Jasmijn hihi okej dan! Ja ik vond het ook raar staan, maar gefeliciteerd dus met je nieuwe naam 
Ilona gefeliciteerd, ik hoop dat je wordt aangenomen! *spannend!*
Suus stoere foto's joh, ik heb ook ff in je topic gereageerd!
Saida we doen niet elke dag hetzelfde hoor
Maar aangezien we van het weekend en vorige week vaak in het bos geweest zijn, mag hij ook wel weer eens aan de bak
Tot nu toe ben ik in de bak bezig geweest met rechtrichten en sterker maken. Hij was natuurlijk erg scheef en had bv moeite met rechte lijnen te lopen op de binnenhoefslag of diagonaal. Veel stapwerk en dan lekker gymnastiseren, af en toe een drafje en een paar galopjes voor de conditie. Je merkt nu dat zijn broekspieren aan t groeien zijn, en dat hij beter op zn eigen benen loopt. Hij is beter in evenwicht en zijn aanleuning is weer fijn. Zijn galop is een heel stuk verbeterd en zijn draf komt daar binnenkort denk ik wel achteraan. Afgelopen dinsdag hebben we in de bak geoefend, ben toen bezig geweest hem weer wat meer op t achterbeen te plaatsen in galop mbv overgangen. Kleine stukjes galop, terug naar draf en/of stap en schakelen maar, en dat op een volte. Hij vindt het bos altijd leuker maar er moet ook een beetje gewerkt worden 
Sanne ja Steffi komt de 30e weer! Ik heb tussentijds nog even met haar gepraat en het gaat de goede kant op zo lijkt het! Steffi is ook zo ontzettend aardig, ze stelt je echt gerust en je mag altijd bellen, ook als je ff in een dip zit over je paard (zoals ik toen ik dr belde voor de vervolgafspraak
)
Nou ik ga maar eens even eten en ontbijten, er moet zo door mij ook nog even gewerkt worden
Maar mijn lieve collega'tje is jarig dus we krijgen gebakjes enzo en als het goed is zijn we vandaag vroeg klaar