Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DeniseSoares schreef:Ik was er met mijn man en onze 2 kleine kinderen met kinderwagen.
Werd echt aangekeken van 'wat doe je hier?'
Vond dat niet prettig. Ook wij kwamen immers om knappe luso's te bekijken!
Heel veel geluk en plezier met je nieuwe aanwinst!

). Maar ik twijfel nu wel een beetje door wat ik lees. Sarah_Elise schreef:Ik was van plan om te komen kijken zondag 24 september. Interesse in het ras en daarnaast oriëntatie op dekhengsten voor mijn Friese merrie (of is dat vloeken in de kerk?). Maar ik twijfel nu wel een beetje door wat ik lees.

rider schreef:Nog nooit van gehoord, maar mooi paard. Kies je trouwens bewust alleen schimmels?
Ik denk dat het te maken heeft met het niveau waarop ze lopen en met het feit dat het grootste gedeelte van de PSL natuurlijk schimmel is. Dus de kans op een paard met kleur op dat niveau is allicht een stuk kleiner.
Sarah_Elise schreef:Ik was van plan om te komen kijken zondag 24 september. Interesse in het ras en daarnaast oriëntatie op dekhengsten voor mijn Friese merrie (of is dat vloeken in de kerk?). Maar ik twijfel nu wel een beetje door wat ik lees.
Wat een smeerkezen.
. Maar ach je raakt eraan gewend. Daarbij kan je op kleur natuurlijk niet rijden.

Mijn vriendin zit al een hele tijd bij de vereniging en kent de meeste Belgische fokkers wel persoonlijk, dus dat helpt uiteraard wel.
Waarop ze ons aanspraken.) En waardoor we uiteindelijk ook op hun uitnodiging op visite zijn geweest in Portugal.

Gaat ze opgenomen worden of niet en hoe alles juist in zijn werk gaat, wat je moet doen enzo! Ik zit nu al bij wijze van spreken te stressen voor volgend jaar