car0linee schreef:Hier gaat alles ook nog prima. Suus pakt het in de bak steeds makkelijker op, heerlijk! Ze is alleen van wei verhuisd en mist een beetje energie. Dit kan of komen doordat ze weer tussen de ruinen staat (Hiervoor alleen met merries en suus is wel helemaal gek op ruinen) of omdat ze nu toch een klein beetje meer gras krijgt en ze wel een eczemer is.. Morgen maar even kijken hoe het met haar is en anders maar weer terug naar de andere weide..
Dit was in ieder geval afgelopen week na het in de bak rijden en daarna nog een rondje buiten rijden

[ [url=m/jf7yK1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook zo'n knapperd
Fijn dat het goed gaat!
urosa schreef:Trueno gaat goed, die heeft nu even weer een paar dagen vrij ivm hitte. Hij is aardig in vorm nu

[ [url=m/Wm2ZCF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er goed uit
abukir schreef:Nou grootste drukte op werk is voorbij dus dacht mn knul zn vakantie is over. Even gisteren een passoa longe gedaan en meneer was in zijn nopjes...redelijk baldadig maar altijd werkwillig...Tot ik hem uit de bak haalde oliebol ijzer er naar afgetrapt heel stuk hoef mee. Gelukkig kwam de smid vandaag meteen en heeft hij er wel nieuwe ijzers onder kunnen slaan.
Dus morgen even kijken hoe hij erop loopt. Hij was wel weer blij om aan het werk te gaan echt leuk om te zien.
Dus nu kunnen we ook weer meer aanwezig zijn op bokt hihi.
O jee dat is niet zo mooi! Gelukkig dat de smid er zo snel bij was 
Elisa2 schreef:Morgen gaat onze bijrijdster een fotoshoot doen met de schimmel..ik ben heel benieuwd, denk dat het prachtige foto's gaan worden want het is een heel mooi stel samen.
Leuk! Show je wat foto's? 
Dartel schreef:Ik kan me nu ook melden in dit topic
Ik heb sinds deze maand een PRE merrie van 3 jaar oud. Groen als gras, net uit Spanje gekomen.
Ik noem haar Una, haar stamboomnaam is Pruna (
http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-p ... NVP7vJ3G0=)
Ik hoop de komende jaren lekker met haar aan de slag te kunnen. Grondwerk, langzaamaan inrijden en gewoon samen bezig zijn. Ze is flink verkouden geweest toen ze net aankwam in Nederland en heeft toen een flink jasje uitgedaan. Ze komt nu weer lekker bij. De laatste foto is uit Spanje, daar had ze nog wat meer body.
[ [url=m/OtpPht.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ANNQNu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knappe merrie heb je daar! Lijkt me spannend zo'n paard uit spanje kopen wat je niet gezien hebt. Of kon je nog zeggen dat je haar niet wou stel dat het niet klikte?
EdkingEnzo schreef:Wauw wat een gave merrie! Gefeliciteerd en welkom! Ik ben net weer even bij Enzo geweest met m'n camera

Dikkie dik
[ [url=m/pvxnl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is echt knap! 
neile schreef:Even een snel berichtje om te zeggen dat ik op dit moment voornamelijk in meeleesmodus zit, maar wel ook in 'meeleefmodus' met iedereen die net heel veel plezier of net heel veel pech heeft met z'n paard.. Kom op jongens, geef de moed niet op EN jochei ze zien er allemaal toch wel prachtig uit!
Hier laatst op oefenwedstrijd geweest (= lees: paardlief mee op verplaatsing bij de morfologiewedstrijd, niet meedoen wel lekker verder gaan in het zadelmak maken (op wedstrijd, jawel, dat ging!) en het drukteproof maken) en dat was een groot succes. Ben supertrots op m'n zwart spookje!
Wat goed zeg! En toppie dat hij zich zo goed gedroeg