[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:53

Goya meenemen wordt wat lastig helaas... Anders was het erg leukg eweest!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:10

ff heel snel,want m'n hele huis en tuin staan op z'n kop en overal lopen mensen heen weer die proberen er iets moois van te maken Clown

Saida> Ook al moet ze nog gekeurd worden,toch vast gefeliciteerd met Rintske!! Go jij! Go jij!
Nog wat zwak in de achterhand geeft niks,dat gaat met trainen wel goedkomen (had Mynke ook).
Ik hoop dat ze goedgekeurd wordt en jullie een geweldige toekomst tegemoet gaan samen!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 19:20

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Wat gaan jullie als een speer voruit zeg, moest alweer 3 bladzijdes lezen...!
Jeetje mineetje...
Maarrrrrrrrrr BIJNA ZATERDAG...
Oh men ik hoop zo dat het zadel past anders voor niets naar Dieren gereden Huilen van het lachen
Mjhaa laten we maar positief denken!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:06

ok, ga me in ieder geval bij deze aanmelden voor de meeting, gezellig!! Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:31

Mensen check mn nieuwe boktnaam Cool .
Mods nogmaals bedankt (en danielle).

Kan er geen verwarring meer komen!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:33

Gefeliciteerd met je nieuwe naam! Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:44

Jasmijn wat is barroco? Tong uitsteken

Loontje fijn dat je gesprek goed ging, ik duim mee voor de tweede ronde! Die bruine had trouwens een raar rugje Verward

Saida GEFELICITEERD Go jij! Go jij! Hartstikke leuk voor je joh, ik vind het echt een plaaaaaaaaatje van een merrie Kwijl Echt een super mooi beestje!

Die meeting klinkt wel gezellig, misschien kom ik ook wel Haha!

Verder heb ik het allemaal wel meegelezen maar kan t echt ff niet bijhouden, we hebben het erg druk gehad want ook hier is de tuin helemaal gedaan, zowel voor als achter en aan de voorkant moest ook aardig wat veranderd worden.

Met de paardjes gaat alles super, heb Dink van de week onthaard, leek wel of ik er een hele laag vanaf had geschraapt want hij was in eens een stuk slanker Tong uitsteken Suevo heeft na het strand een paar daagjes spierpijn gehad maar de omslag heeft nu echt plaatsgevonden. Hij begint uit te zwaren en aardig praatjes te krijgen met rijden! In het bos wil meneertje RENNEN en gaat af en toe helemaal blij met zn hoofd schudden en kleine bokjes geven. In de bak laat hij ook duidelijk merken dat hij soms geen zin meer heeft in al dat gegymnastiseer (iov Steffi) en dat hij eigenlijk gewoon ff zn benen wil strekken *LOL*

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:53

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:09

Dank je Danielle Haha!
Malin, volgens vertalen.nu barok in t Spaans Tong uitsteken
Binnenkort foto's van uitgezwaarde Suevo?

Ik ga je topic bekijken suzanne!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:18

Jasmijn LOL okej dan, maar is het niet zonder tweede r? Want ik heb altijd op Spaanse les geleerd dat Spaans niet met dubbele medeklinkers werkt behalve met ll die wordt uitgesproken als j. Ik hoop niet dat je nu weer je naam moet veranderen Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:35

saida als een van de laatste wil ik je ook nog heel veel geluk wensen met je mooie dame je hebt echt een schoonheid aan de haak geslagen
snel foto`s maken dat je er zelf op zit en hoop dat ze goed door de keuring doorkomt zal voor je duimen

geniet ervan meis

even over de meeting wanneer is die mss wil ik wel mee met tsjil alsf risiangirl me op wil halen is maar een klein eindje bij je vandaan Bloos en wat gaan jullei allmeaal doen wat zijn de kosten?enz eznz

bedankt voor de leuke reacties op de foto`s
celine is 12 bijna 13
roxy is niet van ons maar ze mag er alles mee doen wat ze wil staat wel bij tsjillert in het land
is van me vriendin maar die is te groot hihihi voor roxy
hij staat wel te koop, celine rijdt hem nu lekker door en geniet ervan zolang hij bij ons is

even nog een vraagje over de eczeem deken ....... als jullie hem op hebben en je paard loopt dag en nacht buiten
zou je de deken dan eraf halen als het regene of laten zitten???????
ik heb zelf het idee dat hij dan wel lang nat blijft weet niet of hij dan ziek zal worden of dat de deken snel droogt wat denken jullie?????????????

zondag hebben we lekker weer een buitenrit naar de holterberg heelrijk genieten dus als het nu ook nog droog is is de dag weer perfect Pling

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:43

Exceemdekens drogen juist ultra snel! Jauke heeft de zijne ook dag en nacht om Lachen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:45

Malin, ja ik vond het ook een beetje een vreemde spelling, dus weet niet of t helemaal correct is, oh wacht.. heb hier trouwens zelf een spaans woordenboek liggen ff kijken Tong uitsteken

Staat er ook zo in: Barroco: barok, bombastisch, pompeus :Y)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:45

ben ik ook weer eens, wat gaan jullie hard zeg!! als ik het zo bekijk, ben ik de enigste met internetproblems geweest: zo ongeveer 3 dagen gesodemieter met dat adsl.
dan zal ik wel de allerlaatste zijn.... mooi beestje hoor!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:47

dank je wel danielle
ik wist eigenlijk niet wat ik moest doen
heb hem vanaaf dus even afgehaald voor de regen maar morgen gaat hij dus netjes weer op ne blijft hij op
Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:44

Even een ego berichtje van mij... maaaaar ik ben vanavond terug gebeld!!
En ik mag voor een 2e gesprek komen!!!! Haha! Haha! Ik ben samen met een andere kandidaat over gebleven. Nu word het wel héél spannend dus Nagelbijten / Gniffelen . Ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan lopen.........

Vandaag leuk dagje gehad ook. Tot 15.00 uur stage, en toen naar Delft lekker wat gaan drinken en daarna hapje gegeten met stage peoples! Knipoog Was erug gezellig en lekker. Daarna manda nog gelongeerd, dus tijd om nu heel snel me bed in te duiken! Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 00:43

Daniëlle: Leuk, als je met Jauke komt, dan doe ik ook een kunstje met hem. Het heet De Grote Verdwijntruc Duivel

Ilona: Spannend, ik blijf voor je hopen.

Ik heb gisteren voor de tweede keer op Desperado gezeten/gereden. Vorige keer hadden we maar een paar stapjes onder het zadel gedaan. Was toen de eerste keer dat hij zadel op had, dus dat vond ik genoeg. Gisteren ben ik er weer opgestapt en hij was zo superbraaf. We hebben toen ook voorzichtig aan een drafje gedaan. Volgens mij vond hij het heel leuk.

Het is wel niet zo'n mooie foto en ik heb mijn handen raar, maar het is even een indruk van hem onder het zadel.

Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 07:38

Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Ik ben onwijs blij dat ze zo snel op mijn pad is gekomen!
Nu nog duimen dat ze goed door de keuring komt en dan kunnen we samen gaan genieten.
Ik ben nog aan het informeren bij/door wie ik het laat doen.
Hopelijk kan dat ook snel gebeuren, des te sneller kan ze mijn kant op komen! Clown
Ondertussen zal ik tevreden moeten zijn met enkel foto's.......

Jasmijn -> Gefeliciteerd met je nieuwe Bokt-naam! Vork

Malin -> Zo te lezen gaat het lekker met jullie!
Logisch dat Suevo ook wel eens wat anders wil, telkens maar hetzelfde doen wordt immers saai.......

Suzanne -> Wat een leuke foto's van jou en Goya!
De liefde tussen jullie straalt er vanaf, net als het zonnetje die dag! Haha!

Frankiej -> Heb jij adsl bij XS4ALL?
Ik nl wel en heb wel wat probleempjes gehad met m'n verbinding, maar niet dat ik helemaal niet meer op internet kon komen.

Ilona -> Gefeliciteerd dat je door mag voor de 2e ronde!
Super joh! Hopen dat dit gesprek ook goed verloopt!

Aline -> *PROEST!* Hahaha! Ik schiet gigantisch in de lach om jouw opmerking over het trucje die jij met Jauke wil gaan uithalen! Hahaha! Haha!
Leuke foto hoor! Oortjes naar voren!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:00

Malin: Gelukkig is de behandeling zo goed uitgepakt! Fijn om te merken dat je paardje goed in zn vel zit!

peet: Volgens mij wordt het een heel gedoe als je met regen de deken aan en uit wilt doen, of je moet hem op een regenachtige dag helemaal uit laten. Kun je dan niet beter voor een zomerdeken kiezen? Of zijn deze ook niet waterdicht?

Ilona: gefeliciteerd! Wanneer is je 2e gesprek?

lisenka: Wat is die mooi vol, die borst! Kwijl zo te zien heeft hij er zeker plezier in!

Vanavond wordt het spannend! Ik ga mn eerste stapjes met shannon maken! En hopelijk loopt het anders af als vorig jaar!(toen ben ik twee keer goed gelanceerd) Maar ze is nu een stuk rustiger en we hebben meer vertrouwen in elkaar! Fotocamera gaat natuurlijk mee, en een fotograaf kan ik vast wel op stal vinden Bloos

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:14

Jasmijn: Gefeliciteerd met je nieuwe naam, zo heet Fiesta's eerste veulen ook Tong uitsteken Zijn naam is ook geschreven met 2 r-en.
Hoe gaat het nu trouwens met je? (wat betreft het verlies van je opa)

Malin: Wat heerlijk dat Suevo weer zijn oude zelf wordt Haha! Krijgt hij nog een vervolg behandeling?
Bij Ot en Fift mag je ook wel komen poetsen Knipoog Die hebben ook nog last van veel haar!

Ilona: Gefeliciteerd Go jij! Go jij! Wanneer vind het 2de gesprek plaats?

Michelle: Spannend! Ik ben benieuwd hoe het gaat. Heb je haar nu al gekocht of niet?

Vandaag moet ik eigenlijk voor groepswerk naar school, maar nu blijkt de persoon die alle info altijd verzamelt ziek te zijn.... Dus ga ik maar thuis alvast wat doen wat ik zelf kan vinden en dan moet het maandag maar in elkaar gezet worden. Onverwacht dagje 'vrij' dus..

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:30

Jasmijn hihi okej dan! Ja ik vond het ook raar staan, maar gefeliciteerd dus met je nieuwe naam Go jij! Go jij!

Ilona gefeliciteerd, ik hoop dat je wordt aangenomen! *spannend!*

Suus stoere foto's joh, ik heb ook ff in je topic gereageerd!

Saida we doen niet elke dag hetzelfde hoor Knipoog Maar aangezien we van het weekend en vorige week vaak in het bos geweest zijn, mag hij ook wel weer eens aan de bak Vork Tot nu toe ben ik in de bak bezig geweest met rechtrichten en sterker maken. Hij was natuurlijk erg scheef en had bv moeite met rechte lijnen te lopen op de binnenhoefslag of diagonaal. Veel stapwerk en dan lekker gymnastiseren, af en toe een drafje en een paar galopjes voor de conditie. Je merkt nu dat zijn broekspieren aan t groeien zijn, en dat hij beter op zn eigen benen loopt. Hij is beter in evenwicht en zijn aanleuning is weer fijn. Zijn galop is een heel stuk verbeterd en zijn draf komt daar binnenkort denk ik wel achteraan. Afgelopen dinsdag hebben we in de bak geoefend, ben toen bezig geweest hem weer wat meer op t achterbeen te plaatsen in galop mbv overgangen. Kleine stukjes galop, terug naar draf en/of stap en schakelen maar, en dat op een volte. Hij vindt het bos altijd leuker maar er moet ook een beetje gewerkt worden Haha!

Sanne ja Steffi komt de 30e weer! Ik heb tussentijds nog even met haar gepraat en het gaat de goede kant op zo lijkt het! Steffi is ook zo ontzettend aardig, ze stelt je echt gerust en je mag altijd bellen, ook als je ff in een dip zit over je paard (zoals ik toen ik dr belde voor de vervolgafspraak Bloos )

Nou ik ga maar eens even eten en ontbijten, er moet zo door mij ook nog even gewerkt worden Knipoog Maar mijn lieve collega'tje is jarig dus we krijgen gebakjes enzo en als het goed is zijn we vandaag vroeg klaar Go jij! Go jij!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 09:14

Ik ben zo happy over die 2e ronde!! Ja Ik zou eigenlijk a.s. dinsdag gesprek hebben, maar dan zit ik natuurlijk on Londen, dus kan ik niet..... Daar baal ik wel van, maar is helaas niet anders..

Malin: Misschien een stomme vraag hoor Bloos Maar toen we vorige keer meeting hadden hadden we het ook over jou en je knappe Suevo en Dink! (Alleen maar positief hoor! Haha! ). Maar toen vroegen we ons af.. Hoe spreek je jou naam nou uit Bloos ? Maa-lin of Mee-lin. Ik ben benieuwd wat het nu is Pling

Soeske: Ik ga meteen ff in je topic kijken! Ja

Sanne: Kunnen wij niet ff ruilen ofzo Bloos haha. Ik heb ook altijd wel zin in een dagje vrij! Cool

Mies: Leeeuk man! Ben benieuwd! Hoop dat het wel droog voor je blijft! Mocht je dan vallen (ik ga er niet vanuit natuurlijk Knipoog ) dan val je iig niet in de modder dan.. Succes meis! OK dan!

Lisenka: Oh, doe me dit niet aan Bloos Hij is zooooooooo leuk. Ben echt helemaal in love.... Maar super leuk dat hij het zo goed op pakt! Lekkerding is het hoor Kwijl En zo braaf! Ja

Saida: Hopen dat ze word goedgekeurd, en dan lekker aan de slag met dr ! Pling Waar ga je eigenlijk staan met dr??

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 09:30

Ilona, super! gefeliciteerd!
Bedankt voor de leuke reactiers, het gaat idd steeds beter tussen/met ons
Ben je lekker vrij vandaag, staan er om half 8 een tractor en een kraan hier een vijver te maken :S nee, lekker haha

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:11

Saida: Ja, ik vind Jauke echt zo'n gigantische lieve slijmballerige Knipoog knuffel en hij is nog mooi ook.

Michelle: Spannend vanavond, ik hoop dat ze het goed oppakt.

Sanne: Lekker zo'n dagje vrij.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 10:17

Het is een dagje 'vrij', dat betekent niet naar school, maar wel thuis hard aan de slag. Ik ben nu voor ons niet bestaande bedrijf een ondernemingsplan aan het maken.