Heb het even aangepast

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitana schreef:HINDERNIS!![]()
(Kun je zien at ik een optimist ben?)
Lusitano schreef:Misschien moet ik eens een close upje nemen van Sam die naar me toe buigt. Er zitten echt flinke vetrollen op!Maar die trainen we er wel vanaf!
Picassox schreef:Lusitana, geweldige foto! Mooi paard, het wordt wel wat.
EN IK BEN ZÓÓÓ JALOERS OP JE ZADEL!
DinkeyGirl schreef:Nou jongens die cursus was letterlijk slaapverwekkend, ik moest in het begin echt moeite doen om mn ogen open te houden, letterlijk! Werd steeds helemaal draaierig en slaperig, ik zat me suf te geeuwenDe vorige keer zat ik ook al de leraar dingen uit te leggen en collega's priveles te geven, maar ach ik heb het weer gehad
Heb ook wel lol gehad hoor en een certificaat whahaha
Lusitana schreef:Picassox schreef:Lusitana, geweldige foto! Mooi paard, het wordt wel wat.
EN IK BEN ZÓÓÓ JALOERS OP JE ZADEL!
Het grappige is, dat dergelijke zadels GOEKOPER zijn dan wat jullie voor een "gewoon" zadel betalen!
DinkeyGirl schreef:Nick heb je daar een foto van
Idra schreef:Wow Picasso,dat is wel heftig... Ik kan geloven dat je zo ontzettend geschrokken bent!
Lijkt mij wel comfortabel, een boomloos Spaans zadel!
Ha Malin, toch een certificaat, haha!
Lusitana, ga je voornamelijk buitenrijden met haar of pik je ook wat dressuur mee? Het is een leuke dame!
Pff, ik ben vandaag weer niet kunnen gaan rijden omdat de binnenbak van de manège bezet was... k rijd tegenwoordig 1 keer per week...mijn eigen bak ligt er vreselijk bij met het weer van de laatste maanden..
Ik denk erover om Licor weer even op pension te zwieren voor de resterende wintermaanden...
Picassox schreef:Picasso was nog niet de oude. Nu nog steeds niet.
Hij stond te trillen op het wegdek, en hij zakte bijna door zijn benen van het trillen. Daarom moest ik er ook af.
Hij voelde ook mijn angst en onbegrip. Toen we naar stal liepen hield m'n vader 'm vast, maar hij schoot de hele tijd weg. Hij was heel bang en aan het snuiven, bij elke auto die dicht langs 'm kwam.
Leonietje, dat eerste paardje in je profiel heeft wel wat van Picasso weg.