[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:20

Sanne, haha, kies is straks de wat minder foto technische uit ofzo, maar maakt niet uit, ik vind ze superrrrrr :D *D :j .

Ik moet gaan kiezen ja, := He, jammer, wil ze allemaal wel erin knallen hihi.

zasread

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:23

Dan openen we allebei een topic met andere foto's :P dan heb je er al 30 :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:36

Issie al klaar dat topic?!

Enne Sanne, als je dan toch weer een keer hier in de buurt bent om ook Benthe haar paarden te fotograferen mag je ook wel bij X langskomen! :Y)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:38

At your service ;) Ik ga het nog druk krijgen :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:49

Wat een mooie foto van Chico zeg!!! Ik heb vandaag heel duin, bos en strand doorkruist in Noordwijk :P. Ik had een groep die bij Smit kwam rijden belooft om foto's te maken van hun buitenrit :D. Die waren bij ons de manegehuiskamer binnengevallen en was wel gezellig :=. Dus ja heb ze vandaag in het echt ontmoet ;). Foto's zijn leuk geworden, heb ook gelijk training gehad.... Aad (manege-eigenaar en de voorrijder) vond dat we wel naar de andere kant van strand konden rennen zodat als hij de 'lus' ging maken we foto's konden maken van de terugweg zodat we beter licht hadden.... Foto's zijn mooi geworden maar was echt vreselijk om over dat strand naar de goede strandopgang te rennen :D.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:50

madelief: ja heb er 2 of 3 van furia. ik ga zo ff kijken of ik ze ook online voor jasmijn heb gezet. ja ze staan er dus jas heeft ze als het goed is op haar lap.
sanne: wowwie das een mooie van chick! tis gewoon een feit: jij maakt superfoto's. doe je ze ook allemaal handmatig of gaat de camera op de automaat? handmatig lijkt mij erg moeilijk met bewegende paarden.
ilona: nou kom op met die pics. ik had hier ook het probleem om de mooiste er uit te kiezen, volgens mij heb ik het nog niet helemaal goed gedaan. en idd jasmijn is echt een superlieve meid maarja ik heb het idee dat jullie dat hier allemaal zijn. wie ken ik nu? jou dus, madelief, lisenka, jasmijn en angela. cyrina en aline weleens ontmoet maar dat was maar heel kort op de jaarvergadering van het stamboek

edit: speciaal voor saida haha. op de barokke roze wolk hoort natuurlijk mijn roze boxer. om het een beetje goed te maken dat ik niet op de barokke meeting kan verschijnen.... foto is overigens met mobieltje gemaakt en wat bijgesneden
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door frankiej op 22-03-09 21:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:52

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:55

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAH *Klimt weer op haar stoel*

DIE FRANK TOCH _O- . Jij bent echt LEIP! :D :D :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:59

Hahahahahahahahahahahahaha, echt geweldig weer _O-

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:59

marit: gemeen hoor om zulke foto's te plaatsen! Is de camera nog meegeweest?

saida: Hoe is de wedstrijd gegaan?

Joyce: Mooi dekje! is het nou bruin of groenig?

Gabriella: Hoe gaat het met je haflinger? Al verbetering?

yenneke: wooow wat zit X goed in zn vel! Hij ziet dr heel goed uit!

madelief: Jij moet wel geschrokken zijn! Onze paardjes zijn lekker bezig ;) Heb je iets tegen de allergie?

sanne: Ik had het al gezegd maar wat een gave foto! Wordt steeds benieuwder naar shannon dr foto's

zooo frank: Lekker kontje :P

Rit vandaag was leuk!! Lekker gestapt en stukken in galop! Shannon durft zelfs al delen voorop te galopperen! Heeeeul dapper ;) En ik was ook een grote held! Heb op het dak van de binnenbak gezeten! En dat is hooooog! Maar mocht plastic van platen trekken en dat was wel heel leuk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:03

Whahaha die Frank!! Nu moet Des ook wel een roze dekje hoor. Kunnen jullie 'in set' rijden! :D :D

Sanne ik weet het nu zeker. Of je 't wil of niet, als je weer een keer hier in 't westen bent dan moet X ook op de foto. :Y) Ze zijn super mooi!
Ook heel knap dat je die longe zo mooi weggewerkt hebt!

Als ik nou bij m'n ouders was geweest had ik jullie zo vanuit het raam kunnen zien op het duinpad.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:05

geweldig frank! :D

ik ga gauw chico topic kijken! *D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:15

frankiej schreef:
sanne: wowwie das een mooie van chick! tis gewoon een feit: jij maakt superfoto's. doe je ze ook allemaal handmatig of gaat de camera op de automaat? handmatig lijkt mij erg moeilijk met bewegende paarden.

Ik stel de camera zelf in voor ik de foto's maak, niet op de automatische stand dus.
Whahahaha, proest _O- :') prachtig die boxer :P

Yenneke: Gedsie, dat moet dan maar ;) haha!

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:17

Dinkeygirl: gewoon gaan over 2 jaar :D . Plan hem alvast in je agenda en leg 5 euries per maand opzij hahaha! Dan moet het wel lukken. Gaaf dekje he :P . Ik ben er ook super trots op!
Robijntje: leuke fotos
Frank: mijn naam is Joyce! Je topic van Desperado ziet er super uit allemaal heel erg vriendelijk. En jij hebt ook een cool dekje! Geweldig! DIE ROZE BROEK :+ ….HEEL STOER 8-) 8-) 8-) DAT JE DEZE PLAATS HOOR hahahah SUPER!
Yenneke: wat een poepie……. :+:
Madelief: lekker genoten.
Zasread: wat een coole fotos! Zat hij aan de longeerlijn???? Zon shoot zou ik ook wel willen……
Miesapollo: hij is donkerbruin met lichtbruin/goudachtig randje. Stoer hoor op de binnenbak

Vandaag lekker een lange afstand buitenrit gemaakt met mn bokkie. Hij was zo knuffelig vandaag :+: Weer lekker braaf en van de laatste zonnenstralen genoten 8-) de hele week verwachten ze regen |(

Hier nog een paar fototjes van Equitana, ik had mn fototoestel op de verkeerde stand staan. Dus heel veel is mislukt grrrr :(
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:18

Ja, hij zat aan de longeerlijn, die heb ik weggewerkt.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:21

Ik moet ook weer eens photoshop aanschaffen :). En weer even gaan oefenen ;). Wil dat toch ook wel kunnen :P.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:22

volgens mij heb ik hier ff het topic op hol gebracht :P
mies: ow dus van jou krijgen we ook nog een topic? het boktteam zal wel denken met al die topics uit deze hoek haha.
enne kijken maar niet aankomen he.
yenneke: ze zijn er niet in barokke maat.... nee als ik met een roze dekje ga rijden, dan verwijder ik m'n onderschriftregel over die harem ook maar. of kunnen h.omo's ook harems hebben?
sanne: vakwerk dus
ilona: zit je weer??? hihi

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:35

Frank _O- . Tis maar goed dat jij niet bij die meetings bent, want dan lachen we al veel, laat staan met jou in een rose onderbroek erbij :D :') !!!!

Eshter: Mooi programma he.. En Sanne kan er goed mee werken :D .

Joyce: Gave foto's!! :9

Mies: Zo he! Knappe Shannon :D . Maar weet jij dan niet hoe eng dat wel niet is om voorop te moeten lopen, hallo hey :+ hihi. En stoer hoor op t dak, ik zou t niet durven := .

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:38

komt frank niet in roze onderbroek naar bunschoten dan? 8-)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:45

Dan had ik hier de schaduw weg kunnen werken van de voorgangers en zou het net lijken ofze met zn tweeën daar hebben gereden :P.
Afbeelding
(deze heb ik vanmiddag genomen)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:53

Nou, dan is het nu eens tijd voor een verslagje van mijn powny's :D

Igneo heeft namelijk vrijdag zijn eerste wandeling gemaakt! Langs verkeer, naar mijn huis en weer terug. En hij was braaf :D :D Hij vond vooral verkeer van achteren in het begin nog wel eng, maar Vaidosa had een goede invloed op hem en hij ging steeds relaxter lopen. Op de terug weg schrok al niet eens meer van de auto's en vrachtwagens en keek hij alleen nog maar! Topventje :D

En gisteren zijn we even terloops de trailer opgelopen, gewoon kijken of hij het niet eng vond na zijn reis hierheen, maar hij liep er zo op. Appeltje eitje, wat brokjes geven en er weer af! Topventje :+:

De foto's van vrijdag:

1.
Afbeelding
Cheese

2.
Afbeelding
Vaidosa haar manen worden zo mooi!

3.
Afbeelding
Kleine mannetjes worden groot :D

4.
Afbeelding
Bij ons op het terras

5.
Afbeelding
Het is zo'n leuk stel :D

6.
Afbeelding
En Vaidosa demonstreert nog even haar Spaanse (portugese) pas

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:56

wat een leuke foto's!

hij is echt leuk!!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:05

En dan nu foto's van Vaidosa met rijden (heel bokt onverantwoord)
Ik heb deze week niet echt kunnen rijden i.v.m. mijn buikgriepje, het ging dus niet super lekker, maar ik wil toch graag weel met jullie delen hoe fijn Dosie op een stang loopt :+:

Ze is overigens niet te dik, maar drachtig :D

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
Ze krijgt zo'n fijn achterbeen :j

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Ze loopt zo lekker ruim :D

8.
Afbeelding
Ik ben zo blij dat we hier mee begonnen zijn!!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:08

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D net als iloon lig ik ook op de grond frank je bent echt gek :D :D :D :D :D :D :D :D

mooie foto`s gezien en leuke verhalen

ga ff douche en me bedje opzoeken heb erge koppijn,maar heerlijk gereden vanmorgen reageer later wel bij ben echt op

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:10

Oehhh wat leuk Vaidosa drachtig :). Wie is de gelukkige papa en wanneer wordt het veulen verwacht? Leuke foto's ook trouwens! Ik vind het rijden er goed uitzien!!