag aan het kroelen. Zijn nieuwe eigenaresse is super blij met hem.
Zo te lezen heb je een leuke tijd met Jasmijn gehad!
Michelle: Katten zijn echt een drama met pillen! Vreselijk...
Dat is wel heel fijn dan gelukkig Echt super dat je ook nog op hem mag rijden zo nu en dan. Ook ontzettend leuk voorstel om samen in de duinen te gaan rijden. En het is altijd erg fijn als je paard zich ook echt thuis voelt, heerlijk dus dat hij al een maatje heeft gevonden. Dat maakt het gemis inderdaad een stuk dragelijker.
Alicia, zeker drama.. Had het alleen meer van die kleine verwacht omdat die niet weet wat dr gaat gebeuren. Die grote hebben het al zo vaak gehad.. Voortaan koop ik maar toch echt zo'n spuit! Misschien dat het wat makkelijker gaat!
Fijn dat het goed gaat met hem! En dat die een lekker vriendje heeft gevonden! Is toch wel een geruster gevoel als je weet dat het gewoon goed gaat enz.
zasread
Geplaatst: 06-06-11 22:10
1
2. Hij kan lekker bergopwaarts galopperen
3. Niet het mooiste galopmoment, maar ik vind hem hier zo mooi in verhouding. Lekker rond kontje, gewoon lekker compact.
4. Botsing
5.
6. Zijn meest flatteuze draf (hij kan echt niet draven )
7. Nog een galopje
8. Met aerodynamische oren
9.
10. Kabouter dikbil
11.
12. Hij is altijd erg goed in deze 'achterom' kijk foto's
13. Hij is zo schattig
14. Onderonsje met Jasmijn (vertel eens Jasmijn, wat hem je hem daar in zijn oor gefluisterd? )
15.
Mijn excuses voor de hoeveelheid
Nouvel
Geplaatst: 06-06-11 22:18
hij wordt echt enorm stoer! gave foto's!
fifi staat inderdaad in de wei waar ook de merries staan van de eigenaresse van Zefiro...
Hoop dat de luizen nu allemaal dood gaan bij Floor!! hoeveel jeuk moet ze wel niet hebben...
borderjay
Geplaatst: 06-06-11 22:37
Jemig Sanne, hij wordt gewoon nóg leuker als dat ie al was! Wat een vreselijk knappe vent wordt het,en wat een ontzettend lieve blik heeft hij
_Saida_
Geplaatst: 06-06-11 23:11
Sanne - Nee die is niet mee, alleen Rints is verhuisd. Wat een mooie foto's weer van Iggie! Bevalt het nog steeds goed daar in de opfok?
Alddable - Fijn dat ie een mooi plekje heeft gekregen en dat de nieuwe eigenaresse zo blij met hem is! Jij nog sterkte met het gemis... En wat katten en medicijnen betreft.... ik heb nooit problemen gehad daarmee, ook niet met mijn honden en paard. Ik heb ze allemaal meteen vanaf het begin aangeleerd dat ze direct na het medicijn iets lekkers krijgen, en blijf dat ook altijd consequent doen. Dit werkt heel goed, en ze ondergaan het vrij rustig. Bij mijn ene kat moest ik het wel d'r keel induwen, maar ik kon het in mijn eentje doen, zonder krassen oid te krijgen.
MissDonna
Geplaatst: 07-06-11 08:52
Miichelle90 schreef:
Hoop dat de luizen nu allemaal dood gaan bij Floor!! hoeveel jeuk moet ze wel niet hebben...
dat is het gekke.. nergens heeft ze jeuk.. Dennis van bokt is mijn hoefsmit. zij zei ook, heeft ze niet veel jeuk. maar helemaal niets.. gek hea!