niks gekocht gab?
ben benieuwd naar alle campeonato ervaringen.
lisenka: voor jullie zo'n beetje een thuiswedstrijd dit jaar.
denise: leuk onderschrift heb je

anita: gefeliciteerd!! gaat het met koets gebeuren?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Saida_ schreef:Mayke -> Jeeeeee, dat is flink balen!
Wilde je niet met Gemelo doorgaan dan en alleen Fauno weer terugbrengen?
Suelza schreef:@ Mayke, balen!!! Ik moet eerlijk bekennen, ik controleer de entingen ALTIJD! Ik heb pas 1x meegemaakt dat een paard een correctie basisenting had gehad. En om je heen zie je ook heel vaak dat de basisenting niet correct gegeven wordt...
En idd, dan sta je
Maar ze moeten voor de verkoop? Dat wist ik niet joh...
barrye schreef:Ook net weer terug van de Campeonato,
Mayke, het was verstandiger geweest om van te voren je entings boekjes eens goed te controleren.Citaat:jep
Barquero en Abanto hebben vandaag dankbaar gebruik gemaakt o.a. van jouw box van Gremelo.Citaat:ahaaa....das dan 100 euro
( er zat trouwens een soort rolluikje waardoor je de bovendeur dicht kon maken.Citaat:fauno gaat daar echt overheen klimmen
Ze hebben je box even gekeurd. Het hooi en stro was fantastisch vonden ze, Ze hebben geen bakkabouters of elfjes er in kunnen ontdekken. Dus mijn paarden hadden het super naar hun zin. Oja, er waren een aantal concours boxen extra geplaatst. En daarin heb je nooit water. Is al jaaaren zo op deze keuring. Ik neem dus altijd emmers en voerbakken mee. Weet je dat ook weer voor volgend jaar.Citaat:er komt voor mij geen volgend jaar,
ik had wedstrijden al afgezworen, nu dus ook keuringen![]()
ik kan niet meer zo goed tegen het moeten en regeltjes
Suelza schreef:Hahaa... Ja vond het ook leuk dat jullie langs geweest zijn! Toch leuk om een persoon bij de naam op bokt te kennen...
En nog geshopt? Of nu klaar met shoppen? Is Martine al aan het boekje begonnen? Het is echt een leuk boek!
nombrado schreef:Suelza schreef:Whahaha nee idd... Misschien in een vorig leven?
pftt...kheb het ook wel eens een fjord zien doen...incl passage en piaffe![]()
misschien eens een leuk showtje in mekaar draaien?