Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DnBles schreef:FemkeUtah schreef:Nog meer mensen die 18 okt. starten in breda?? Friezen wedstrijd
Wij
Ben benieuwd, ben er nog nooit geweest.
(meestal starten we lekker in de buurt haha)
En heb nog nooit met de selectie mee gereden van de Friezen Zuid Nederland
DnBles schreef:Dat is inderdaad wel het vervelende van het meedoen aan een competitie...
Maar bekijk het dan positief, je bent meer ervaren in de klasse, staat er goed voor in de finale , daarvoor doe je eigenlijk mee aan een competitie toch ?
DnBles schreef:Dat is inderdaad wel het vervelende van het meedoen aan een competitie...
Maar bekijk het dan positief, je bent meer ervaren in de klasse, staat er goed voor in de finale , daarvoor doe je eigenlijk mee aan een competitie toch ?
DnBles schreef:@ FemkeUtah:
In de Z1 welke klasse start jij?
Ben ook erg benieuwd wat voor locatie e.d. het is.
Wie weet moeten we tegen elkaar (weet niet welke klasse je rijdt) of zie ik je daar
@ Jenny_s:
Ja klopt is voor het winterkampioenschap van het Friesche stamboek Zuid Nederland.
Doe je ook mee ?
Jenny_S schreef:DnBles schreef:Dat is inderdaad wel het vervelende van het meedoen aan een competitie...
Haha dat is weer waar
Ik kan alleen maar 3 wedstrijden vinden op startlijsten okt dec en feb welke mis ik nog en waar is die?
En is na die van februari nog een kampioenschap of alleen maar komen showen ?