.Ik moet gaan kiezen ja,
He, jammer, wil ze allemaal wel erin knallen hihi. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan heb je er al 30
. Ik had een groep die bij Smit kwam rijden belooft om foto's te maken van hun buitenrit
. Die waren bij ons de manegehuiskamer binnengevallen en was wel gezellig
. Dus ja heb ze vandaag in het echt ontmoet
. Foto's zijn leuk geworden, heb ook gelijk training gehad.... Aad (manege-eigenaar en de voorrijder) vond dat we wel naar de andere kant van strand konden rennen zodat als hij de 'lus' ging maken we foto's konden maken van de terugweg zodat we beter licht hadden.... Foto's zijn mooi geworden maar was echt vreselijk om over dat strand naar de goede strandopgang te rennen
.
. Maar ik heb veeeel links
. Veel kijk plezier!!!!!
. Jij bent echt LEIP!
Heb je iets tegen de allergie?
En ik was ook een grote held! Heb op het dak van de binnenbak gezeten! En dat is hooooog! Maar mocht plastic van platen trekken en dat was wel heel leuk

Ze zijn super mooi!frankiej schreef:sanne: wowwie das een mooie van chick! tis gewoon een feit: jij maakt superfoto's. doe je ze ook allemaal handmatig of gaat de camera op de automaat? handmatig lijkt mij erg moeilijk met bewegende paarden.
prachtig die boxer 
haha!
. Plan hem alvast in je agenda en leg 5 euries per maand opzij hahaha! Dan moet het wel lukken. Gaaf dekje he
. Ik ben er ook super trots op!
….HEEL STOER
DAT JE DEZE PLAATS HOOR hahahah SUPER!
Weer lekker braaf en van de laatste zonnenstralen genoten
de hele week verwachten ze regen

. En weer even gaan oefenen
. Wil dat toch ook wel kunnen
.
. Tis maar goed dat jij niet bij die meetings bent, want dan lachen we al veel, laat staan met jou in een rose onderbroek erbij
!!!!
.
. Maar weet jij dan niet hoe eng dat wel niet is om voorop te moeten lopen, hallo hey
hihi. En stoer hoor op t dak, ik zou t niet durven
.
.

Hij vond vooral verkeer van achteren in het begin nog wel eng, maar Vaidosa had een goede invloed op hem en hij ging steeds relaxter lopen. Op de terug weg schrok al niet eens meer van de auto's en vrachtwagens en keek hij alleen nog maar! Topventje 

. Wie is de gelukkige papa en wanneer wordt het veulen verwacht? Leuke foto's ook trouwens! Ik vind het rijden er goed uitzien!!