Haha, Sanne, bedankt voor de uitleg Chico (nr. 2) is inderdaad het grootst, Shannon (nr. 4) kan er lekker een nek op zetten, die oogt meteen 5 cm groter haha. Ben ook heel blij met de foto's, thanks Sanne
@kaotictjinta; Ze zijn bijna identiek he Al is Silke wel iets smaller gebouwd dan Boukje en hebben ze beide de manen net aan de andere kant Superclose zijn ze idd
Nog even twee fotootjes van de vele foto's van de vele foto's die Sanne heeft gemaakt
9jinte9
Geplaatst: 23-05-11 15:33
Wat een mooie paarden allemaal !!
Bij deze dan ook maar weer eens wat foto's van Lars mijn grullo kleurige Fries kruising van twee jaar oud.
Op deze foto is zijn kleur goed te zien
daphneM
Geplaatst: 23-05-11 15:40
Prachtige foto's !!
ook die barokke op een rij! wauwie!
Zo te zien heeft ze wel schik voor de kar.
mooie kruizing fries..
Gisteren hebben wij 2 , 3 jarige naar de hengstenhouder gebracht om te klaar te laten maken voor de keuring. Ze komen 5 weken in training.
De kleinste van de 2, is 1.63 hoog, en de grootste is 169 hoog..joekel dus, ze zijn in April 3 geworden.
Kijk en geniet.
De kleinste merrie
en de beide merrie's samen
Laatst bijgewerkt door daphneM op 23-05-11 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Jibbel
Geplaatst: 23-05-11 15:46
Die kleine is gaaf zeg! De grote heeft zoals hij staat op die foto iets weg van mijn 4-jarige toen hij nog hengst was! Waar gaan ze in training?
daphneM
Geplaatst: 23-05-11 15:51
Jibbel: De kleinste vind ik ook ERG leuk!! haha..die kleinste heeft een beetje een hengstenuitstraling. Maar het zijn toch echt merrie's ze gaan in training bij Stal Meijer in Marienheem
Haha, grappig, die kleine vond ik juist wel iets damesachtigs en koninklijks hebben! Maar die grote! Jeumig, die had ik eerder hengst/ruin ingeschat. Maar dat komt omdat zij op die van mij lijkt.
Hopelijk kunnen ze allebei een ster predikaat in ontvangst nemen!
daphneM
Geplaatst: 23-05-11 15:58
haha ja vind der zo stoer ogen, ze is ook echt de dapperste haha die grootste is een grote schijterd
Winia, prachtige merries zeg! Volgens mij zijn ze beiden sterwaardig hoor!
Ook de andere foto's zijn chique! Vooral die van de 4 barokjes naast elkaar! Is die laatste (zwarte) ook een PRE, want dat kan ik niet zo goed zien op de foto, lijkt wel iets fries te hebben.
En de grullo fries kruising, met wat is die dan gekruist? Wel fijn kleurtje erop hoor! Erg speciaal!
Is iedere keer weer genieten van de leuke foto's!
Bullymonster
Geplaatst: 23-05-11 18:02
Knap stel zo, die vier! Echt gaaf, 4 barokkies op een rij.
Furia is toch een geweldig leuk paard om te zien.
Mooie Lars met zijn stoere kleur.
En ik zie nog meer knappe friesjes!
Aliso onder het zadel
Tjinta
Geplaatst: 23-05-11 18:07
Winia dat was wat ik ook dacht, die zijn sterwaardig! Beide merries vind ik echt prachtig.
Lars heeft een prachtig kleurtje, leuke kruising. Fries x Waarmee??
Een de tuigfries van Mossel De 1e Foto is mooi.
Toobs en de Hepsi hebben sowieso al een plekje bij mij,
Bullymonster Aliso ziet er ook goed uit zo onder het zadel.
En jij heel klein dan, want op de rijfoto's lijk jij zo rond de 1.80, hij is op de foto hoger dan jou hoofd, ik kan me niet voorstellen dat hij 1.90m is