Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Hartstikke leuk voor je joh, ik vind het echt een plaaaaaaaaatje van een merrie
Echt een super mooi beestje!
Suevo heeft na het strand een paar daagjes spierpijn gehad maar de omslag heeft nu echt plaatsgevonden. Hij begint uit te zwaren en aardig praatjes te krijgen met rijden! In het bos wil meneertje RENNEN en gaat af en toe helemaal blij met zn hoofd schudden en kleine bokjes geven. In de bak laat hij ook duidelijk merken dat hij soms geen zin meer heeft in al dat gegymnastiseer (iov Steffi) en dat hij eigenlijk gewoon ff zn benen wil strekken

en wat gaan jullei allmeaal doen wat zijn de kosten?enz eznz

Ik ben samen met een andere kandidaat over gebleven. Nu word het wel héél spannend dus
. Ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan lopen.........
Was erug gezellig en lekker. Daarna manda nog gelongeerd, dus tijd om nu heel snel me bed in te duiken!
zo te zien heeft hij er zeker plezier in!
Zijn naam is ook geschreven met 2 r-en.
Krijgt hij nog een vervolg behandeling?
Die hebben ook nog last van veel haar!
Wanneer vind het 2de gesprek plaats?
Maar aangezien we van het weekend en vorige week vaak in het bos geweest zijn, mag hij ook wel weer eens aan de bak
Tot nu toe ben ik in de bak bezig geweest met rechtrichten en sterker maken. Hij was natuurlijk erg scheef en had bv moeite met rechte lijnen te lopen op de binnenhoefslag of diagonaal. Veel stapwerk en dan lekker gymnastiseren, af en toe een drafje en een paar galopjes voor de conditie. Je merkt nu dat zijn broekspieren aan t groeien zijn, en dat hij beter op zn eigen benen loopt. Hij is beter in evenwicht en zijn aanleuning is weer fijn. Zijn galop is een heel stuk verbeterd en zijn draf komt daar binnenkort denk ik wel achteraan. Afgelopen dinsdag hebben we in de bak geoefend, ben toen bezig geweest hem weer wat meer op t achterbeen te plaatsen in galop mbv overgangen. Kleine stukjes galop, terug naar draf en/of stap en schakelen maar, en dat op een volte. Hij vindt het bos altijd leuker maar er moet ook een beetje gewerkt worden 
)
Maar mijn lieve collega'tje is jarig dus we krijgen gebakjes enzo en als het goed is zijn we vandaag vroeg klaar
Ik zou eigenlijk a.s. dinsdag gesprek hebben, maar dan zit ik natuurlijk on Londen, dus kan ik niet..... Daar baal ik wel van, maar is helaas niet anders..
Maar toen we vorige keer meeting hadden hadden we het ook over jou en je knappe Suevo en Dink! (Alleen maar positief hoor!
). Maar toen vroegen we ons af.. Hoe spreek je jou naam nou uit
? Maa-lin of Mee-lin. Ik ben benieuwd wat het nu is

haha. Ik heb ook altijd wel zin in een dagje vrij!
) dan val je iig niet in de modder dan.. Succes meis!
Hij is zooooooooo leuk. Ben echt helemaal in love.... Maar super leuk dat hij het zo goed op pakt! Lekkerding is het hoor
En zo braaf! 
Waar ga je eigenlijk staan met dr??
knuffel en hij is nog mooi ook.