[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:13

Wat een leuke foto's!

Die van Chic :oo

Ik baal stiekem echt best wel van Robijn en maak me best druk :=

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:14

evdpanne schreef:
Oehhh wat leuk Vaidosa drachtig :). Wie is de gelukkige papa en wanneer wordt het veulen verwacht? Leuke foto's ook trouwens! Ik vind het rijden er goed uitzien!!

De papa is Saturno, zie topic in mijn onderschrift en eind augustus komt de kleine!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:27

Sanne gave foto's! En die van Chico zijn echt ook heeeeeel erg kwijlbaar :~

Frank whahaha ik bescheur me hier echt, jij bent echt cool 8-)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:32

Mooie hengst die Saturno!! Wordt vast een mooi veulen :D.

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:33

Hier de beloofde korte snapshot filmpjes van Equitana barokke paardendag 2009.........Er waren nog veel meer shows, maar heb niet alles gefilmd...ook gewoon lekker genoten hihi ;)
Jeetje wat vindt ik Manolo Oliva toch geweldig......mijn nieuwe idool haha!
Manolo Olivia

Show

Speedtrail op Equitana

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:47

Whahaha, Frank, geweldig :p
Sanne en Iloon, geweldige fotos! San, als je een keer tijd over hebt mag je ons ook op de foto zetten hoor hihi.. Houden we gewoon hier een meeting met ze allen :p
Weer gewerkt dit weekend, vrijdag feestje gehad van een vriendin, zaterdag was er bandje op me werk dus had het druk...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:11

joyce: zo jij hebt er werk van gemaakt met al die filmpjes
peet: ik roep al langer hiero zo van wie is er nou gekker...
ellis: nee, helaas kan ik niet naar de meeting. baal er echt enorm van
ilona: jij denkt toch zeker niet dat ik die bb aantrek op een meeting, ik durf veel maar dat niet :P . moet ik in me nakie naar huis denk ik.
sanne: helemaal niet bokt-onverantwoord hoor, je hebt r lekker aan het lopen. en Igneo begint warempel al een beetje echt paard te worden

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:15

Hoi!

Ga even de laatste 10 pagina's bijlezen en reageren:

Evdpanne; Jee wat vervelend. Sterkte ermee, hopelijk heb je snel een oplossing.
Nouvel; Las vandaag je verhaal in de Revista. Heel leuk!! Super dat ze weer thuis is, gelukkig. Mooie rijfoto's ook. Ik vind trouwens dat je een mooie bruine cap hebt *D
Lusitano; Echt een prachtig zadel, dat op die foto van Simone. Die stiksels erop.... wauw. Ik wil ook ( ooit.. ) nog eens een Portugees zadel kopen. :9
Cyrina; Mooie foto's. Stapfoto's zijn ook leuk hoor.
Idra; Ge-wel-di-ge foto's van Terroso!! Echt práchtig. Ik heb ook een reactie geplaatst in het topic.
Was trouwens afgelopen zaterdag op Equitana. Ik was op de Barokke dag en had gelezen dat David de Wispelaere daar ook zou komen. Jammer genoeg kon ik geen programma vinden. Ik heb hem nu ook nog niet gezien jammer genoeg. Had echt gehoopt dat ik daar eens een clinic o.i.d. van hem zou kunnen volgen. Helaas, volgende keer weer een poging.
Saida; fijn dat het zo goed gaat met Rints! Bedankt trouwens nog voor je reactie bij de foto op mijn Hyves
( Ilona ook bedankt! )
Machonito; leuke foto's van Jesse, in het topic
Zasread; beterschap!
Soeske; Ik vind je hoofdstel ook heel gaaf, met die Mosquero ( zo heet dat toch? )
Prinslover; Wat fijn dat Chico buiten zo braaf was! En.... WAUW :wow: die strandfoto's.....!
Heel knap paard trouwens, in die advertentie! Doet me ergens denken aan Chico.
Dinkeygirl; succes ermee
Mies_Apollo; Hoe ging het lange teugel-werk?
Cloris; Leuk om te zien hoe je paard zich uitleeft.
Utixo; wat een verhaal
Heikedenise; gefeliciteerd met je achterwaarts!
Flipbetuwe; welkom
Banditto; Grappig om te zien, de ligfoto's. Je paard lijkt zich echt niets aan te trekken van je camera. Wat een geweldig dekje!! Die heb ik helemaal niet gezien in Essen :P
Frankiej; mooie opwaartse hals heeft de fries. Wat een braaf paard heb je!
Robijntjah; gezellig, op de foto's
Yenneke; jummie, lekkere speknek inderdaad.
Madelief88; strandfoto's zijn altijd welkom!
Zasread; Hele leuke foto's, met je 2 paardjes samen. Rijfoto's ook ;)
Banditto; hee die filmpjes! *D Ik zat daar ook te kijken. Was geweldig, he!

Bedankt voor het reageren op mijn 'Urbino in de zon-foto's'.
Vandaag heb ik wéér foto's gemaakt van Urbino in het Portugees.
Op Equitana heb ik namelijk een Portugees hoofdstel gekocht in precies dezelfde kleur als mijn zadel. Ik zal de foto's ook nog plaatsen in het topic. Heb laatst overigens óók nog een filmpje met mijn telefoon gemaakt van Urbino aan de longe. Misschien dat ik die ook nog kan uploaden als die duidelijk genoeg is.
Het rijden gaat heel goed! Urbino gaat heel goed vooruit, we zijn ook weer fanatiek aan het lessen samen. Hij maakt mijn dag nog steeds elke dag :+:

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:31

Sjaad, is idd mosquero. Is echter niet mijn hoofdstel, maar heb wel zo`n mosquero. Zal hem wel eens showen ;)
Gaaf da je nieuw hoofdstel hebt gekocht. Ben benieuwd naar de fotos!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:32

Wooow ilaa wat een moooie foto's zeg van chico :p Jeetje! Mooie man is het toch ook. Heb net even gekeken naar de foto's die op je hyves stonden!

Frank ; hahahah roze boxer... Hlemaal gek haha

Zoo ik gaa weer even bijlezen :)

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 01:14

Het nieuwe hoofdstel; ( overigens best bijzonder dat ik ook op de foto's sta, die heb ik ik meestal niet erbij )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's in het topic:

[ITP] Urbino het koningspaard

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 06:10

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 08:25

sanne: Stoere iggie! Liep jij met 2 paarden of was johan mee? die 1e foto is schattig!
Vaidosa loopt dr ook mooi bij! Het valt me op dat jou houding ook steeds beter wordt...mooi je handen mee naar voor!
Begin je het toch eindelijk te zien bij dosie!

Joyce: hij is mooi! vandaag meteen mee rijden zeker ;)

Ilona; heul eng! Vooral omdat je dr nog maar 10x bent geweest :P

sjaad: lang teugelen ging redelijk. In de clinic was het toch makkelijker en de bak was nog wat zwaarder + geen bakrand wat het voor shannon moeilijker maakte..maar het begin was er!
Leuke foto's van jou en urbino! Mooi gedaan zo met die bloemen!

jolijn: Is het de bedoeling dat mensen nu gaan vragen wat er is, of wil je alleen laten weten dat er iets is en het verder niet vertellen?

Vrijdag en zaterdag hard aan de binnenbak gewerkt... bijna de hele oppervlakte mooi vlak geharkt en vandaag er lekker in rijden!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:00

Jeetje Sjaad, die eerste is echt helemaal fantastisch!!!! Staat hem supergaaf!

Er liep ook een perlino/cremello op de equitana. Ook zo´n gave knol!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:04

Ik ben zo verknocht aan Urbino... :+:

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:06

Deze vond ik trouwens nog van Picasso, vorig jaar was dit geloof ik. Toen had'ie nog lange manen. :D

Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:12

Sjaad, Urbino is echt mooi!

En Picasso vind ik ook al zo'n lekker ding! Echt, die mag zo bij mij verzameling. Hij heeft echt zo'n karakterkop, heerlijk.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:15

Haha dankje Benthe, haha, sinds wanneer heb jij een verzameling? Op je slaapkamer onder je bed ofzo? :))

God, als ik geld had, nou dan wist ik het wel! Dan is Urbino de eerste die bij mijn verzameling onder m'n bed komt. :=

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:15

FRANK!
Is er nou echt niemand die zich afvraagt wat hij met een roze boxer in zijn kast doet?

Sanne, wat een leukerd, Vadiosa (?)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:16

Hahahaha, ja... Ik moest zo lachen om die foto in roze boxer. :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:21

Ik heb er drie, dus dat mag best wel een begin van een verzameling heten, nietwaar? :')
Overigens word mijn paardenverzameling helaas gekenmerkt door het feit dat ze geen voorpluk hebben, maar hij mag er verder echt zo bij hoor. Ik vind hem echt leuk :)

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:52

Lusitano; oja? Die heb ik niet gezien! Wat jammer dat ik die misgelopen ben!

Picassox; ik zou zijn manen weer laten groeien *D
Enne, Urbino ligt al bij mij onder mijn bed hè, haha! Hij mag wel één nachtje blijven logeren :+
Mag Picasso dan een dagje bij mij blijven slapen? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:58

Mies: Beetje jammer zo'n reactie!
Wou gewoon even kwijt dat ik baalde enzo, maakt het uit waarom?

Sjaad: WAUW! Wat een foto's weer zeg!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:20

Waauwww, knappe Urbino!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:39

Sanne: Whaaa, knappe Iggie zeg! Wat een stoere bink, zo door het verkeer, naar jou huis met Dosie! :+: Leuke foto's ook, hij begint langzaam aan richting hoogte Vaidosa te gaan :P . Zn kontje is nog steeds lekker overbouwd hihi, groei groei groei Iggie :# . Hij is knap, en Dosie ook! Het is me denk ik helemaal ontgaan ofzo :o , maar ik wist niet dat Dosie drachtig is van Saturno! :D Gaaaaf joh, zal vast een leuk veulen uitkomen :j . Rijden ziet er goed uit, veel meer ontspannen en beter rug gebruik, zie je meteen aan dr achterbeen vind ik! Het lijkt of je wel moet opletten dat ze niet té diep wil gaan, en in de teugels gaat hangen (maar dit kan vertekenen natuurlijk!).

Jolijn: Ik vraag het soms ook af, of je het dan kwijt wil, of niet? Want je zegt wel A, maar geen B, vind het soms ook verwarrend wat je er nu mee wilt zeggen... Als er wat is kan je natuurlijk altijd gewoon het hele verhaal vertellen! :)

Benthe: Ahjoh, 3 paarden is niks :') haha. Hoe gaat het met die knollen van je? Doet Matz het nog goed?
Ik zag dat ie gister met je pa mee was.. Enne wat betreft rose bij mannen, ik vraag het me niet af, vind het wel mooi :D . Alleen Frank zn actie is dan wel weer lekker over tha top _O- :') .

Marit: He, balen van jou wazige foto's........ Jammer! Ik weet niet of ik het goed zie hoor, maar Sam lijkt wel 2x zo breed!! Snel duidelijkere foto's van je knappe bruintje :j

Joyce: Leuk dat wij ook mee kunnen genieten! Die show, met al die anda's bij elkaar, lovely! :9

Mies: Het eind komt in zicht met de bak *\o/* Wat zul jij blij zijn als het regent, en jij kan lekker binnen rijden :D .

Nishada: Leuke filmpjes :j En vind die foto's samen met jou lief hoor saampjes met Urbino!

Miesjj: Dank je wel :D . Heb idd ook alles op me hyve gezet!

Suus: Dank je wel! Lekker druk weekend gehad lees ik, leuk! Hoe is t nu met Goya?

Frank: Haha, durf je dat niet, schijtert :') :+ . Maar wel hier op i-net!! Hahaha, jij bent zo gek als een deur :D . Altijd leuk _O- .

Gister heeft veel gedaan deze week, hij mag vandaag even lekker vrij :D . Gister heeft de eigenaresse van Amanda even gereden op Chico, ze was erg benieuwd, dus mocht het voor 1 xtje van me hihi. ;)

Hij heeft zich keurig gedragen! Je merkte wel dat het voor beide erg wennen was, vooral voor M. (eigenaresse). Die is Amanda gewend, en amanda wil altijd snel, moeilijk je been aan te leggen en terug te rijden, en wat stug in de mond. Nou dan is zo'n gevoelig paard als Chico érg wennen... Ik merkte het goed aan Chico, hij schudde / trok flink met zn hoofd als ze ook maar iets teveel aan de teugel zat. :+ Hij was verder erg braaf, maar vond het met haar wel wat vreemd.. Uiteraard 'schrok' meneer weer in die ene hoek (waar die ook bij Sanne 'schrok' de etter haha). Vanaf nu maar weer lekker zelf erop *D