Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Barroco schreef:Mensen check mn nieuwe boktnaam.

Barroco schreef:Kan er geen verwarring meer komen!

Gister was ik bij mijn oma op bezoek geweest, en tsja ik weet nou niet of ik het echt al "snap" dat mijn opa niet meer terug komt. Heel vreemd.
Gelukkig maar dat het wel een lekker ding is! Mooie kleur heeft ie
.
tja dat meisje kennen wij natuurlijk niet he !!!!!
Met mijn school, ik ga ook nog bij de Hogeschool Drenthe (Emmen) kijken, ze hebben hier de opleiding Commerciele Economie Horse Business Management (hele mond vol haha)! Vet goed btw, gefeliciteerd, spannend!!
?
Ik vind haar ook echt onwijs mooi! En ik ben inderdaad voor een westfriese woordenquiz 

Iedereen moet komen, hartstikke gezellig joh!
En wat onwijs fijn dat het inenen zo goed gaat met Suevo!

(ff ilona plagen
)
Je kan ook de deken even natspuiten en zien hoe snel hij droogt!
Eigenlijk zou Bandito ook een logische kunnen zijn
) Dank je, ik vind het ook een lekker ding. Hij is ons altijd vrolijke clowntje, helemaal toen hij nog een ukkepukkie was.
Ken ook alleen Cascabel en geen Barocco, maar dies ook erg gaaf zeg! Capriola doet het heel goed, ik sta op een andere stal waar ze de hele dag op een enorm stuk wei doorbrengt en dat doet haar goed, in de bak stuitert ze nog wel eens als ik erop zit maar het lange teugelen gaat geweldig. Mijn vriend heeft inmiddels een Fries gekocht en Capriola is zwaar verliefd op hem (de fries dan he haha) en hij op haar. Het is echt een vastgeplakt stel. Wel heel makkelijk op buitenrit in het bos, ze is dan ook mega braaf in het bos, als ze maar bij die zwartnek kan zijn!
kleffe hap
?
zasread schreef:Aline: Het blijft jammer dat Barroco weg gaat! Het is zo'n lief paardje! Kan hij nog wel zijn half broertje of zusje ontmoeten?

)
)